کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

زنان خطرناک برای ازدواج | با این دختران ازدواج نکنید!

زنان خطرناک برای ازدواج | با این دختران ازدواج نکنید!
3.3/5 - (55 امتیاز)

با چه زنانی نباید ازدواج کرد؟ این پرسش بزرگترین دغدغه مردانی است که در سن ازدواج هستند. چرا که این انتخاب برای ازدواج، میتواند شما را به خوشبخت ترین یا بدبخت ترین فرد تبدیل کند. پس اگر به دنبال یک ازدواج دائم و باثبات هستید، باید از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید. در واقع حالا که شما میخواهید بقیه زندگی خود را به فرد دیگری شریک شوید؛ باید مطمئن شوید که او شایسته وقت و توجه شما است. فراموش نکنید که ازدواج یک بازی کودکانه نیست بلکه مهم ترین اتفاق زندگی شما است که به مراقبت و دستورالعمل های بی نقصی نیاز دارد. شکست در این مسیر میتواند تبعات مالی، عاطفی و روانی جبران ناپذیری در زندگی شما داشته باشد. پس بهتر است معیارهای ازدواج خود را مشخص کنید و معلوم کنید که از نظر شما با چه کسانی نباید ازدواج کرد؟

بدیهی است که معیارهای هر کسی با دیگری متفاوت است اما مشاوران خانواده همیشه توصیه هایی برای انتخاب بهترین زن برای ازدواج دارند. ما هم در اینجا سعی کرده ایم که تعدادی از مشخصات زنان نامناسب برای ازدواج را به شما معرفی کنیم تا با در نظر گرفتن این نکات انتخاب عاقلانه تری داشته باشید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه زنان خطرناک برای ازدواج | با این دختران ازدواج نکنید! با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. زنانی که اغلب دروغ میگوید

دروغ همواره یک خصلت بد و ناپسند است که میتون آن را به عنوان خصوصیات زن بد هم در نظر گرفت. گاهی دروغگویی، قدرت فروپاشی یک زندگی را خواهد داشت. درواقع ریشه بسیاری از مشکلات در زندگی زناشویی دروغ است. چه بسیار زندگی ها که به خاطر دروغ گویی یکی از طرفین از هم نپاشیده است. پس اگر دوست دختر یا نامزد شما، دائما در حال دروغ گفتن یا پنهان کاری است، بیشتر درباره ازدواج خود فکر کنید و توصیه میکنم هرگز با این زنان ازدواج نکنید. زیرا مطمئنا شما نمیخواهید در یک رابطه ای باشید که مدام به شما دروغ میگویند.

زنانی که اغلب دروغ میگوید
رفتارهای بد زنان که باعث اذیت همسرانشان می شود

2. زنان مادی گرا

دوست داشتن مادیات به خودی خود چیز بدی نیست و این یک امر طبیعی در وجود انسان است. اما با این حال اگر دختری فقط و فقط به دلیل پول و وضعیت مالی شما، با شما مانده است، بهتر است درباره رابطه خود بیشتر فکر کنید. ببینید دوست دارید این رابطه تا کجا پیش برود. اگر فرد مورد نظر شما توقع دارد دائما برایش هدیه بگیرید، خرید کنید و یا او را به رستوران های مجلل ببرید، به شما هشدار میدهم که با این دخترها ازدواج نکنید. زیرا برآورده کردن توقعات این افراد در زندگی کار سختی است که میتواند سرآغاز مشکلات زناشویی و حتی طلاق باشد. برای مطالعه مقاله تشخیص دختر خوب برای ازدواج کلیک کنید.

