کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

در مقابل خیانت شوهر چه عکس العملی نشان دهیم؟

مناسب ترین رفتار در مقابل خیانت همسر
3.5/5 - (86 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم در مورد موضوع بسیار حساس بهبود رابطه بعد از خیانت همسر صحبت کنیم. تحقیقات نشان می‌دهد که حدود 50 درصد از ازدواج‌ها در طول رابطه خود نوعی از خیانت را تجربه می‌کنند.

همه انواع خیانت برای ازدواج در سراسر جهان بسیار آسیب زا هستند. اولین چیزی که پایه های اعتماد را در یک رابطه متلاشی می کند، خیانت است. مهم نیست به چه زبانی صحبت می کنید، مهم نیست چه رنگ پوست دارید، مهم نیست از چه قومیت یا پیشینه فرهنگی هستید، خیانت پایه و اساس روابط را متلاشی می کند.

بهبود رابطه بعد از خیانت همسر چیست؟

تعریف درمان خیانت همسر، عبارت است از فرآیند بهبود ذهنی، عاطفی و فیزیکی یک رابطه پس از تجربه خیانت همسر. بهبودی رابطه پس از خیانت معمولاً بین شش ماه تا دو سال طول می‌کشد و اغلب فرآیندی دردناک است اما برای زوج‌هایی که فروتنی، شفقت و سرسختی دارند، درمان خیانت امکان پذیر است.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه در مقابل خیانت شوهر چه عکس العملی نشان دهیم؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

انواع خیانت در زندگی زناشویی

خیانت در یک رابطه می تواند از یک رابطه عاطفی گرفته تا رابطه جنسی باشد.

خیانت عاطفی زمانی است که شما یک وابستگی عاطفی نزدیک و نامناسب با شخصی غیر از همسرتان ایجاد می‌کنید و آن شخص بهترین دوست شما می‌شود. همه چیز زندگی تان را با او در میان می گذارید و عاشق او می شوید.

بدیهی است که خیانت جنسی زمانی است که تماس جنسی وجود داشته باشد. به دلیل وابستگی، معمولاً درمان خیانت جنسی از بهبودی خیانت عاطفی دشوارتر است. در یک رابطه عاطفی، یک وابستگی قوی شکل گرفته است که شکستن آن دشوار است. در مقابل، خیانت جنسی اغلب شامل وابستگی اندکی است، بنابراین شکستن آن بسیار آسان‌تر است.

همسر قربانی خیانت معمولاً به دلیل درد شدید و از دست دادن کنترل، علائمی مشابه اختلال استرس پس از سانحه نشان می دهد.

مراحل زیر برای کمک به بهبود رابطه شما بعد از خیانت همسر طراحی شده است.

10 گام بعد از خیانت همسر

مرحله اول – تمام تماس ها را قطع کنید

اولین قدم این است که شما باید تمام ارتباط خود را با شخصی که با او رابطه نامشروع داشته اید قطع کنید. شما باید تمام تماس خود را با فردی که با او در رابطه هستید را قطع کنید. زیرا اگر این کار را نکنید، وابستگی شما به او بیشتر می شود. بسیاری از مردان و زنان و خیانتکار این تصور غلط را دارند که می توانند رابطه را هر وقت که بخواهند متوقف کنند. این اشتباه بزرگی است که با آن فرد دوست باشید یا هر چند وقت یک بار او را ببینید. غیر ممکن است که این طور رابه را تمام کنید.

خیانت یک اعتیاد است.

هنگامی که با این شخص جدید ارتباط برقرار می کنید و او نیازهای شما را برآورده می کند، مواد شیمیایی احساس خوب در مغز شما تراوش می شود که اثری شبیه به اعتیاد دارد. درست مانند هر نوع اعتیادی، چه هروئین باشد، چه کوکائین یا هر چیز دیگری، خودتان را گول نزنید اگر بخواهید آن را دور بزنید، دوباره به آن دچار خواهید شد.

همینطور در مورد خیانت اگر با کسی رابطه داشته اید، آن شخص به اعتیاد شما تبدیل می شود، بنابراین اگر در هر سطحی با او در تماس باشید، به احتمال زیاد دوباره وارد رابطه خواهید شد. علاوه بر این، هر بار تماس با شخص مورد علاقه شما باعث آسیب مجدد به همسرتان می شود. دوباره تاکید می کنیم خودتان را گول نزنید!!

آیا قربانی خیانت هستید؟

اگر شما همسر خیانت شده ای هستید که این مطلب را می خوانید و شریک زندگی تان تمام تماس های خود را با معشوق خود قطع نمی کند، اولین دور هشدار شما افشای این رابطه برای تمام خانواده و دوستانتان است. هدف از مشاوره خیانت از این کار ایجاد فشار اجتماعی برای شریک زندگی تان برای پایان دادن به رابطه است.

همسر خیانتکار واقعیات زندگی را نمی بیند

وقتی فردی در یک رابطه خیانت آمیز عاشقانه قرار می گیرد، ارتباط خود را با واقعیت از دست می دهد. با این حال، وقتی خانواده و دوستان او را با رفتار آزاردهنده اش روبرو می کنند، اغلب او به واقعیت بد کارش پی میبرد. اگر این فشار اجتماعی باعث نمی‌شود که شریک زندگی‌تان به تمام تماس‌ هایش با معشوق اش پایان دهد، حرکت بعدی شما باید جدایی از او باشد تا زمانی که شریک زندگی‌تان ثابت کند که دیگر با معشوقش ارتباطی ندارد.

جدایی در این مرحله به دو دلیل مهم است.

اول، این کار به شما این امکان را می دهد که یک مرز محکم تعیین کنید تا به طور مداوم توسط تماس شریک زندگی خود با معشوقش مورد آزار عاطفی قرار نگیرید.

دوم، این به شریک زندگی شما فرصتی می دهد تا ببیند زندگی بدون شما چگونه خواهد بود. اگر بعد از 3 تا 6 ماه شریک زندگی شما هنوز تمام تماس های خود را با معشوق خود قطع نکرده است، به طلاق فکر کنید.

مرحله دوم – همه حساب ها را مشترک کنید

مرحله دوم به این صورت است که باید همه حساب‌های شبکه های اجتماعی و تلفن خود را با همسر خود به اشتراک بگذارید تا نشان دهید دیگر با معشوق سابق خود تماس ندارید.

البته این کار برای زوج هایی که در رابطه آن ها خیانت وجود ندارد نیز برای تقویت اعتماد و شفافیت توصیه می شود.

من چیزی برای پنهان کردن ندارم.

شما باید به طور داوطلبانه تلفن خود را هر زمان که همسرتان بخواهد به او تحویل دهید. خوب عزیزم اعتماد بین ما را شکستی حالا برای بازگرداندن این اعتماد، باید همه حساب ها را مشترک کنید.

اگر واقعاً می‌خواهید که رابطه تان بهبود یابد، نباید هیچ رازی داشته باشید. این کار به همسر خیانت شده شما کمک می کند که به آرامی دوباره به شما اعتماد کند. زیرا زمانی که به همسرتان خیانت کرده اید صحبت های شما هیچ معنایی ندارد. تو اعتماد را شکستی، دروغ گفتی. آنچه شما می گویید مهم نیست، اعمال و رفتار شما مهم است.

حتی فکرش را هم نکن چیزی را مخفی کنی!

به اشتراک گذاشتن داوطلبانه همه حساب‌ها و تلفن خود با شریک زندگی‌تان به او کمک می‌کند تا راحت تر خانت را فراموش کند. آنها نمی توانند مراحل درمان خیانت را شروع کنند تا زمانی که بدانند شما دیگر با معشوق تان ارتباطی ندارید.

اگر زیر با این کار نرفت چکار کنیم؟

اگر شریک زندگی‌تان از اشتراک‌گذاری همه حساب‌ها و تلفن خود برای اثبات اینکه دیگر با معشوقش ارتباطی ندارد، امتناع می‌کند یا عصبانی شد! تکلیف چیست؟؟؟

دو مرحله هشداری که در بالا را خوب به خاطر بسپارید. این رابطه را در معرض همه دوستان و خانواده قرار دهید تا فشار اجتماعی ایجاد شود و اگر این برای همکاری کافی نیست، از او جدا باشید تا زمانی که داین کار را انجام دهند.

هشدار مهم:

اگر شریک زندگی شما از به اشتراک گذاشتن همه چیز با شما عصبانی است یا مقاومت می کند، احتمالاً به این دلیل است که آنها سعی می کنند با معشوق خود در ارتباط باشند و نمی خواهند به آن پایان دهند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه در مقابل خیانت شوهر چه عکس العملی نشان دهیم؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مرحله سوم – نشان دادن ندامت پشیمانی

مرحله سوم این است که باید صمیمانه از خیانت خود پشیمان شوید. اگر رابطه نامشروع داشته اید و نسبت به تأثیری که خیانت بر همسرتان گذاشته است با بی تفاوت رفتار کنید، بهبودی و درمان خیانت امکان پذیر نیست. فردی که خیانت کرده باید مسئولیت این رفتار مخرب را بر عهده بگیرد. حتی اگر شما ناراضی بودید، حتی اگر نیازهایتان برآورده نمی شد، نباید عهد خود را با همسرتان می شکستید و به او خیانت می کردید.

پشیمانی قلبی برای بهبود رابطه بسیار مهم است. اگر مسئولیت خیانت را به عهده نگیرید و پشیمان نباشید، تقریباً غیرممکن است که شریک زندگی تان شما را ببخشد.

گام چهارم – دردهای خیانت را پردازش کنید

مرحله چهارم پردازش دردهای شماست. بدیهی است همسری که قربانی خیانت شده صدمات زیادی را متحمل خواهد شد که باید آنها بیان کند. البته ممکن است شریک زندگی که خیانت کرده نیز صدمه دیده باشد زیرا شاید یکی از دلایلی که آنها خیانت کرده اند این است که علیرغم شکایت های مکرر آنها نیازهای آنها در رابطه برآورده نشده است. بنابراین هر دوی نفر رابطه به درمان آسیب های خود نیاز دارند.

