کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

با چه مردهایی نباید ازدواج کرد؟ 13 مردی که نباید با آنها وارد رابطه شوید!!

با چه مردهایی نباید ازدواج کرد؟ 13 مردی که نباید با آنها وارد رابطه شوید!!
3.5/5 - (20 امتیاز)

مردان نامناسب برای ازدواج!!!

فکر می کنم همه دخترها مردی را در زندگی شان تصور می کرده اند که همه از هر لحاظی مناسب و مورد نظر آن ها بوده است. اما وقتی که صورت واقعی اش را نشان می دهد به یکباره کاخ آرزوهایتان روی سرتان خراب می شود. ولی خب باید بدانید مردهایی که سعی می کنند همیشه خودشان را خوب جلوه دهند و شما هیچ نقطه منفی ای در آن ها پیدا نمی کنید دقیقا این مردها مرد زندگی نیستند چرا که به شما فقط به دید یک رابطه کوتاه مدت نگاه می کنند و سعی می کنند همه چیز را بدون نقص جلوه دهند.

ازدواج با این مردها شما را بدبخت می کند!!

اگر تا به حال به چنین مردی وارد رابطه شده اید باید بگویم که از دید مثبت به آن نگاه کنید زیرا شما خواهید دانست که با چه مردانی نباید ازدواج کرد و اگر هم تا به حال این اتفاق برای شما نیفتاده است پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را تا اخر بخوانید تا راه شناخت مردان نامناسب برای ازدواج را برای شما بگوییم.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه با چه مردهایی نباید ازدواج کرد؟ 13 مردی که نباید با آنها وارد رابطه شوید!! با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. مردان خودشیفته

اگر از من بپرسید که با چه مردانی ازدواج نکنیم قطعا به شما خواهم گفت که مردان خودشیفته از هرچیزی بدتر خواهند بود. اینگونه مردها به شدت زیرک هستند و شما تا با آن ها برخورد نکنید نمی توانید آن ها را بشناسید. این مردها در هر صورت خودشان را بالاتر از شما می دانند و سعی می کنند در هر موقعیتی از خودشان تعریف کنند. همین خصلت باعث شده است که نواقص خودشان را قبول نداشته باشند و به هر صورت که شده است سعی کنند چهره ای عالی و بدون نقص از خودشان نشان دهند. بنابراین تشخیص آن ها سخت خواهد بود و شما زمانی متوجه این موضوع می شوید که به شدت عاشق آن ها می شوید. پیشنهاد میکنم مطلب ازدواج با فرد خود شیفته را بخوانید.

2. مردانی که شما را کنترل می کنند

یکی از انواع مردان نامناسب برای ازدواج آن هایی هستند که سعی می کنند در کوچک ترین و شخصی ترین مسائل شما دخالت کنند و شما را وادار می کنند که مطابق میل آن ها رفتار کنید. شاید با خود بگویید که اینگونه افراد عاشقان خیلی خوبی هستند ولی باید به شما بگویم که اینگونه نیست و این افراد فقط تشنه قدرت هستند. آن ها دوست دارند در هر صورت ثابت کنند که حرف حرف آن هاست و نباید از دستور آن ها سر پیچی کرد. شاید شما در ابتدا دوست داشته باشید که یک مرد تا این حد روی شما حساس باشد ولی مطمئن باشید پس از مدت کوتاهی از دست او کلافه خواهید شد و سعی می کنید از او دور باشید.

3. مردان رفیق باز

درست است که اجتماعی بودن خیلی خوب است و اینکه شوهر شما ارتباطات زیادی داشته باشد می تواند از بسیاری از جهات در زندگی شما موثر باشد ولی اگر این روابط آنقدر زیاد شوند که به رفیق بازی منجر شوند به زندگی شما آسیب خواهند زد. دیگر شما در کانون توجهات او نخواهید بود و او تمایل بیشتری دارد که با دوستانش وقت بگذراند. مطلب نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند را مطالعه کنید.

ازدواج با این مردها شما را بدبخت می کند!!
با این مردان نامناسب هرگز ازدواج نکنید

4. مردان خسیس

دقت داشته باشید که بین پس انداز کردن و سرمایه گذاری کردن با خسیس بودن تفاوت بسیار زیادی وجود دارد. یک مرد مناسب ازدواج اهل پس انداز کردن است ولی خسیس بودن از خصوصیات مردان نامناسب برای ازدواج است. اگر می خواهید تشخیص دهید که یک مرد خسیس است یا نه فقط کافیست به صحبت کردن او در مورد پول توجه کنید. اگر او همه چیز را به پول ربط دهد و یا اینکه کادو دادن را کار بیهوده ای بداند مطمئن باشید نشانه های یک مرد خسیس را دارد. ولی کسی که اهل پس انداز کردن است بیشتر بر روی راه های اصولی آن مثل سرمایه گذاری کردن تمرکز می کند.