زنانی که از شما سو استفاده میکنند
نشانه‌های یک شریک زندگی آزارگر چیست؟

3. زنانی که به دیگران احترام نمیگذارند

از جمله دخترهایی که نباید با آنها ازدواج کنید، میتوان به افرادی اشاره کرد که به دیگران بی احترامی میکنند. برای تشخیص این موضوع مثلا میتوانید، وقتی با نامزدتان برای شام بیرون رفتید، او را زیر نظر بگیرید. به رفتار او با مردم، کارمندان رستوران و… توجه کنید. اگر او به انها احترام نگذارد در آینده به شما نیز احترام نمیگذارد. آیا دوست ندارید با کسی ازدواج کنید که به شما، خانواده و دوستانتان احترام بگذارد. پس حتما این نکته را در نظر داشته باشید.

4. زنان شکاک

یک زن شکاک میتواند به معنای واقعی کلمه زندگی شما را به جهنم تبدیل کند. چنین زن هایی موضوعات کوچک و بی اهمیت را بزرگ و پیچیده جلوه میدهند. دائما شما را چک میکنند تا از وضعیت شما با خبر شوند. یک زن شکاک روی تمام روابط شما حساس است و بزرگترین دردسر زمانی است که دوستان یا همکاران زن داشته باشید. زندگی مشترک با چنین افرادی بسیار متزلزل و آسیب پذیر است. پس هرگز با این زنان ازدواج نکنید. حال باید بدانید به چه مردانی نباید وارد رابطه شد، برای مطالعه مقاله مردان خطرناک برای ازدواج کلیک کنید.

زنانی که به دیگران احترام نمیگذارند
همسر بد | خصوصیات اخلاقی همسر بد و آزار دهنده

5. زنانی که از شما سو استفاده میکنند

بسیاری افراد فکر میکنند که این تنها زنان هستند که از هدف سو استفاده مردان قرار میگیرند. اما زنان بسیاری هم هستند که تنها دلیلشان از بودن با شما، سو استفاده از موقعیت است. در واقع مردان قربانیان نامرئی سوء استفاده در روابط هستند و کمتر دیده میشوند. این سوء استفاده میتواند مالی، عاطفی، جسمی و… باشد. توصیه میکنیم به سرعت از فردی که به شما آسیب میزند دوری کنید. چنین افرادی در زمره زنان خطرناک برای ازدواج هستند. چون در زندگی مشترک هم تنها به دنبال رفع نیازها و خواسته های خود هستند. برای کسب اطلاعات در مورد تست تفاهم قبل از ازدواج لطفا کلیک کنید.

6. زنان سلطه گر

از دیگر دختران نامناسب برای ازدواج میتوان به دختران سلطه گر اشاره کرد. چنین زنانی میخواهند که همیشه همه چیز را در کنترل داشته باشند. تمام اتفاق خانه باید تحت نظارت ای افراد باشد. زنان سلطه گر اگر با مخالفت همسر مواجه شوند، معمولا او را به طلاق تهدید میکنند. زندگی با چنین زنی مثل یک کابوس است چون جایی برای نظرات و عقاید شخصی شما باقی نمیماند. همیشه یک نفر هست که به شما بگوید چه کاری را انجام بده و چه کاری را انجام نده.

7. زنان عصبانی و بد خلق

اگر شریک زندگی شما قبل از ازدواج نمیتواند عصبانیت خود را کنترل کند، مطمئن باشید بعد از ازدواج هم این کار را نخواهد کرد. حتی در بیشتر موارد رفتار او بدتر هم میشود. شما هرچدر هم شخصیت آرام و صبوری داشته باشد، تحمل سخنان ظالمانه و عصبانیت همیشگی همسرتان برایتان سخت است. پس وقت بگذارید و ببینید که نامزدتان در موقعیت های مختلف، چه عکس العملی نشان میدهد. اگر این بداخلاقی و عصبانیت بخشی از رفتار او است، نمیتوان گفت که او یک دختر آماده برای ازدواج است.