بنابراین، استفاده از روش های مشاوره خیانت برای مقابله سازنده با آسیب‌های شما، کلیدی است. ممکن است برای انجام مؤثر این کار نیاز به همکاری با یک مشاوره خیانت داشته باشید.

گام پنجم – در مورد جزئیات خیانت بحث کنید

زوجین اغلب نمی انند که چقدر جزئیات باید در مورد یک رابطه به اشتراک گذاشته شود. برخی از همسران خیانت شده می خواهند همه جزئیات را بدانند در حالی که برخی دیگر فقط خلاصه می خواهند.

معمولاً همسر خیانتکار نمی‌خواهد جزئیاتی را به اشتراک بگذارد، بنابراین همسر قربانی خیانت گاهی اوقات برای سال‌ها مدام از آنها درخواست شنیدن حقیقت را می‌کند.

همسر قربانی خیانت باید میزان جزئیات به اشتراک گذاشته شده را مشخص کند، نه همسر خیانتکار.

با این حال، به یاد داشته باشید که هر چه جزئیات بیشتری بشنوید، ممکن است ویرانتر شوید. بنابراین، به دقت در نظر بگیرید که چه مقدار اطلاعات باید بدانید و چرا. فهرستی از تمام سوالاتی که در مورد رابطه عاشقانه همسر خیاتکارتان دارید تهیه کنید.

گام ششم- محرک ها را مدیریت کنید

وقتی کسی قربانی خیانت می شود ممکن است متلا به اختلال استرس پس از سانحه (PTSD)شود. کسانی که در رابطه دچار خیانت شده اند اغلب فلاش بک های و تصاویر ذهنی وحشتناکی را که پشت سر گذاشته اند را ناخودآگاه تجربه می کنند.

کسانی که توسط همسرشان در رابطه مورد خیانت قرار گرفته‌اند، اغلب دردی را که متحمل شده‌اند، مرور می‌کنند. بنابراین، یادگیری نحوه کنترل محرک هایی که آنها را به یاد این خاطرات وحشتناک می اندازد بسیار مهم است.

هنگامی یاد آوری خیانت، همسر قربانی خیانت شده باید از دو مورد اجتناب کند.

اولین مورد عدک یادآوری خاطرات گذشته که باعث کناره گیری عاطفی از همسرتان می شود.

دومیم مورد پرخاشگری کلامی نسبت به همسرتان است که منجر به درگیری می شود.

بهترین روش این است که هرگاه تحریک شدید آسیب های خود را با احساسات لطیف خود بیان کنید. مانند غمگینی، آسیب دیدگی، عدم اعتماد، ترس و غیره. برای مثال، یک جمله لطیف برای زمانی که تحریک می شود می تواند این باشد: “دیشب داشتم فیلمی را تماشا می کردم که درگیر یک رابطه عاشقانه بود و من را تحریک کرد. و یاد خیانت رابطه شما افتادم و احساس غم و اندوه فراوانی کردک.»

وظیفه همسر خیاتکار این است که با همدلی، عذرخواهی و اطمینان خاطر پاسخ دهد، مانند «من قطعاً می توانم ببینم که چگونه این فیلم احساس غم و اندوه، آسیب و ترس شما را در رابطه با خیانت من برانگیخته کرده و بسیار متاسفم. به شما صدمه زدم و قول می دهم دیگر هرگز چنین کاری را انجام ندهم.» این نوع واکنش به محرک ها فرصت های شفابخشی را برای درمان خیانت ایجاد می کند. اگر به این شکل با خیانت همسر برخورد شود با گذشت زمان محرک ها کاهش می یابد.

نکته مهم در برخورد با خیانت شوهر: اگر شریکی که به او خیانت شده است، محرک ها را با خشم بیان کند و همسر خیانتکار با حالت تدافعی پاسخ دهد، محرک ها با گذشت زمان افزایش می یابد.

گام هفتم – به بخشش فکر کنید

گام هفتم، ایجاد شفقت و مهربانی نسبت به رفتار آزاردهنده همسرتان است. کار بر روی بخشش خیانت مرحله هفتم است.

نکته مهم : چه زمانی بخشش ممکن است!!

تنها زمانی بخشش مناسب است که همسر خیانتکار شما تمام تماس خود را با معشوق خود قطع کرده باشد، همه حساب ها را مشترک کند، ابراز پشیمانی صمیمانه کند، به طور موثر به دردهای شما گوش دهد، با پاسخ دادن به سوالات شما در مورد رابطه همکاری کند، و به با تحریک شدن های شما به خوبی همدلی داد.

تنها در این صورت منطقی است که نسبت به رفتار آزاردهنده او روی شروع فرآیند بخشش کار کنیم.

یک نکته مهم در برخورد با خیانت شوهر یا همسر. خیانت را ریشه یابی کنید!! برای درک دلایل خیانت شریک زندگیتان باید به سه سوال پاسخ دهید:

اول، چه چیزی در گذشته همسرتان ممکن است وجود داشته باشد که بر خیانت او تأثیر داشته باشد؟

برای مثال، بسیاری از افرادی که در خانواده ای بزرگ شده‌اند که در آن احساس ناکافی بودن می‌کنند، در معرض خطر بیشتری برای خیانت جنسی قرار دارند، زیرا یک رابطه خیانت آمیز باعث می‌شود آنها احساس کنند که بسیار مورد مهم هستند.

دوم، در مورد شرایط شریک زندگی شما چه چیزی ممکن است بر خیانت همسرتان تأثیر داشته باشد؟

برای مثال، هر چه افراد استرس بیشتری داشته باشند، کمتر در برابر موقعیت‌های وسوسه‌انگیز مقاومت می کنند.

سوم، الگوی رفتاری شما چه بود که ممکن است احتمال خیانت همسرتان را افزایش داده باشد؟

برای مثال، شاید شما برای مدت طولانی از صمیمیت عاطفی یا جنسی اجتناب کرده اید.

هدف سوالات این است که به شما کمک کند تا همه متغیرهایی را که به این موضوع کمک کرده اند را درک کنید. اگر همه متغیرها را درک نکنید، حرکت رو به جلو برای برخورد با خیانت شوهر دشوار است. مرور پاسخ به سه سوال بالا اغلب به عنوان مرهمی بر زخم خیانت عمل می کند که احتمال بخشش خیانت را بالا می برد.

مرحله هشتم- مراقب خودگویی خود باشید

مرحله هشتم در مورد آنچه که فکر می‌کنیدمراقب باشید. همسری که قربانی خیانت شده اغلب افکار منفی دارد، مانند: “اگر در این رابطه بمانم، احمق هستم” یا “من دوست داشتنی نیستم وگرنه او به من خیانت نمی کرد.”

این عبارات کلی گویی هستند و نیاز به کنترل دارند. البته همسر خیانتکار نیز ممکن است افکار منفی در مورد خود داشته باشد، مانند “من یک آشغال خیانتکار هستم” یا “من لیاقت فرصت دوم را ندارم”.

نحوه تفکر ما تعیین کننده احساس و رفتار ماست. بنابراین، درست کردن افکارمان بسیار مهم است. برای مدیریت افکار منفی خود با نوشتن آنها شروع کنید تا بتوانید عینی تر به آنها نگاه کنید. در مرحله بعد، به یک جمله جایگزین برای افکار منفی فکر کنید که متعادل تر و صادقانه تر باشد.

به عنوان مثال، اگر فکر اصلی این است که “اگر در این رابطه بمانم، من یک احمق هستم” یک فکر تعدیل شده می تواند این باشد: “اگر همسر من تمام تماس های خود را با معشوق خود قطع نکند، همه حساب ها را با میل خودش باز نکند و از صمیم قلب ابراز پشیمانی نکند. آن وقت اگر من در این رابطه بمانم احمق هستم، اما اگر او این کارها را انجام داد، بنابراین تصمیم من برای ماندن در ابن ازدواج موجه است.”

گام نهم – بر روی عشق خود کار کنید

مرحله نهم، کشف مهمترین چیزهایی است که برای داشتن احساس عشق و رضایت به آنها نیاز دارید. برخی از مواردی که رابطه عاشقانه ما را پر بار تر می کند عبارتند از: ستایش، محبت، رابطه جنسی خوب، صمیمیت عاطفی و غیره.

برخی از مواردی که رابطه عاشقانه را خراب می کند شامل انتقاد، تدافع، سنگ اندازی، تحقیر، عدم تقسیم قدرت، و غیره است.

گام دهم: احتمال خیانت را کاهش دهید

آخرین مرحله برای برخورد با خیانت همیسر، بحث در مورد مرزهایی است که احتمال خیانت مجدد را کاهش می دهد. چه قوانینی برای موقعیت های ریسک پذیر بای داشته باشید؟؟

برای مثال، وقتی از یکدیگر دور می شوید! اگر شبی را با دوستان خود بدون شریک زندگی خود بیرون می روید! در باشگاه ورزشی چطور؟ وقتی با هم نیستید در مورد الکل چقدر باید باشد؟ چه چیزی قابل بحث با جنس مخالف نیست؟ کار بر روی این سوالات برای ایجاد یک جبهه متحد در برابر امور آینده حیاتی است.

بسیاری از زوج ها به این دلیل که خود را در موقعیت های مخاطره آمیزی قرار می دهند بدون اینکه متوجه شوند درگیر رابطه نامشروع می شوند. سعی کنید این اتفاق برای شما نیفتد.

در مورد مرزهای رابطه شما به عنوان یک زن و شوهر برای تقویت روابط زناشویی خود با صداقت بحث کنید.

همانطور که می بینید، راه بهبودی از خیانت وجود دارد، اما مشکل است! زوج هایی که این مراحل را صادقانه دنبال کنند بهبود می یابند.