مردان خسیس
شناخت مردان نامناسب برای ازدواج

5. مردان ولخرج

درست است که در قسمت قبل گفتیم نباید با مردان خسیس ازدواج کنید ولی این موضوع را باید در نظر داشته باشید که از این ور بام نباید بیفتید و به دنبال مردان ولخرج نباشید. شاید در ابتدا فکر کنید که وقتی کادوهای زیاد و گران برای شما می خرد و یا اینکه شما را به گران ترین رستوران ها و کافه ها می برد بسیار خوب است ولی باید بدانید که طولی نمی کشد که برای تامین نیازهای اساسی زندگیتان به مشکل برخواهید خورد. و آن موقع متوجه خواهید شد یک مرد علاوه بر این که شما را دوست دارد باید به آینده اتان نیز پایبند باشد. مقاله عوامل ازدواج موفق از نظر روانشناسی را حتما مطالعه کنید.

6. مردان شکاک

ازدواج با یک مرد شکاک می تواند عذاب آورترین نوع زندگی را برای شما به ارمغان بیاورد. مردی را تصور بکنید که در تمام امور شخصی شما دخالت می کند، شما را همیشه تحت نظر دارد و رفت و آمد شما را چک می کند، اگر هم به چیزی شک کند اوقات شما را تلخ می کند و …. آیا زندگی با این چنین مردی آرزوی شماست؟ طبعیتا جواب شما منفی خواهد بود. مطمئن باشید این مردها مرد زندگی نیستند زیرا هنوز نتوانستند درک کنند که یک نفر حتی وقتی متاهل است نیاز به حریم شخصی دارد. مقاله بهترین سن برای ازدواج از نظر روانشناسان را بخوانید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه با چه مردهایی نباید ازدواج کرد؟ 13 مردی که نباید با آنها وارد رابطه شوید!! با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

7. پسربچه ها

اگر از متخصصین مشاوره ازدواج بپرسید که به چه مردانی نباید اعتماد کرد قطعا به شما خواهد گفت مردهایی که هنوز همانند یک پسر بچه رفتار می کنند. خب دلیل آن هم واضح است زیرا این مردان هنوز در دوران نوجوانی خود مانده اند و اصلا آماده ازدواج نیستند. از مشخصات این مردها این است که وقتی از آن ها بپرسید که با زندگی خود می خواهد چکار کند هیچ جوابی ندارد که به شما بگوید. او هرگز نمی تواند همانند یک آدم بزرگسال تصمیم بگیرد و همیشه خودش را پشت بقیه پنهان می کند. مطمئن باشید که شما به هیچ عنوان به چنین مردی نیاز ندارید. شما نیاز دارید با کسی باشید که حداقل تکلیفش با زندگی اش مشخص باشد و بداند که دقیقا چه چیزی می خواهد.

8. مردان بد دهن

یکی از خصوصیات پسری که دوستمان ندارد این است که بسیار بددهن و بدرفتار است. او به هیچ عنوان قدردان شما نیست و به با لحن بدی با شما صحبت می کند. این رفتار او وقتی بدتر می شود که این بدگویی در جلوی دیگران انجام شود طوری که برای شما ابرو نگذارد. رفتار آن ها کاملا غیر منتظره است و نمی توانید به آن ها اعتماد کنید که در یک مهمانی رفتار خوبی از خودشان نشان دهند. شاید با خود بگویید که می توانید چنین مردی را تغییر دهید ولی باید بگویم که این تفکر اشتباه است و تا خودش نخواهد چیزی تغییر نمی کند.

مردان بد دهن
ازدواج با چه مردانی خطرناک است

9. مردان دروغ گو

طبیعی است که اگر از یک روانشناس بپرسید که چه مردانی قابل اعتماد نیستند به شما خواهند گفت مردان دروغگو غیرفابل اعتماد ترین افراد هستند. مردی که یکبار دروغ بگوید و شما مچ او را بگیرید مطمئن باشید بازهم این رفتار را تکرار خواهد کرد. اگر قبول کردید که با چنین مردی زندگی کنید باید هم چنین قبول کنید که باو به شما دوباره دروغ خواهد گفت

10. مردان مغرور

اگر به دنبال تهیه لیستی برای سوال« با چه مردانی نمی شود زندگی کرد؟» هستید، پیشنهاد می کنم مردان مغرور را نیز در این لیست قرار دهید. بدترین اخلاقی که مردان مغرور دارند این است که آن ها به هیچ وجه سعی نمی کنند شما را تحت تاثیر قرار دهند. زیرا تصور می کنند که برتر از شما هستند و در حقیقت این شما هستید که برای داشتن آن ها باید هر کاری انجام دهید. مطلب تست تفاهم قبل از ازدواج را از دست ندهید.