8. زنان معتاد

شاید بدیهی ترین پاسخ برای افرادی که میپرسند با چه زنانی نباید ازدواج کرد؟ زنان معتاد است. در زمان انتخاب همسر این نکته را در یاد داشته باشید که همسر شما باید کسی باشد که صلاحیت اداره زندگی شما را داشته باشد. همچنین او باید فرزندان شما را پرورش دهد. پس تنها بر اساس احساسات تصمیم گیری نکنید. زنان معتاد به مشروبات الکلی، مواد مخدر، عادات مخرب جنسی و… مشکلات بزرگی را در زندگی شما ایجاد میکنند.

رهایی از اینها که از ویژگی زنان خراب است کار آسانی نیست. تشخیص زن خراب، کار راحتی نیست چون ممکن است در ابتدا طوری به نظر برسد که رابطه عاطفی با شما او را در مسیر درست قرار میدهد، اما فریب نخورید. یادتان باشد شما نمیتوانید به تنهایی او را از اسارت مواد مخدر یا رفتارهای جنسی پرخطر آزاد کنید. پس بهتر است هرگز با این زنان ازدواج نکنید.

زنان خودشیفته

9. زنان خودشیفته

زنان خودشیفته هرگز گزینه مناسبی برای ازدواج نیستند. مهم نیست که چقدر جذاب و زیبا و با استعداد به نظر برسند، ازدواج بر پایه ی همراهی و یگانگی دو نفر شکل میگیرد. و قرار نیست فقط حول اهداف یک نفر باشد. اگر رابطه قبل از ازدواج شما تنها در مسیر اهداف و خواسته های او میچرخد، قرار است درگیر یک مبارزه سخت شوید. به طور کلی زنان خودشیفته، خواستار مرکز توجه و تمرکز هزینه ها و احساسات روی خودشان هستند. درحالیکه برای تشخیص دختر خوب برای ازدواج باید دنبال ویژگی هایی همچون شفقت، عشق و احترام باشید. برای خواندن مقاله عوامل ازدواج موفق از نظر روانشناسی کلیک کنید.

سوالات متداول

با چه دخترانی نباید ازدواج کرد؟

زنان دروغگو، مادی گرا، سلطه گر، معتاد و… از جمله زنانی هستند که هرگز نباید به ازدواج با آنها فکر کنید.

چگونه یک دختر خوب برای ازدواج پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن یک دختر خوب و قابل اعتماد کافیست فرد مورد نظرتان را قبل از ازدواج با چشمان بازتری زیر نظر داشته باشید.

ازدواج با زنان خودشیفته چگونه است؟

اگر رابطه قبل از ازدواج شما تنها در مسیر اهداف و خواسته های او میچرخد، قرار است درگیر یک مبارزه سخت شوید. به طور کلی زنان خودشیفته، خواستار مرکز توجه و تمرکز هزینه ها و احساسات روی خودشان هستند.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

براي مشاوره در زمينه زنان خطرناک برای ازدواج | با این دختران ازدواج نکنید!

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 92 نظر:

  1. خب الان تایپ دیگه ای از دختر نموند . همه دخترا تو این دسته بندی قرار می گیرند بعضیاشونم همه رو دارن
    کلا دختر درست و حسابی نداریم

  2. عزیزم برید بگردیدکیس مناسب پیداکنیدمخصوصا باخانواده ای وصلت کنیدکه درزندگیشان موفق بودن میوه دوراز درخت نمی افتدبه مادر وپدرشان نگاه کنید ایرانیها زاتن دوست ندارن بازنها ی بدحجاب زندگی کنند ولی تبلیغات غربی خلیایه ازراه بدرکرده زندگی سالم همان زندگی اصیل

  3. بیشتر این ویژگی ها رو داره. رفتم لعنتیو طلاقش بدم. خداحافظـــــــــ 🙂

  4. ببین همه یه پا واسه خودشون استاد خانواده شدن… یکی هم تو
    اما وارد زندگی که میشن تمام این حرفا میشه گشک، دوغ ماست

  5. بعنوان ی دختر هم عصبانی هستم هم سلطه گر و هم شکاک.خخخخخخخخخخخخخخخ هیچ پسری هم آدم حساب نمیکنم. دوست پسرم ندارم. هر خواستگاری میادم همون اول کاری فراری میدم