 

 

براي مشاوره در زمينه در مقابل خیانت شوهر چه عکس العملی نشان دهیم؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 259 نظر:

  1. سلام من ۲ ماهه عقد کردم شوهرم با آشنای نزدیک خودم بهم خیانت میکنه نرفتیم زیر یه سقف
    میخوام جدا بشم اما نمیتونم چون دختر نیستم درخواست طلاق نامه پزشکی میخواد …
    چیکار کنم لطفآ راهنمایم کنید
    میخوام باهاش برم زیر یه سقف بعد جداشم

    1. حتازودترجداشو وگرنه یک عمرزجرروانی وجسمی داغونت میکنه،به درک که دخترنیستی

  2. سلام. ۹ ساله با پسری دوستم و همه‌ی خانواده و دوستانم خبر دارن. صبر کردم تا این اقا خونه و ماشین خرید و وضع کارش خوب شد. قرار خواستگاری برای ماه بعد بود که فهمیدم ۲ ساله با یه خانوم دیگه در ارتباطه. حالا میگه مشاور گفته باید از هر دو خانوم جدا بشی و فعلا ازدواج نکنی نمیدونم راست میگه یا نه ولی خیلی آشوبم دارم دق میکنم. جواب زنگ و پیامم نمیده

    1. قوی باش و این رابطه رو تموم کن. یک جایی باید با تمام قدرت خودت رو نشون بدی، این آدم مثل دستمال دماغی دیگران هست

  3. لعنت به زن و مردی که خیانت میکنند همه چیمو به پاش ریختم سوختمو ساختم با پرویی آمده به من میگه من با ۴۰۰ مرد رابطه جسمانی داشتم و به من میگه حال میده یعنی اون حرف هایی که به من زد منو دیوونه کرد همش دارم از اون موقع گریه میکنم من خیلی دوسش داشتم از لحاظ هیچی واسش کم نذاشتم نه مالی نه از لحاظ محبت ولی اون خودش با زبان خودش گفت از من متنفره و با افتخار گفت با۴۰۰ مرد رابطه داشته و خیلی براش لذت داشته الانم رفته ویلای شمال با یه مرده داره کثافت کاری میکنه و عکساشون رو برام میفرسته میخوام زندگیم رو تموم کنم دیگه بریدم از زندگی خیلی خستم ای کاش مامان بابام اینجا بودن میخوام برم پیش مامان بابام تو اون دنیا

    1. برادر عزیز، یک تار موی تو خیلی با ارزش تر از کلِ وجود اون زن هست، قدرتمندانه از ذهن و زندگیت بندازش بیرون

  4. سلام
    منم قربانی خیانت هستم و مثل مرده متحرک دارم زندگی میکنم چون شرایط طلاق ندارم و دوتا بچه 7 و 13 ساله دارم. حتی الان ها م بهم محبت نمیکنه و فقط خرج خونه میده و منم تظاهر میکنم حالم خوبه ولی بشدت به توجه و عشق نیاز دارم ولی دیگه شوهرمو نمیخام از چشم و دلم انداخت خودشو… چهار بار خیانت کرده حتی حضوری… حتی نمیخام راجبش حرف بزنم چون بشدت ازش ناراحت هستم و حتی اون دنیا نمیبخشمش…چون من بهترین بودم از همه لحاظ براش خودشم قبول داشت ولی بشدت تنوع طلب هوس بازه. ازش سرتر اون دیپلم من لیسانس… و همیشه تیزهوشان درس خوندم بهترین بودم.. اماچرا تو زندگیم یکی باید شادی رو ازم بگیره.. بهم بگین چطور دیگه شاد باشم… مشکلم اینه هر کار کنه دیگه نمیخامش.

    1. آقای خواهر منم مثل تو خیانت کرد شوهر به هم خدایا کمکم کن دلم خیلی گرفته ممکنه دست به خود کشی بزنم نمی‌دونم چیکار باید بکنم

    2. منم مثل شما بارها و بارها از شوهرم خیانت دیدم ۳تا بچه دارم، جایی برای رفتن ندارم. نه شغلی نه پس اندازی نه راه درآمدی، نه پدر و مادری ، نه حتی خونه ی پدری دارم که یه مدت بزارمو برم. خیلی دلم ازش گرفته ما زندگی مون رو با عشق شروع کردیم خیلی ناراحتم از دستش. دلگیرم شدید. همه ی دنیام شوهرم بود. ولی حالا از چشام افتاده.

  5. من خودم یه زنم ،ولی بی ادبی وبی احترامی زن داداشمو نسبت به داداشم میدیدم
    همه مردا وزنها مثل هم نیستن فقط هیچ کس گرفتار زن ظالم ومرد ظالم نشه

  6. سلام شوهرمن هم 6ماه لایه زن شوهرداره باشی چت سکس داشتن هی قربون صدقش می‌رفت همش تو خونه بامن دعوامیکردصبح ناشی چت میکرد

      1. شوهر من ۷۲ سالشه ودر ای سن بمن خیانت کرده حالم خیلی بده خواب خوش رو ازم گرفته داییم در استرس هستم و صحنه خیانت رو داییم برسی می کنم از خورد و خوراک افتادم ۸ کیلو وزن کم کردم الان دارم می رم مشاوره ولی تا حالا نتیجه نگرفتم خشم زیادی ازش دارم

  7. سلام من ۱۸ سالمه و یه پسر ۲ ماهه دارم، دو سال نامزد بودم و یک و نیم سال هست که ازدواج کردم همسرم تو سه سال اول آشناییمون یه فرشته بود…هنوزم میگم خاطراتِ زیبایی رو با هم تجربه کردیم… اما وقتی پسرم رو ۶ ماهه حامله بودم شوهرم بهم در حدِ چت خیانت کرد دنیا رو سرم خراب شد و شوهرم خیلی ابراز پشیمونی کرد خیلی تمنا کرد که ببخشمش حتما اگه حامله نبودم جدا میشدم اما بخشیدمش ولی این خیانت چنان ضربه ایی به روحم بود که چند ماه طول کشید تا به زندگی نرمال برگشتم و امروز فهمیدم همسرم دوباره با چند تا دختر چت میکرده با اینکه هیچکدوم بهش پا نمیدادن اما خیلی اصرار داشت صحبت کنن….
    من دیپلم دارم اما هنوز دانشگاه نرفتم، در حال حاضر تو یکی از واحد های پدرم مستقر هستم و قرار بر این بوده که وقتی برادرم ازدواج کنه من از اینجا نقل مکان کنم…میخوام جدا بشم اما مطعنم خانوادم اصلا و اصلا حمایت نمیکنن… اینجا زنا حاضرن بمیرن حاضرن شب و روز کتک بخورن اما طلاق نگیرن…. من چیکار باید بکنم با خودم میگم هم خودم و هم پسرم رو بکشم اماا واقعا حیفم میاد چرا باید به خاطر هرزگی یکی دیگه زندگی منو پسرم تموم شه یه راهی نشونم بدید یکی نجاتم بده

    1. سلام دخترم تواولین کسی نیستی که بهش خیانت شده وآخرین کس نخواهی بود ۶سال همسرم هر تنی رابین ترجیع میده من فوق لیسانس روانشناسی هستم نتونستم کاری کنم بنظرم بخود ت برس قوی شو پسرت بزرگ کن وتوکل کن اوضاع بهتر نشد مجبوری جدابشی تما قبل اون باید ی دوره پیش مشاور بری

    2. حیف پسر دسته گل ونمره زندگیت گناهی نداره خودکشی از گناهان نابخشودنی است چون زمان مرگ فرا نرسد انسان خودکشی کرده عذاب می‌کشد انسانهای زیادی از خیانت رنج می‌برند باید زندگی کرد رها کنید بهش فکر نکنید طلاق زود هنگام هم پسر تان را بدبخت می‌کند بگذارید پسرتان حداقل ۷ساله یا ۱۴ ساله شود در این مدت ورزش بروید پس انداز کنید خودتان را قوی کنید بعد اگر همسرتان بهترنشد حدا شوید

    3. سلام خانم هانیه

      واقعا شوهرت رو دوست داری اگر دوسش داری بااون مشااوره برو ببین خودت مشکلی نداری ومیتونی جبران کن اما اگرشما کمتر مشکل داشتی وهمسر شما اختلال شخصیت داشت ببین میتونی کناربیایی وگرنه اگر میتونی از خودت محافظت کنی وبه تنهایی استقلال خودت رو حفظ کنی

      ودرآینده پشیمان نمیشی برای سلامت روانت هم خانواده خوبی داری

      از این جنگ اعصاب با بچه ات بیرون بیا

      البته ببین چند درصد بی توجهی خودت عامل گرایش این مرد به دیگران شده.

      موفق باشی آمین .

  8. انجمن میز گرد بانوان حسود شکاک وببش از حد شوهری واقعا تاسف باره فکرا قشنگ مریض توهم دددر حد بالا ودروغ پشت دروغ بیشتر کامنتا وروغ سفسته بود بابا اون شوهرتو با زنجیر به خودت ببند یا گردنبندش کن تو گردنت بنداز بی شوهر نشین یه موقع نکنه ولتون کنن یکی دیگه بگیرن وای خدا شکاکها رو ببین همه روانی تخته بشورن از طرف بانویی که همسر داره

  9. خاک به سر ما زنها که اینقد به این حرومزاده ها رو دادیم ازماست که بر ماست

      1. هرچه بهاشون مهر بان تر باشیم هرچه بهشون خیانت نکنم باز هم کار خودشون میکنن بیشتر از خیانت اینکه ای کاش میشد هیچ دختر ازدواج نکنه ای کاش میشد داد بزنی اینو بگی

  10. سلام منم 21سالمه ونزدیک هشت ساله ازدواج کردیم ولی از همون اوایل سرو‌گوشش می‌جنبید با دوست دخترای قبلنش الان فهمیدم باز یه ساله با کسی درارتباطه بعد خیلیم باهم خوب بودن بعد میگ بین ما هیچی نبوده فقط برا کشیدن میرفتم اونجا ولی من می‌دونم رابطشون خیلی بیشتر بوده یه بچه شیش ساله دارم دیگ خسته شدم اون میگ همه چی تموم شده وقسم میخوره ولی من باورش ندارم