11. مردان بی نظم

مطمئن باشید یکی از کلافه کننده ترین اخلاق هایی که یک مرد می تونه داشته باشه بی نظم بودنش هست. یک مرد بی نظم قطعا از آن دسته مردانی هست که باید از آن ها دوری کنید. بی نظمی در همه چیز تاثیر می گذارد. وقتی که با یکدیگر قرار ملاقات می گذارید به موقع سر قرار حاضر نمی شود. این بی نظمی در کار کردن و کسب درآمدش بسیار مهم است به طوری که حتی ممکن است موقعیت شغلی اش بخاطر بی نظمی به خطر بیفتد و مطمئن باشید که ازدواج با مردی که امنیت شغلی ندارد اصلا آسان نیست.

مردی که از حرف زدن در مورد آینده فراری است
با چه مردانی نباید ازدواج کرد

12. مردی که از حرف زدن در مورد آینده فراری است

مطمئن باشید دوست پسری که قصد ازدواج ندارد و به شما به دید یک همسر نگاه نمی کند هیچگاه در مورد آینده با شما صحبت نمی کند. او معمولا سعی می کند که در لحظه باشید و هیچ برنامه ای برای بیشتر از یک هفته ندارد. اگر هم از او در مورد آینده بپرسید خواهد گفت که برای اینگونه صحبت ها زود است و هنوز آمادگی این کار را ندارد و نیاز به زمان دارد. اگر از مشاورین ازدواج بپرسید که ازدواج با چه مردانی خطرناک است قطعا به شما همین دسته از افراد را معرفی خواهند کرد. زیرا هچگونه هدفی از ازدواج کردن ندارند و به زودی به پوچی می رسند و به دنبال امتحان کردن فرد دیگری می روند. پیشنهاد میکنم مطلب یک مرد ایده آل از نظر زنان را بخوانید.

13. فقط به فکر تفریح است

دوست پسری که قصد سواستفاده دارد فقط در اوقات خوشی با شما است و اگر مشکلی برای شما پیش بیاید دیگر نمی توانید او را پیدا کنید! مشخص است که شما فقط نقش سرگرمی برای او دارید و به هیچ وجه نگاه جدی ای به شما ندارد. او خصوصیاتی دارد که یک مرد نامناسب برای ازدواج دارد. او مسئولیت گریز است و به هیچ عنوان اهل بخشش و مهربانی نیست و نمی تواند شرایط سخت را کنترل کند.

درست است که رابطه داشتن با این افراد بسیار جالب و جذاب است ولی در پاسخ به این سوال که با چه مردانی نباید وارد رابطه شد قطعا این دسته از افراد قرار می گیرند. زیرا شادی هایی که با این افراد دارید زودگذر خواهد بود و وقتی به خودتان می آیید می بینید که درجایی که نیاز به حامی دارید هیچ حامی ای برای شما وجود ندارد. پیشنهد میکنیم مقاله معارهای ازدواج را بخوانید.

شناختن خصوصیات مردانی که قصد ازدواج ندارند بسیار مهم است. طبیعی است که هر کسی به دنبال آن است که وارد رابطه ای با آینده روشن شود و وقتی بتوانید پسرهایی که فقط به دنبال سواستفاده هستند را شناسایی کنید هرگز تن به رابطه با آن ها نخواهید داد.

به طور کلی شناسایی آدم ها کار سختی نیست و این سوال که با چه مردانی باید ازدواج کرد می تواند پاسخ متفاوتی نسبت به خصوصیات فردی هر دختری داشته باشد. طبیعی است که اگر شما آدم آرامی باشید ازدواج با یک مرد پرهیجان کار اشتباهی خواهد بود در صورتی که یک دختر دیگر می تواند زندگی موفق با چنین فردی تشکیل دهد. در انتها باید بگویم اگر به دنبال مرد مناسب خود هستید باید در ابتدا خودتان را بشناسید.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره روانشناسی و خانوادهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره تلفنی ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه با چه مردهایی نباید ازدواج کرد؟ 13 مردی که نباید با آنها وارد رابطه شوید!!

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 4 نظر:

    1. و زنان حسود و دهن لق که مشکلات شوهرش و داد میزنه

      هر چند احترام و توجه به مادر بسیار هم شایسته هست :))))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