    1. ای جــــان خوب چرا آخه گلم…. بگه تو آدام نیستی هه…. ببین من به تو یه پیشنهاد خیلی یاخچی یعنی بهتر دارم…. شومـــا برو با یکی الاغ زندگانی بکون نظرت چیه داداش اطلا کی گفته تو یک دیوانه ای 😝 که بری خدا شفات بده… نه نه احمق خوشگلا تو یه …

    2. تو زن خوبی هستی چون به زندگی یه مرد احترام میذاری وهمون اول نه میگی

    3. به تو میگن دختر عاقل
      با این اوصاف پولاتو تا میتونی جمع کن تا وقتی رسیدی به 40 سالگی بتونی شوگر مامی یکی بشی تا از نکبت درت بیاره و پولاتو ببره خرج دوست دخترش کنه
      شما زنا تو تمام تاریخ بشریت جزو احمق ها بودید هنوزم هستید و خواهید بود با همین فرمون برو جلو ایندت مشخصه

    4. انشااله کسی نصیبت نشه و زندگی کسی را خراب نکنی،خدا بختت را باز نکنه تا کسی بدبخت نشه،تو فقط به خواستگارات جواب رد بده،اجرت با خدا😉

    5. آنا لله و انا الیه راجعون فاتحه ت خوانده است از گور صحبت میکنی هههههه

  6. سلام من ی جون ٣٠ساله ام مجرد کار دارم ماشین دارم خونه دارم هرجا رفتم خاستگاری توقع های داشتند که حتی خانوادشون نتونستند براشون فراهم کنند اخه خاستگارهارو مثل غول چراغ جادو میبند که همه چیزو براشون بر آورده کنه نمیشه دختر خانم ها شدن پول پرست خوش بختی تو ی چیز میبند پول طلا متاسفم برا خودم که میرم خواستگاری

    1. قبل از رفتن به جایی دیگه سعی کن اعتماد به نفس و روابط عمومی تو بیشتر کنی و خواهان کسی باش که خواهان تو باشد، تمام ،خونه و ماشین و فلان هیچ امتیازی نداره برای یه خوشبختی روز مرگی، فدات شم

  7. ببخشید .یک چیز دیگه باید اضاف کنید.به مطالب بالا.نپختن غذا و کلا نریسیدن به زندگی . ورفتن زیاد خانه مادر زن

        1. خودت بیشترجقله شدی زنان ۲برابرمردها معرفت داره فقط این مردها است بی وفا وفاندارن به زنانشان

  8. سلام.واقعا این مطلب که درمورد زنانی که نباید با آنها زندگی کرد .درسته. من ۱۰ سال با یکی از آناه زندگی کردم. دروغگو. مادیگرا. بداخلاق. بددهن.بعدش.کل زندگیمو بعنوان مهریه ازم گرفت. با یک بچه .که اصلا نمیذاره ببینمش. بعدسم میگفت برو زن بگیر ما بدرد هم نمی خوریم. فکر کرده بود زن گرفتن به همین راحتیه. زندگیمو نابود کرد. امیدوارم خدا جوابشو بده.

    1. چو بد کردی مباش ایمن زآفات
      که واجب شد طبیعت را مکافات ..

      به کتاب های اصیل و قدیمی و تاریخ رجوع کنید ، این مکافات هت به خاطره بیسوادی و جهالت هست ، و گرنه زن ها هم چون شعور قدیمی ها را ندارند و زندگی نزول خوری داشتن به اینجا رسیدیم

    2. منم مثل توام،ولی بچه نداشتم،بامرد ۴۰سال بزرگتر خودش رابطه جنسی شدید داشت اخرم همه چیم دادم تاطلاقش دادم

  9. تووو انتخاب همسر دقت کنید. زیبایی خوش رویی وقار و هوش بالایی داشته باشه.