  11. سلام من یک خانم بی ازار و بی شیله پیله ای هستم و اصلا از سبک بازی و ارایش کردن خوشم نمیاد ولی شوهرم بارها بهم خیانت کرده و تازه الانم فهمیدم که با چندنفربوده باهم دعوا وبحث کردیم و کاربه جای باریک هم کشیده شد ولی خب تلان میگه که پشیمونه منم فقط نیخام که رمز گوشیشو بهم بده من فقط دوس دارم گوشیشو. تتدیگه رمز نزاره چکار کنم

    1. سلام اگ رمز گوشیش الگوی هس اول دستاشو با آب بشور بعد بزار باز کنه رمزو اگ هم پین هس باشم با آب بشور تا پیدا بشه این بهترین راهه واسه خودمم این اتفاق افتاده الان رمز گوشی شوهرمو یاد دارم ولی خودش نمیدونه

  12. ای کاش بتونیم قوی باشیم من هیچکسو جز دخترم ندارم ودور از خانوادمم بهمون بگید چیکار کنیم مثل شماباشیم

    1. اگر توانايي مالي داريد چه اصراري به بودن تو همچين شرايطي داريد خودتون رو قوي و از وابستگي رها كنيد

  13. شوهرم خیلی مشکوک تو این ۱ هفته با یه زنی حرف میزنه دیشب گوشیشو چک کردم دیدم یک شماره زن اسمش شاله یا ژاله ۱۷نیم بهش زنگ زده ۸ زنگ زده اون زنه شوهرم جواب نداده روحیه ام خراب داد بیداد کردیم گفت یا تورا می کشم یا خودم

    1. اگه‌.میدونی‌کجامیره‌براصحبت‌گوشی‌خودتوبزارروظبط‌صدابزارنزدیکش‌‌چندبارای‌کاروبکن‌جواب‌میگیری

  14. سلام من ۲۵ساله ازدواج کردم ودتابچه دارم ب تازگی فهمیدم که شوهرم ب من خیانت میکنه اونم بادوست صمیمی من که نزدیک پانزده سال هست که باهاش دوستم باهم رفت امدداریم..حالافهمیدم که شوهرم باهاش دوست شده وباهم هرروز چت میکنن .حالاموندم چجوری بهش بگم چون یکم ازچتهاشونوعکس گرفتم یواشکی درگوشی شوهرم دارم ولی هنوز روش نیوردم ..خواهشاراهنماییم کنیدمن چیکارکنم

    1. سلام اصلا به روش نیار اگه دوستت شوهر داره بایه پیج فیک بهش پیام بده که حواست بع خانومت باشه باپنبه سر ببر بفهمه ازدستش میدی از دست دادی ولی جسمشم از دست میدی

    1. اره والا خدا لعنتشون کنه من هم خودم قربانیم شوهرم نوشته بود که اصلا زنم رو دوست ندارم داغون شدم شبا که هر دو از سکار برمیگشتیم من پاهاشرو میشستم همیشه بهش محبت میکردم تا کمبود محبت نداشته باشه مثل پروانه دورش چرخیدم اما اون تو پیامکاشاز من اظهار نفرت کرده بود الان هم با یه حال خراب و داغون دارم طلاق میکیرم

      1. تو حقته وقتی میشینی زندگی یه کس دیگه را خراب میکنی خدا باید جواب تو بده

    2. الهی به زمین گرم بشیننن دل شکستن تاوان داره یه روزی تاوانشو خواهند داد 🥺

      1. من شوهرم بهم خیانت کرده بازنداداشم شش ماه ولی تمام حقیقت را بهم گفت اشتباه بزرگی مرتکب شدم گوشیش بهم داده گفت من مقصرم ولی اونم مقصر هرچی کلیپ عاشقانه فرستادم لایک کرده می خواد ببخشم ولی نمی تونم

    3. الهی آمین خدا لعنت کنه همچنین زنای هرزه ای که بخاطر خوش گذرونی با یک مرد متاهل رابطه برقرارمیکنن

      1. الهی امین
        من الان نامزد حدود ۸ ماه همیشه نامزدم هر ۲ ماه یک بار با یک زن شوهر دار دوست میشه چی کار کنم دیگ خسته شدم من فقد ۱۷ سالمه کاش هیچ موقع ازدواج نمیکردم

    4. آمین من خانمی هستم بعد یک سال خونه داری حامله بودم در دوران حاملگی شوهرم بهم خیانت بزرگی کرد با یه زن شوهرداری که سه تا بچه داره رابطه داره فهمیدم دنیا رو سرم خراب شد اونقد استرس داشتم وگریه میکردم بچم وقتی به دنیا اومدبا چشمان بسته و بیماری التهاب روده😭😭 دلم میخواد خود کشی کنم شمارو به خدا راهنماییم کنین

  15. سلام من ۳۶وهمسرم ۴۱سال،دوفرزنددختروپسرداریم و۱۸ساله که ازدواج کردیم.تقریبایک سال هست که فهمیدم شوهرم درحدچت خیانت میکنه سه بارمچشوگرفتم ولی هردفعه اظهارپشیمونی میکنه وبه پام میفته داغون شدم نمیدونم چکارکنم به کسی هم نمیتونم بگم وآبروشوببرم چون نمیتونم بچه هامورهاکنم وبرم😞چکارکنم

    1. عزیزم همسر شما بیمار هستن، باید با مشاور تحت درمان قرار بگیرن،هوش عاطفی پایین و …اگه با شما همراهی میکنن با مشاور صحبت کنید در غیر این صورت باز هم خیانت میکنن.

  16. سلام به همه یه پیشنهاد عالی
    ببینین من از اول ازدواجم تا الان که دوازده سال میگدره شوهرم به عناوین مختلف بهم خیانت کرده و من دوتا بچه دارم و میدونم که طلاق خیلی مشکلات داره به حرف من گوش بدین اگه بچه ندارین با اولین خیانت جدا شید
    اگه بچه دارید و همسرتون فقط خیانتکاره و مشکل دیگه ای نداره سعی کنید روی اعتماد به نفس و سلامتی روحی و روانیتون کار کنید و همسرتونو قلبا دوست نداشته باشین و ظاهر سازی کنید و به وظایفتون توی خونه عمل کنید به تربیت و تحصیل بچه هاتون برسین
    دنیا فقط توی شوهز خلاصه نمیشع ، یه قبر کنار خونه درست کنین و فک کنین مرده ، و با ارامش به زندگی ادامه بدید ، و به کاراش بیتوجه باشید اصلا نباید یه لاشی و هرزه شمارو ناراحت کنه

    1. واقعا حرفت حقه .منم۲تابچه دارم شوهرم بارهاخیانت کرده بااینکه خیلی ازش سرترم الانم رفته افتاده بامثلادختری ک۶سال ازش بزرگتره حتی فیلم…هم دیدم ازرابطشون فیلم‌گرفته بودن بخاطربچه هام مجبورم چون یتیمم وپدرندارم ک بخوادخرجموبده.اسم دختره صباحاتمی کرمانشاهه اونم واگذارجفتشون بخدا

    2. از واژه خیانت بدم میاد بگید گناه مگه شما گناه نکردید مگه شما غیبت و تهمت و هزارتا گناه را عادی انجام ندادید اینها خیانت نیست خیانت به سلامت روحی و اخلاقی فرزندان و خانواده و خودتون؟؟

    3. سلام من خیلی دوست دارم اینجوری که شما میگید باشم ولی هرچه تلاش میکنم نمیتونم ماباعشق ازدواج کردیم و خیلی دوستش داشتم ازوقتی فهمیدم بهم خیانت کرده بوضوح صدای شکستن قلبمو شنیدم و نمیتونم بی خیال باشم میشه چندتا راهکار بدید چون دوتا بچه دارم واصلا شرایط طلاق ندارم

    4. واقعاسخته من اززمان حاملگی دومم فهمیدم داره خیانت میکنه الان یازده ساله چن بارتاپای طلاق رفتم وبرگشتم منم دوس دارم باشوهرم قلبی بگم بخندم ،حرف بزنم،دردودل کنم حتی نیازدارم قربون صدش برم وبعش عشق بدم وایناتووجودم می مونه ومنوخفه میکنه والان مرده ای بیش نیستم واززندگی لذت نمی برم

    5. باحرفهات‌موافقم.ولی‌ماهایی‌خیانت‌رومتوجه‌شدیم.خیلی‌برامون‌سخته‌بی‌تفاوت‌باشیم.من‌حتی‌برام‌لباس‌کفش‌هم‌نمیخره.۳تاهم‌بچه‌ازش‌دارم.همجوره‌هم.بودم.قهرکردم.خودموبه‌بی‌خیالی‌زدم.گفتم‌.شایدمشکلش‌سکس‌باشه.اونم.امتحان‌کردم.ولی‌نشد.بهش‌گفتم‌بچه‌هاروبده‌بهم.توبروبه.کارخودت.برسه.میگه‌توبروراه‌بدات‌بازه

    6. من ۲۵ساله ازدواج کردم شاید صدبار مچشو گرفتم.. الان دیگه تحمل ندارم سه تا بچه دارم چقد باید خودمو قربونی بچه ها بکنم پس زندگی خودم چی میشه.. هرچند هم نه پای رفتن دارم نه دل موندن

    7. سلام بله درسته من هم خودم دو تا دختر دارم الان همسرم با یک زن رابطه داره نمیبخشمش ولی به زندگی خودم با دخترام ادامه میدم انگار که یه زن بیوه هستم وشوهرم زنده به کور شده انشاالله

    1. دقیقاخداخیرتون بده بااین حرفاتون منم جهل سال باشوهرم زندگی کردن از14سالگی ازدواج کردم توسن بچگی باهمه شرایطش ساختم حرف نزدم هیچ وقت گله هم نکردم الان 2ماه هست فهمیدم تلفنی بایه خانمی رابطه داره البته 1سال پیشم یه پیامی دیدم انکارکرد منم قبول کردم ولی دوباره شروع کرد داغونم روانی شدم چون خیلی خیلی بهش اعتنادداشتم بیزارشدم ازش فقطکارم شده گریه کردن چون اصلا ازش توقع نداشتم نمیدونم چکارکتما

  17. سلام من ۳۱ سال دارم و ۱۰ سال است که من و شوهرم ازدواج کردیم و یک بچه کوچیک داریم . از دیشب به شوهرم شک کردم چون وقتی که من خواب بودم داشت گوشیشو چک می کرد وقتی خوابید گوشیشو چک کردم رو پروفایل گوشیش عکس یک دختر بود و شوهرم به دختره درخواست ازدواج داده بود و اون هم قبول کرده بود . واقعا نمی دونم چطور تونسته همچین کاری بکنه . امروز صبح مچش رو گرفتم و بهونه اورد و گفت که من با این دختر هیچ رابطه ای ندارم و خودش منو گول زده . خلاصه لطفا راهنماییم کنید . باید چکار کنم

    1. ای بابا چقدر مشابه هم هستند داستانهامون
      منم زنم بهم خیانت کرده و انکار می کنه…

  18. با سلام
    من سال 95 به شوهرم خیانت کردم اما همه اش هوس بود و متوجه شد و منم تمامش کردم و بخشید من رو چون رابطه عاطفی و احساسی وجود نداشت با مدیرم این اتفاق افتاد ، الان ایشون آذر 1401 به من خیانت کرده اونم احساسی و عاطفی و جنسی من متوجه شدم و باهاش کلی حرف زدم و ایشون اپل که زیر بار نمی‌رفت که خیانت کرده و می‌گفت فکر کن زن دوم گرفتم منم بدون خبر گذاشتم رفتم گوشیمم خاموش کردم و بلاکش کردم کلی پیام و پیغام تا بعد سه روز که مرده و زنده شده بود پیدام کرد و برمگردوند من رو اما رمز گوشی رو باز نمیکنه و پیاما و همه چیش رو پاک می‌کنه و می‌دونم چون خودش گفته برا مسایلی دختره بهش پیام میده
    من هر چی بهش میگم اگه تمومش کردی چرا پیامای الان رو پاک می‌کنی اگه تو بهش گفتی تمومه بزار من ببینم چجوری باهاش چت می‌کنی و این که این خانم استانبوله و همسر من تو مشهد دیده بودش و سه شب اول با هم بودن و برمیگرده کیش دوباره بعد 20 روز بهش میگه بیا مشهد و اونم می‌ره و پنج شنبه دیگه باهم بودن و این هم بگم من اینقدر حالم بد بود که در نوبت دوم شب اول نمی‌دونم یا دومی که پیشش بوده من نمی‌دونستم صد در صد اما احساس زنانه ام درست بوده اقدام کردم برای خودکشی اما نکردم ولی بهش پیام دادم
    اما با تمام این وجود اون شب‌های بعدی رو باهاش گذرونده و حتی سکس داشته
    الان برگشتم خونه ام
    اما شوهرم کاری نمیکنه که اعتماد و اطمینان و احساس امنیت من برگرده
    برا قفل موبایل گفتم انجام نمیده
    بهش میگم بلاکش کن نمیکنه
    و اینکه حتی یه بار اینستاش رو جلو من بلاک کرده بود من چند روز بعد دوباره چک کردم باز فالوش کرده بود
    با تمام اینا من احساس میکنم هنوز رابطه وجود داره و نمی‌خواد تمومش کنه
    ولی به من میگه تموم شده اما من باور نمیکنم
    امروز هم تو پیام بهش گفتم من خیلی دودل هستم برای بخشیدن و ادامه دادن
    نظر شما چیه ؟

    1. توبه گرگ مرگه
      جدا شو
      من زنم رو بخشیدم اما با کمال پررویی به روابطش ادامه میده دوباره

    2. عزیزم اون میخواد از این زندگی بدی…تورو نمیخواد. اینطور مردا به درد زندگی نمیخوان. باریکی باش حمایت باشه پشتت باشه تو بگو رو بخواد نه اینکه بخاطر یکی دیگه لرزه به اندامها بندازه من زندگیم واقعا شبیه خورده ولی با این تفاسیر که من یه پسر ۲۰ ساله دارم که خودمو غذاش کردم تا بجایی برسه منم اشتباه کردم میدونم اما بخاطر فرزندم مجبورم .ولی شما اگه بچه نداری ولش کن خواهرانه میگم ولش کن بخاطر جونیت

  19. سلام، شوهر من اهل خیانت هست فیلم خودشو با یه زن تو گوشیش دیدم نمیدونم چکار کنم بهش هم که گفتم با کمال پروی میگه دلم میخاد بنظرتون چکار کنم با دوتا بچه

    1. چون بچه داری با مشاوره مشورت کن از نظر من جدا بشی هم بچه هات و از دست میدی هم اینکه از کجا معلو ازدواج دومت از این بختر بشه

    2. شماکه میدونستی شوهرت بچه پرو اگه شرایط طلاق نداری اصلا نباید ب روش میاوردی

  20. سلام شوهرم چندبار بهم خیانت کرده و من تازه فهمیدم یکیشم نامادری جوونمه. بامن رفتارش خوب نیست دست به زن داره پرخاشگر و خیلی عصبیه ولی ابروشو بردم همه فهمیدن ولی نگفتم قضیه نامادری رو میدونم الانم پشیمونه نمیدونم بخاطر دختر کوچیکم بهش فرصت بدم یا ن میگه فرصت بده چکارکنم ممنون میشم راهنماییم کنید. درست میشه یا نه ؟

    1. سلام منم شوهرم بهم خیانت کرد به گوه خوردن التماس افتاد بعد ی مدت یکی بعد دیگری شروع کردتا ی بچه داری مراقب باش من که فریب خورده ام با۳ فرزند قربانی کلک ها ودروغها شدم

    2. عزیزم اون میخواد از این زندگی بدی…تورو نمیخواد. اینطور مردا به درد زندگی نمیخوان. باریکی باش حمایت باشه پشتت باشه تو بگو رو بخواد نه اینکه بخاطر یکی دیگه لرزه به اندامها بندازه من زندگیم واقعا شبیه خورده ولی با این تفاسیر که من یه پسر ۲۰ ساله دارم که خودمو غذاش کردم تا بجایی برسه منم اشتباه کردم میدونم اما بخاطر فرزندم مجبورم .ولی شما اگه بچه نداری ولش کن خواهرانه میگم ولش کن بخاطر جونیت

  21. سلام خسته نباشید من 27سالمه شوهرم 33سالشه شوهرم این چند سالها بایکی حرف میزنه نمیدونم چکار کنم ک ولش کنه اونم دختره ازدواج کرده ولش نمیکنه چندروز پیش پیاماشون دیدم دارم دیونه میشم توروخدا راهنمایی کن

    1. تمام زنها خودشون هرکار کبخوان میکنن .
      همینکه شوهره یه کاری میکنه .صداشون درمیاد.
      ب نظرمن یه مرد اگه از زنش مظمئن باشه ورفتاری اززنش نبینه خیانت چتی یا ارتباط انجام نمیده.تمام

      1. خانم یا آقای ناشناس
        چه دلیل موجهی واقعا 😏یعنی زبون نداره حرف بزنه مشکل حل شه به جای اینکه خیانت کنه؟ خیانت کثیف ترین کار دنیاست که با هیچ دلیلی توجیه نمیتونی بکنی پس الکی حرف نزن

  22. سلام.۱۷ سال هست با همسرم زندگی میکنم چنبار ازش خیانت دیدم حتی با نزدیکترین کسان زندگیم.ولی بخشیدمش.تازگی فهمیدم با زندایی من در ارتباطه.دیگه نمیتونم ببخشمش.تصمیم به طلاق عاطفی دارم

  23. من به همسرم شک کردم ۲سال ازدواج کردم خیلی بهش شک دارم قایمکی اس میده چند ماه میرم دکتر زنان نمیذاره باردار بشم میگه بچه نمیخوام همش بهم بی احترامی میکن بد دهن تا میام باهاش حرف بزنم میگه میشه طلاقتو بگیری بری میشه بگید بمونم تو زندگی این یا برم واقعا خسته شدم

    1. عزیزم هر چه زودتر جداشی بهتر ه چون چیزی از زندگیتون نگذشته خودت راحت میشه کار منو نکن بساز پای بچه میاد وسط مجبوری بسازی چون دلت برای بچه هات می سوزه بازم خودت میدونی گلم😍

    2. این مرد حرومزاده رو از زندگیت بنداز بیرون مال منم دقیقا همینه من تصمیم به طلاق گرفتم از تنهایی نترس خدا با ماست

    3. شک نکن ک باید جداشی ..اصلا به این فکر نکنی ک بچه بیاری درست میشه …بدترم میشه ..اشتباه منو نکن

    4. خواهرانه میگم وقتی خودش بهت میگه برو طلاقتو بگیر واقعا ازش جدا شو تا بچه نداری بعدها پشیمون میشی.