  10. دخترها ی الان که هرکدام چند دوست پسر دارند بعد از ازدواج متاسفانه ترم عادت نمی کنند و بعد خوب منجر به طلاق میشه ومردهم نمی تونه مهریه بده منجر به قتل خودکشی میشه

    1. چرا همه میگین زن بده مردم بده وقتی زن مرد مکمل هم هستن خوب باید باهم حل بشن تا یک زندگی خوب داشت کسی ازدواج می‌کنه که قدرت ساختن داشته باشد اگه زنی هر مشکلی دارد ضعف آن مرد است نه بگی زن مشکل دارد و برعکس هر آدمی اخلاق هوایی دارد

  11. زن های دیروزی وامروزی فرقی ندارن فقط شوهر خشگل پولدار باشه همه چی حله

  12. زنها امروز با زنهای دهیه ۶۰ فرق میکنه از موقعی که اینترنت وگوشی امد همون دهیه ۶۰ ها هم یاد گرفتن

  13. دمت گرم الان دختر خوب کمه همون خوباشم ک ب ما میرسن کف خواسته هاشون سقف توانایی ماست واونجوری ک باید ازطرف اونا درک نمیشیم وتا اخر عمر باید دنبال براورده کردن خواسته هاشون باشیم غافل ازینکه خودمونم ادمیم تازه هیچوقتم خواسته هاشون تمومی ک نداره هیچ بیشترم میشه وادم پیر میشه البته بگم اندک دخترایی هم هستن ک همه جوره پایه ان و از مردهم مردترن درحق اونا بی انصافی نشه کسایی ک باچنگ ودندون خانواده روسرپا نگه میدارن ومیشن تکیه گاه خانواده

    1. واقعا مردی مرد واقعا دمت گرم
      نشون میده سختی زیاد کشیدی احسنت بهت

  14. ازدواج الان بی معنی شده. بیکاری وگرانی مسکن و هزار درد سر های دیگه ازدواج را تعطیل وطلاق وروابط غیر متعارف را زیاد کرده.خانواده از بین رفته متاسفانه. فقط شعارهای تو خالی برای مردم.

    1. آفرین به نکته ای اشاره کردی که یکی از اهداف تحریم هابود و زمانی که غرب و امریکا فهمیدن تنها راهی که از موشک مخرب تره فشار اقتصادیه، که بقول شما وقتی گرانی و نبود شغل و درآمد کافی برای اداره زندگی نباشه باعث میشه افراد چه زن و چه مرد از زندگی قانع نباشن کم کم از هم فاصله و رو بسوی هر بدبختی میارن بدنبالش بچه ها هم با نبود امکانات مادی و معیشتی و معنوی و در کل نبود زمینه های مناسب، مجبور به انجام اعمال نامتعارف برای تخلیه روحی و جنسی و جسمی و روانی میشه که اعتیاد و خودکشی و قتل و فرارجوانان از خانه و… به وفور رخ میده و جامعه ای که مثل بهشت بود و مردمش چنان شادوخوشحال بودن تبدیل به جهنم میشه. قران اشاره داره به بخل ورزیدن برخی به برخی دیگر که باعث نابودیشان میشود. آیا ایران اگه بخیل نباشه و نفتشو که حاضرنبود با پول بده به امریکا و بدتر از اون آتش بیار معرکه اعراب فلسطین و اسراییل شد و کشتی حامل موشک رو روانه فلسطین نمیکرد الان ایران گل و بلبل بود . منظور قران که چندین بار ایاتی رو که مفسران معتقدن به ایران مربوطه ممکنه همین اتفاقات بوده…….

  15. زنی که بعد از ۸ سال زندگی مشترک هنوز یک بار هم خودش شروع کننده رابطه جنسی نبوده و وقتی هم مردش شروع کننده میشه یا قبول نمیکنه یا در بهترین حالت با اوقات تلخی و بی میلی قبول میکنه، چیکارش باید کرد. خدایی چیکارش باید کرد.