    5. خانم عزیز این مرد برات نمیشه

      تا بچه بی گناهی رو به این جهنم طلاق عاطفی وارد نکردین
      از این زندگی برو
      از این موقعیت استفاده کن مهریه رو بگیر از زندگیش برو بیرون

    6. واقعا الان دنبال راه حل میگیرید همین که آنقدر زود متوجه شدی خدا خیلی دوستت داره

    7. خاک‌توسرت.ازش‌بچه‌.دارنشی‌.مهرت‌رابگیرحالاماکه‌خودمون‌کشتیم‌تاحامله‌بشیم‌چی‌شدگفت‌بچه‌دارم‌دیگه‌نه؟!!!!نه‌اتفاقااونجوری‌میگه.دیگه‌پابندبچه‌اس‌وهرکاری‌دوست‌داره‌میکنه‌تابه‌خودت‌بیای‌میبینی‌مثل‌من‌شدی‌یه‌پرستار.یه‌آشپز‌.یه‌احمق‌بی‌جیره‌مواجب

      1. وااااقعا خدااالعنتشون کنه ازماست که بر ماست انشاالله به درد بی درمون مبتلا بشن که همه رو فراموش کن

    1. شوهر من بعد از ٢ سال زندگي عاشقانه كه خودشم اصرار داشت ازدواج كنيم ١٠ روزه متوجه شدم ١ خانمي رو خيابون سوار كرده و قرار گذاشته و رفتن بيرون ، بلافاصله من متوجه شدم و تو اين ١٠ روز هرشبو هر روز داره گريه ميكنه و التماس ميكنه كه ببخشمش ولي من نميتونم ديگه بهش اعتماد كنم ، چيكار كنم بنظرتون

  24. سلام من خانم چهل ساله هستم و دوتا فرزند یکی هحده ساله ویکی ده ساله .من بیست سالم بود که عروسی کردم اول شوهرم رو.نمی شناختم خیال کردم مرد زندگیست وخیال کردم مرد خوبیه چون الای ریسمون اینحوری نشون میداد منم خوشحال بودم گفتم شوهرم از اون مردهایی که من دوست دارم تا سال نودو چهار رفت دانشگاه با یه دختر کثافتی آشنا شد .پیام وتماس های مشکوک داشت بهش شک کردم گفتم مواظب باش فریب نخوری گفت نه درمورد درس ودانشگاه حرف میزنیم .شوهرم گفت از تو.کوتاهتره وسبزه است ومانتویی وچشمهای تو هم درشت تره وبزرگتره وقشنگتره .من اصلا قصد ازدواج باهاش ندارم همینطور ادامه داشت تا هشت سال ومن همه چیز رو میدونستم ومی فهمیدم که شوهرم می خوادش وهمش سر نمازش دعا میکرد که بهش برسه و حتی خواب میدید که تو بهشت تو یه خونه کنار هم هستن وعروسی کردن و ساعت سه شب از خواب بلند شد تا خوشحاله گفت با یه خوریم عروسی کردم.پدرش می خواست که باهاش عروسی کنه وبهش برسه ومیرفت حرم امام هشتم گریه وزاری می میکرد و دعا میکرد تا جور بشه .همش بهش میگفت الهام جان دوستت دارم .ولی تا حالا بهم نگفته که مهر ناز جان دوستت دارم همش تو خونه می گشت دعا میکرد وگرنه میکرد .میگفت خدا تو این دنیا برام جورش نکرده تو اون دنیا برام کورش کرده چون خواب دیدم که زنم شده. اون کثافت وآشغال تو کلاس که نشسته بودند به شوهرم چشمک میزنه و شوهر ساده و احمق کودکیاری کرده می خوادش وخیال کرده اون کثافت عاشقشه .ومی ره دنبالش بهش می گفتم تو بهم می گفتی نترس من نمی خوامش وعاشقش نیستم و تو خوشگل تر وزیباتر از اونی وبلندتر پس بیدار از اون هستی ونجیب تر وتو چادری وباحجابتر از اون هستی پس چرا می خوایش چون یه چشمک زده می خندید میگفت نه نمی خوامش ولی در وغم میداد چون همش حرفش با اون کثافت بود وهمش پیام میداد وتماس میگرفت و.همش به اون کثافت فکر میکرد و آهنگ وترانه وکلیپ براش می فرست و بهش میگفت اگه جورشد بهم رسیدیم میبرمت ماه عسل امام هشتم .من خیلی ناراحتم وبه هیچ کس نگفتم و حتی خونوادم هم نمی فهمن ولی اون موقع نه پدر داشتم ونه مادر و خواهر وبردار .حتی به خواهرام وبردام نگفتم به هیچ کس هیچ کس نمی دونه الان دلم خیلی شکسته . همیشه می رم سر مزار پدر ومادرم گریه میکنم می گفتم پدر مادر من یه دختر تنها ویتیم هستم چرا روزگار اینطوری با مو کرد کسی رو نداشتم وندارم که باهاش درددل کنم .خیلی خسته ام خیلی دلم وقال و شکسته وناراحتم الان هم خونواده ی کثافتش من رو اذیت میکنن با زبون کثیفشون ورفتارشون لعنت بر خونوادش وذات کثیفشون ولعنت بر اون زن کثافت وکثیف و بر ذات کثیفش .لعنت بر قوم ظالمین که بر یه دختر مظلوم وپاک ونجیب ویتیم ظلم میکنن. دلم می خواد روزگار ودنیا حق مو بگیرشون

    1. سلام
      خیلی ناراحت شدم
      به نظرم تا جوونی و حق انتخاب زندگی خوب رو داری ، درنگ نکن..چه فایده داره با همچین مرد بی غیرتی زندگی کردن.؟ ازش بچه‌دار نشو..ازش جدا شو …با یه مرد خوب ازدواج کن.از زندگی ت لذت ببر…از خدا بخواه یه مرد خوب سر راهت بیاد.
      من متاهل هستم وگرنه ندید می گرفتمت…من از زن و مرد خائن متنفرم. برات از ته دل دعا میکنم

    2. ناراحت نباش به خدا تو کل کن از خدا بخواه یا هدایتش کنه یا همین طور که دلت رو می سوزونه ،دختره دلش رو بشکنه وبره خدا دعای یتیم ومظلوم رو مستجاب می کنه عاقبت بدی در انتظار شوهرته عزیزم با غصه خوردن فقط خودت داغون میشی.

      1. سلام عزیزم هانیه خانوم شما بهترین فهمیده ترین خانمی هستی که بهش فرصت هم دادی تا دوباره خودشو ثابت کنه . که کرده پس بدان به گفته قدیمیها که خوی که ماما مییاره مرده شور فقط میبره خوب این که معلومه کی باید خودشو بکوشه شما چرا اون فرشته کوچولو واقعان که حیفه فقط اینو میدونم که تا جوانی توانایی داری راه خودتو پیدا کن وبا مدرک از خانواده‌ات کمک بگیر روی واقعی همسرتو نشونشون بده خدارو شکر که سرپناهی هم که داری. من الکی حرف نمیزنم چون همین موقعیت سر خودم آمده حالا دیگه توانایی شو ندارم پیر شدم وزندگیم عمرم جوانیم همه بر باد فنا رفت ا. همسرتم تا سرش به سنگ نخورد امکان نداره که تصوراتش عوض بشه مگر به مروره زمان که دیگه پیر بشه .وتوانایشو نداشته باشه ..اونم تا فرصتی دوباره گیرش بیاد همین آش وهمین کاسه..وسلام ..من شصت سالمه عمرم به همین گذاشت

  25. بعد پانزده سال زندگی یه بار به شوهرم خیانت کردم و پشیمونم چیکار کنم دارم میمیرم نمیدکنم بهش بگم یا با این عذاب وجدان چیکار کنم

  26. سلام منم شوهرم بازن همسایمون رابطه داره چکار کنم بارها خیانت ازش دیدم خسته شدم چکارکنم

    1. سلام من ۱۷ سالمه و ی سال هس ک ازدواج کردم و توی عقدم ..نامزدم گوشیشو ازم قایم می‌کرد و رمزشو بهم نمیگفت تا اینکه بهش شک کردم و بعد ی مدتی پیاماشو با دو تا دختر دیدم که بهشون میگه دوست دارم و فلان ..بهش گفتم اولش انکار می‌کرد بعد چند روز ک باهاش قهر بودم اومد و گفت اشتباه کردم و دیگ فقط تورو میخام جز تو دیگ کسی تو زندگیم نیس و فلان ..بعد دو هفته با هم دعوا کردیم بهم گفت تو باشی یا نباشی من کارمو میکنم تو هم اگ نمیتونی تحمل کنی برو طلاق بگیر ..پدر و مادرم میدونن میگن عیب نداره و برین سر زندگی خودتون خوب میشه ..واقعا خسته شدم دیگه چکار کنم ؟):

      1. زندگی باید بسوزیم بسازیم تو کلمون به خدا باشه شوهرم رفته سرمن زن گرفته اصلا موندم چیکار کنم فقط از خدا صبر میخوام

      2. سلام عزیزم اشتباه منو نکن توی عقد این چیزا سرمنم اومد جدانشدم ترسیدم گفتم بهتر میشه الان بعد ۹سال طلاق گرفتم بخاطر خیانت ذات بد درست نمیشه

  27. سلام فقط باید سوخت ساخت .تمام.هیچیز ا نمیشه عوض کرد گاو اگر کهنه خور شد دیگه دست برنمیداره .

  28. سلام من باهمسرم ک بعده ۱۰ سال دوستی تازه نامزدکردیم وبهم رسیدیم حدوده ۵ سال پیش فهمیدم ک بای دخترافغانستانی سنی ک تازه ی ماه بودک ازافغانستان اومده اشناشده یعنی اون موقعه هم بامن بوده هم بااون رابطشون انقدرعمیق شدک حتی ب خواستگاریشم رفت ولی خوب خانوادش مخالفت کردن ونزاشتن وصلتی صورت بگیره ولی بعده یکسال ازخواستگاری رفتنه دختره یکسال بعدش دختره ازدواج کردبای شخص ایرانی دیگه ولی الان صاحب ی بچه ی هست ولی خوب بعده این همه سال نامزدم هنوزهنوزم دلش پیشع اون دخترهست وبهش فکرمیکنه منم نمیتونم این موضوع هضم کنم ازاونورم باکلی ومشکلاتوگرفتاری سختی بهش رسیدم ودوسش دارم نمیخوام ازدستش بدم لطفابگین من بایدچیکارکنمن

  29. ارزششو نداره که به خوود کشی فکر کنی چرا به خودت صدمه میزنی. به دنبال راهکار باش

  30. متاسفانه همسر منم همینه،کلی عکس و فیلم خود زنه تو ی پیج فرستاد ولی انکار می‌کنه ومیگ فتوشاپه ،مطمنم ک با اون زن بوده والان هم ازش بخاطر پخش عکسا شکایت کرده ،هیچ اعتمادی ندارم وشدم مرده متحرک

      1. سلام من 19 سالمه وشوهرم با یک دختره دوست شده وهمش باهم رابطه دارن همش با همن من یک پسر دوساله دارم تا چیزی به شوهرم میگم میگه پاشو برو خونه بابات کمکم کنید چیکار کنم