    1. باید ببینید انتظارش بعد از رابطه جنسی با شما چیه ، من فکر میکنم شما بعد از برآورده شدن خواستتون اونو رها کرده یا میروید با می خوابید و هبچ حالت تشکر چه عملی و چه روحی نداشتین و این باعث سردی و بدخلقی او شده ، یا مثلا روز بعد یا در یه وقت مناسب شده حتی با یه شاخه گل یا یه هدیه کوچک حالت تشکر را داشته باشید خواهید دید که حتما اوضاع بهتری خواهید داشت.

      1. واسه یه دخول باید انقده عذاب بکشه مرد؟ همینکارارو میکنید طرف میره با یه زن که هیچ عقده شاخه گل و محبتی نداره . آخه مگه فقط مرد کیف میبره؟ پس زن چی؟که آب از لب و لوچعش آویزون میشه و چنان جر میخوره که کیف میکنه

    2. برادر کسب قیز کن صلوات بفرس .استخاره کن اگرخوب امد طلاقش جایز است

  16. اگر مردی موفق باشد و واجباتش را بجا آورد و عمل کند هرگز هیچ زنی چه خوب و چه بد که او را بشناسد خطا و اشتباهاتی نسب به او نمیکند مگر آنکه دیگر انسانیتش از روح و ذاتش پاک شده باشد و نیت شومی داشته باشد.

    1. سلام. وقتی ذات طرف خراب باشد قابل تغییر نیست.در فامیل یک نفر هست همیشه چاخان و دروغ می‌گوید آیا این قابل تغییر هست خیر.هرگز.بنده نمونه اش را داریم ۶۶سال دارد این بشر همه کاری می‌کند.با اینکه داماد و عروس و نوه و نتیجه دارد.فقط تحملش می‌کنند حالا فر،ندان این بشر خدا به داد شوهر و زنانشون برسد.

  17. زن های کلا حساس هستن مثل گل میمونن. دوتا باغ پر گل که در نظر بگیرید یکی باغبان بهش برس یکی دیگه از باغ بهش نرس بعد چند وقت نیبینید کدوم باغ قسنگتر شده زن ها به محبت نیاز دارن تو اقا محبت کن غرور تکبر دروغ خیانت اعتیاد هر چیزی که فکر کتی از بین میره

  18. در کل با هیچ زنی ازدواج نکنید …. یک خونه برای یک نفر هست نفر دوم فقط باید مهمون باشه کارش تموم شد بره … 500 تا هم سکه نیاز نیست برای این کار … فقط یک احمق میتونه این قرار داد کلاه برداری { ازدواج } رو توجیح کنه ….

    1. خانم ها را مردهای سالم و صالح باید مدیریت و اداره کنند این وظیفه ای هست برای مردان و همینطور تربیت فرزندان.
      نمی شوند بدون وجود همسر زندگی کرد همان طور که نمی توان بدون هوا ، آب ، غذا دوام آورد.
      زنان هم وظایف بزرگ و مهمی هم برای همسرشان و هم برای فرزند شان دارند.
      اگر ازدواج نباشد انسانی هم وجود ندارد زندگی هم در این جهان مادی نیست.

    2. من ۳۵ سالم هستش.یه دختر هم پیدا کردم هم سن خودم.ازم هیچ مهریه هم نمیخواد.میگه بیا یه چشن بگیریم بریم سر خونه زندگیمون.ولی من باز هم میترسم.تازه دردمون فقط مهریه نیستش که اخه همه چی گرون شده نمیشه اصلان زندگی کرد.