    1. سلام من باهمسرم ک بعده ۱۰ سال دوستی تازه نامزدکردیم وبهم رسیدیم حدوده ۵ سال پیش فهمیدم ک بای دخترافغانستانی سنی ک تازه ی ماه بودک ازافغانستان اومده اشناشده یعنی اون موقعه هم بامن بوده هم بااون رابطشون انقدرعمیق شدک حتی ب خواستگاریشم رفت ولی خوب خانوادش مخالفت کردن ونزاشتن وصلتی صورت بگیره ولی بعده یکسال ازخواستگاری رفتنه دختره یکسال بعدش دختره ازدواج کردبای شخص ایرانی دیگه ولی الان صاحب ی بچه ی هست ولی خوب بعده این همه سال نامزدم هنوزهنوزم دلش پیشع اون دخترهست وبهش فکرمیکنه منم نمیتونم این موضوع هضم کنم ازاونورم باکلی ومشکلاتوگرفتاری سختی بهش رسیدم ودوسش دارم نمیخوام ازدستش بدم لطفابگین من بایدچیکارکنم

  31. باسلام.بنده برام اتفاقی ناخوشایندی افتادکه اصلاخودم نمی‌خواستم ویهوبه خودم اومدم دارم خیانت میکنم،همسرم فهمیدوواقعاازم انتظار نداشت چون عاشقانه دوستش داشتم والانم دارم نمی‌دونم چیکارکنم تابفهمه واقعاخودخواسته نبوده و پشیمونم.واحساس میکنم برای این اتفاق همسرم برای انتقام باکسی دراتباط شده.من نمیخوام ازدستش بدم.خواهش میکنم کمکم کنید😔

  32. سلام بعد از ۳۰ سال زندگی شوهرم با وکیلش دوست شده پیاماشون رو خوندم به شوهرم گفتم اولش انکار کرد بعدش خودش بعضی چیز هارا گفت وقسم خورد که او نمی‌خواسته وپیشنهاد وکیل بوده وازش خواسته باهاش ازدواج کنه وکیل مطلقه است ویک بچه هم دارد انتظار دارم شوهرم پرونده هاش رو بگیره وبده به یکی دیگه شوهرم میگه پولش رو داده وچاره ای ندارددارم دیوانه میشم چکار کنم توروخدا راهنمایی کنید

    1. خامم محترم به کانون وکلای دادگستری تهران شکایت کن و شرح بده که این خانم وکیل از موقعیت شغلی اش سو استفاده کرده پروانه وکالتش و توقیف میکنن شما از حقوق اجتماعی خود نمی‌تونید دفاع کنید

  33. سلام .شوهرم میاد خونه پیامها و تماسهای رو پاک میکنه .میگم چرا اینکار میکنی .میگه میترسم ناراحت بشی که من چرا با همکار خانمم یا مشتری صحبت کردم و پیام دادم . خب من میگم اگه چیز بدی نیست چرا پنهان میکنی .؟ میگه نه چیزی نیست .من که به تو خیانت نمی کنم . فقط مربوط به کار بوده .
    توقع داره من ازش قبول کنم .
    خب دوبار تاحالا مشخص شده که با خانمها درحد پیامک و صحبت خیانت کرده. میخواسته بره برای رابطه جنسی ولی ناخواسته لو رفته من فهمیدم . بعد توقع داره من قسمهاش رو باور کنم .
    ما۱۷ساله زندگی می کنیم .۲تابچه هم داریم .
    الان خیلی ناراحتم نمی دونم از دستش چه کارکنم .خسته شدم . لطفا یه راه کار به من بدید .

    1. اگه همسرتون میدونه شماناراحت میشین،بازاینکاروادامه میده،مطمعن باشین یه چیزی هست،وگرنه شمابهش گفتین اگه درموردکارباشه ایرادی نداره

  34. سلام خسته نباشید حدود ۵ ماه پیش فهمیدم که شوهرم بعد از ۹سال زندگی مشترک بایه زن متاهل ۷ ماهه در ارتباطه وقتی بهش گفتم خیلی احساس پشیمونی کرد و قسم خورد و گفت خیلی ناراحتم که این کارو کردم دیگه همه چی را گذاشتم کنار من حرفشو باور کردم و بخشیدمش بعد از ۵ ماه دوباره اون روز بهش مشکوک شدم ولی بروش نیاوردم یه میکروفن گذاشتم تو ماشینش تااصلا رابطه رو قطع نکرده و تماس تصویری زنگ زد بهش یه ابراز علاقه ای میکرد بهش که داشتم سکته میکردم بهش گفتم ولی بازم مقاومت کرد اول گفت دروغ نگو تا صداشو نیاوردم باور نکرد دوباره احساس ندامت و پشیموونی کرد خیلی خسته ام از خودم متنفرم که بخشیدمش و بهش اعتماد کردم ولی یه جوری این دوروز رفتار میکنه که انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده نمیتونم بهش دیگه اعتماد کنم به نظر شما چیکار کنم

    1. سلام چطوری میکروفن گذاشتی بگو منم بزارم بدجور دارم عذاب میکشم چند بار دیدم ازش خیانت ولی حس میکنم دوباره داره بهم دروغ میگه میخام ثابت کنم

        1. گوشیتو بزن رو حالت پرواز صدا ظبط کن گوشی رو روشن کن بزار یه جای ماشین

      1. سلام میکروفن گذاشتی ثابت هم شد فکر بعدش کن می تونی ازش جداشی یافقط میخوای بااثباتش خودت رومریض کنی روی اعتماد به نفست کارکن

        1. دقیقا من واقعا میدونم شوهرم بهم خیانت میکنه چندین بار هم دستش برام رو شده ولی چکار میشه کرد بزار مطمئن نشین چون حداقل میشه بخاطر آروم کردن خودتم بگی شوهرم همچین آدمی نیست مطمئن بشی که داغون تر بشی؟اگه مثل من راه طلاق نداری نکن ولی اگه داری صددرصد بزار و ازش جداشو

    2. سلام ببخشید میکروفون وچطوری گذاشتی ازکجا تهیه کردی لطفاً به ماهم بگید خواهش میکنم منم عین شما هاشده زندگیم.😔

      1. عزیزم از فروشگاه دزدگیر ماشین تهیه کنید هم ردیاب هم شنود قیمتشم مناسبه تو دیوار شهر تون ردیاب سرچ کنید

    3. ‌کسی ک دوبار خیانت میکنه برای بار سومی هم خودتو اماده کن چون شک نکن دوباره همون کارو میکنه

    4. خیلی حس بدی خیلی انگار دنیا رو سر ادم خراب میشه منم صداشو شنیدم نا امید شدم دیگه دل رمقی به زندگی ندارم چطور میتونم ببخشمش ببخشمش توهین به خودمه

  35. سلام ،۲۰ سال است که ازدواج کردیم دو فرزند داریم همسرم پارسال با خانمی در تماس بود ولی هر بار بهش میگفتم قبول نمیکرد ودادوبیداد راه مینداخت تا اینکه یه شب از گوشیش شماره اون خانم برداشتم بهش زنگ زدم بین اونا یه رابطه دروغین بود چهره خودشو با فتو شاپ تغییر داده بود وجوانتر کرده بود بهش گفته بود که خارج از کشور زندگی میکنه اون خانم هم تمام حرفاشو قبول کرده بود تا حدی که عکسهای مختلفی از خودش براش میزاشت رابطه اونا انقدر عمیق شده بود کهباهم قرار ازدواج گذاشته بودن من وقتی به اون خانم گفتم اون باورش نشد وبه همسر من اطلاع داد از بین مخاطبین شماره خواهر اون خانم گیر آوردم به خواهرش گفتم اونم اولش باور نمیکرد عکسای عروسیمون وشناسنامه…براش فرستادم تا قبول کرد واین رابطه بهم خورد همسرم هم همش ازم عذر خواهی میکرد تا به حال الان یکسال گذشته احساس میکنم دوباره این کار داره انجام میده دیشب بهش گفتم کلی دادو بیدا راه انداخت و گفت که اگه دوباره بگی بدتر از این باهات میکنم نمیدونم چیکار کنم لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنونم.

  36. سلام من ی پسر۶ماهه دارم شوهرم بهم خیانت میکنه بهش گفتم کلی قسم خوردهمچین کاره ای نیستم امادست ب قران زدک ک اگ فکرمیکنی این کاره ام ترک میکنم ولی همچنان ادامه میدهکلی مدرک هم دارم ولی نمیتونم بهش نشون بدم قسم دروغ میخوره انکارمیکنه من ازبس حرس خوردم قرص اعصاب میخورم کلی گریه وتمناوخواهش کردم قسم میخوره ولی مطمئنم ادامه میده آرامش وآسایش ندارم توروخداکمک کنین

    1. سلام همسر منم خیانت کرده وچندسال با ی زنی بوده و عکس وفیلم رو اون زن تو ی پیج اینستایی پخش کرد و خودشو همسرش خوند ،وهمسرم همش درحال انکار هست ومیگ فتوشاپه ،شکایت کرده از اون زن ،ولی من دیگ اعتماد ندارم و متنفرم از اینکه انکار می‌کنه ومیگه زندگی من عالیه من خیانت نکردم ومن مطمئن هستم ک خیانت می‌کرده چون ازش تکست دارم،لطفا بگید من چکار کنم دیگه تحمل ندارم

    2. چرا خودتو بخاطر کسی که به شما اهمیت نداده رفته خیانت کرده ومیکنه داری داغون میکنی نکن اشتباه چون فقط خودت آسیب میبینی بیخیالش باش اگه امکانشو داری جدا شو تو یه زنی خودت بخودت بگو من میتونم روپای خودم وایسم اگر یه چیزیت بشه مگه میاد بدادت برسه صاحب سالمیت نیس چه انتظاری داری یه طوریت شد پیشت باشه بخودت بیا کسی که لیاقت دوست داشتنتو نداشت تو هم ولش کن من خودم یکی هستم مثل تو ولی خودمو نمیبازم