      1. برو از چند سال قبل اون دختر 35 ساله یه تحقیقی بکن ببین چند تا خواستگار رو اسکل کرده حالا به جایی رسیده که مهریه نمیخواد
        از توی 35 ساله که هم سن منی دیگه بعید بود خدایی اینقدر ساده باشی هرچند که مهریه نباشه اون زن عملا هیچ بلایی نمیتونه سرت بیاره ولی بخاطر اینکه گفته مهریه نمیخوام سریع نری بگیریش تحقیق کن حداقل یکسال باهاش رابطه داشته باش بگیرش زیر ذره بین بدون اینکه خودش بفهمه

  19. قبول دارم که رابطه جنسی خوب حق هر شخصیه چه مرد چه زن اما قرار همراه شدن با کسی که خوی حیوانی داره خیلی چرت تره شاید یکی مثله حیونا بخواد نیاز جنسیشو برطرف کن تو که نباید عین یه حیون باشی غرور از همراهی با همچین آدمای حیون صفتی بهتره
    البته خودمم با دخترای کم رو یا تنبل توی این روابط موافق نیستم ولی امروزه همراه شدن تو برطرف کردن نیاز با هر حیونی چرته

  20. مورد نهم تو دخترا بشدت زیاده حتی تو رابطه جنسی . خودشون دست بالا میگیرند فرقی نمیکنه از کدوم قشر (مذهبی یا قرتی) باشند
    حتی تو رابطه جنسی هم مغرورند یه خانمی تو سایتی کامنت گذاشت و گفت: شوهرم از من فلان رابطه خواست براش انجام بدم
    اما من نکردم براش اون از من ناراحت شد و رابطش با من سرد شد آخه من غرور دارم غرور مقدسه من بزایگر پورن نیستم ! وقتی دیدگاه یک دختر ایرانی انقدر خشک که فرق رابطه جنسی در ازدواج و پورن نمیدونه برم ازدواج کنم ؟!. مرد غرور نداره ؟ مرد انسان نیست ؟ باز جالب اینه که زنا میگند مردا فلانن بهمانند خودشون هیچ وقت نمیبینند که چه گندی دارند
    خب من جوون مجرد برم با خانمی زندگی کنم که مقابل شوهرش غرور تکبر داره . این خانمایی که میگند ما غرور داریم غرورمون مقدسه
    علنا دارند میگن مردا آدم نیستند هیچ ارزشی ندارند فقط خانما خوبند و دیگ آس آسند گ
    از ازدواجم شانس نمیاریم آخر سر کار ما پسرا به خود ارضایی کشیده میشه ! چرا ؟ چون یک پسر حاضره بره خود ارضایی کنه ولی منت یک دختر خودشیفته و مغرور متکبر نکشه

    1. قبول دارم که رابطه جنسی خوب حق هر شخصیه چه مرد چه زن اما قرار همراه شدن با کسی که خوی حیوانی داره خیلی چرت تره شاید یکی مثله حیونا بخواد نیاز جنسیشو برطرف کن تو که نباید عین یه حیون باشی غرور از همراهی با همچین آدمای حیون صفتی بهتره
      البته خودمم با دخترای کم رو یا تنبل توی این روابط موافق نیستم ولی امروزه همراه شدن تو برطرف کردن نیاز با هر حیونی چرته

      1. زن و مرد باید در این مورد صحبت کنند و با هم به توافق برسند در فضای آرام البته و بدور از هرگونه تشنج و خشونت پراکنی.
        فرض کنید یک سیبی دارید ولی هر کدام یک بخش آنرا نیاز دارید. مثلا مرد گوشته سیب و زن پوست آنرا برای ماسک . اگر شما سیب با پوست دوست دارید با ی کمی گذشت پوست را به زن بدهید و از لذت خود بکاهید و درمقابل طرف مقابل وقتی (با حرف زدن شوهرش) متوجه می شود شوهرش سیب با پوست دارد خب هر دفعه که شوهرش سیب بر میدارد که نیاز به ماسک صورت ندارد.
        باید هماهنگی و صحبت کردن باشد و به توافق رسیدن. حرف زدن در مورد این مسایل متاسفانه کم اتفاق میفتد

      1. ای بابا همون دخترهایی که بهمون نمیدن خوبه بریم رابطه دوستی برقرار کنیم که فقط خوشی هاشون برای ما باشه بد بختی هاشون برای پدرشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