  37. سلام من ۳ماهه ازدواج کردم ۴سال نامزد بودم باشوهرم ، الان دوماهه باردارم هستم ، تاهمین دیشب بی نهایت اززندگیم راضی بودم شوهرم خیلی دوسم داشت هم جلوخودم هم بقیه خیلی ابرازعلاقه میکرد طوری که به عشقش ایمان داشتم ، ماازدواجمون عاشقانه بود، اینقدراذیت شد تابعدسالهاتونست بهم برسه ، هرگزبهش شک نمیکردم ، دیشب توتاریکی اتاق دیدم گوشی دستشه ، کنجکاوشدم اینوقت شب چیکارمیکنه ، پاشدم بدون اینکه متوجه بشه پیام هاشو ازپشت سرخوندم ، بایه دختره داشت چت میکرد، بهش اصرارمیکردازبلاک درم بیار بهت پیام نمیدم زنگ نمیزنم فقط انلاین بودنتومیخوام ببینم بزارکم کن فراموشت کنم ، دیونه شدم وقتی منو دیدداشت ازترس سکته میکرد درجاشمارشو بلاک وبعدشم پاک کرد بعدشروع کرد به عذرخواهی که گول خوردم دختره اون موقع هاکه من توزندگیش نبودم فقط تلفنی باهاش دوست بود توماه رمضان اومده سراغ شوهرم اس داده ، سه چهاربارالبته ازگفته خودش یه بارم دیشب که این بهش پیام داده تاخودصبح کنارم گریه کرد به پام افتادالتماسم کرد اشتباهشو قبول کرده ازم طلب بخشش میکنه ، من تاپای خودکشی م رفتم میگه به منوزندگیمون یه فرصت دیگه بده نمیدونم چیکارکنم لطفا راهنماییم کنید واقعا ازدیشبه من اززندگیم ازبچم ازهمه چی سردشدم لطفا راهنمایم کنید هیشکی ام ندارم باهاش دردودل کنم

    1. منم دیشب یه سری پیام دیدم از شوهرم که داشت از دوستش میخواست یه دخترو و واسش جور کنه برهسره قرارو باهاش دیگه نمیدونم میخواسته چیکار کنه
      منم از روی عشق باهاش ازدواج کردم 8ماهه خیلی خیلی منو دوس داشت هیچچ وقت فک نمیکردم همچین کاری کنه من باید چیکار کنم؟؟؟

    2. منم چهار سال با شوهرم نامزد بودیم بعد عروسی به خاطر دانشگاه رفتم شیراز بعد ک برگشتم یهو یادم اومد دختر داییم ک دوست جون جونیم بود قرار بود یه عکسی رو از من برا شوهرم بفرسته وقتی خواب بود گوشی رو برداشتم ک عکسه رو ببینم ولی با چت هایی مواجهه شدک که اصلا باورم نمیشد چون من بیشتر از چشام بهش اعتماد داشتم به دوست داشتنش ایمان داشتم اما همش فرو ریخت اول ک انکار میکرد اما بعد زیر بار رفت و عذر خواهی منم دوسش دارم و خیلی سعی کردم ببخشمشش اما انگار نمیشه این دل من قرار نیست دیگه دل بشه تو رو خدا شما به مجردای اطرافتون رو ندین ک بهتون نزدیک بشن نمیدونم شاید به خاطر اعتماد زیادی به شوهرم و اینکه فکر میکردم دختر داییم مثل خودمه این بلا سرم اومد شوهرم خیلی سعی میکنه شرایط به حال طبیعی برگردونه اما چکار کنم نمیتونم تا یکم بحثمون میشه من فکرم میره به اون سمتی ک اگه دوستم داشت فلان کارو نمیکرد
      البته بگم خیلی شوهرم تلاش میکنه ها اما من نمیتونم فراموش کنم
      مثلا الان دختر داییم شوهر کرده و شوهر من از شوهر اون بدش میاد و همین کافیه برای اینکه حال من بد بشه بخدا نمیدونم چرا اینجوری شد مگه خدا نگفته خوب باش خوبم میذارم سر رات الان خوبش این بود؟ چرا باید همچین اتفاقی برای زندگیم میوفتاد؟ اگه بخشیدمش و بعدا دوباره باهاش ارتباط پیدا کرد چی؟ اون موقع شاید بچه داشته باشم چکار کنم ؟همش این فکرا داره تو ذهنم میگدره و روانمو بهم ریخته نمیدونم چکار کنم الان ی ساله وضعم همینه مامانمم افسردگی خفیف داره نمیتونم بهش بگم نمیتونم حالشو بد کنم

      1. تا بچه نداری خودت و راحت کن
        گور بابای بقیه فقط خودت به خودت فکر کن کسی که همچین غلطی کرد بازم میکنه

      2. خواهر تنها نیستی
        زن ما هم گند زده به زندگی ما و آرامش را با بودن سه بچه از زندگی ما گرفته…

        اتفاقا هر چی بهتر باشی – انسانیتر رفتار کنی – طرف مقابلت بهت بیشتر خیانت می کنه.

  38. سلام خسته نباشد خانومی 29ساله هستم شوهرم 36سالشه 15ساله ازدواج کردیم دوفرزند پسر ودختر داریم شوهرم داره بهم خیانت میکنه نمیدونم بهش چه جوری بگم که من فهمیدم داره بهم خیانت میکنه تا حالا چند با این کارو کرده ومن فهمیدم ولی چیزی بهش نگفتم اما دیگه تحمل ندارم نمیدونم چه چوری بهش بگم لطفا راهنماییم کنین

    1. سلام وقتتون بخیر اگ واقعا همسروزندگیتو دوستداری سعی کن بیخیال جریان باشی بخودت برس وروزبروز محبتتوبه همسرت بیشترکن که ازبیرون دنبال محبت نگرده یروزی خودش جلوت زانو زده طلب بخشش خواهدکرد

  39. سلام من چند ماهی هست فهمیدم شوهرم بهم خیانت می‌کنه وقبلانم می‌کرده ..چند بار مچشو گرفتم با مدرک ولی همیشه میزنه زیرش میگه من اون کارو نکردم تامدرکو میبینه میگه دیگه تکرار نمیشه ومیگه من فقط تورو دوست دارم خواهش میکنم راهنماییم کنین دوتا بچه کوچیک دارم ولی خیانتشو نمیتونم هضم کنم

    1. با سلام
      لطفا در سایت پست بعد از خیانت همسر چکنیم ؟ را مطالعه کنید

    2. سلام من باهمسرم ک بعده ۱۰ سال دوستی تازه نامزدکردیم وبهم رسیدیم حدوده ۵ سال پیش فهمیدم ک بای دخترافغانستانی سنی ک تازه ی ماه بودک ازافغانستان اومده اشناشده یعنی اون موقعه هم بامن بوده هم بااون رابطشون انقدرعمیق شدک حتی ب خواستگاریشم رفت ولی خوب خانوادش مخالفت کردن ونزاشتن وصلتی صورت بگیره ولی بعده یکسال ازخواستگاری رفتنه دختره یکسال بعدش دختره ازدواج کردبای شخص ایرانی دیگه ولی الان صاحب ی بچه ی هست ولی خوب بعده این همه سال نامزدم هنوزهنوزم دلش پیشع اون دخترهست وبهش فکرمیکنه منم نمیتونم این موضوع هضم کنم ازاونورم باکلی ومشکلاتوگرفتاری سختی بهش رسیدم ودوسش دارم نمیخوام ازدستش بدم لطفابگین من بایدچیکارکنم

      1. سلام خوبی بایدازش جدابشی مهریه توبگیربندازش زندان تاادم بشه
        سلام بس کی خری پای این مردهوس بازموندی خانم

  40. باسلام خسته نباشد خانوم 29ساله هستم شوهرم 36سالشه دوفرزند پسر 13ودختر 5سالشونه شوهرم داره بهم خیانت مکنه ومطمعن هستم چون پیامهاشو مستود کرده بودم واز پیامهایمستود شده عکس گرفتم که او زنه پیام داده بود حالا شوهرم فهمیده که پیاماش مستود بوده پاک کرده بود وقتی دیدم که پاک کرده به روی خودش نیاورد با زن همسایمون رابطه داره حالا من چکار کنم به روش بیارم فهمیدم داره بهم خیانت میکنه وگفتنش برام خیلی سخته که بهش بگم چه کار کنم لطفا راهنمایم کنین ممنون

  41. اگر متوجه نشید بهتره،به نظرم بی خبری بهترین خبره .
    چون اگ‌ حدستون درست باشه ،خیلی از لحاظ روحی آسیب می بینی.

  42. باسلام خسته نباشیدمن 29سالمه و15سال ازدواج کردیم 2فرزند داریم شوهرم 36سالشه شوهرم داره بهم خیانت میکنه ومن بهش هیچی نگفتم که فهمیدم با همسایه مون رابطه داره واین داره منو عذاب میده چی کار کنم برم به همسایه مون بگم یا با شوهرم حرف بزنم گفتنش برام سخته بازنی که شوهر داره رابطه داره لطفا راهنماییم کنیدچه کار کنم ممنون

  43. باسلام شوهرم داره بهم خیانت میکنه بایه زن که شوهرداره با هم رابطه دارن من فهمیدم حالا باید چه کار کنم برم به زنه بگم یا با شوهرم حرف بزنم لطفا راهنمایم کنید

    1. با سلام
      عزیز هر بی توجهی دال بر خیانت نیست. خوب بررسی کنید ببینید مشکا از کجا آب می خورد!

    2. من چند بار که چی همیشه کارشه سه تا بچه دارم نمیتونم کاری کنم اما از خیانت شوهرم خسته شدم چه کنم

      1. واقعا متاسفم با این راهنمایی هاتون…
        در جایی مطرح کردید اگر ادامه داد با دوستان و … مطرح کنید یا تهدید به اینکار کنید! بر فرضی در حد تهدید مطرح شد و ادامه داد.اگر عملی بشه که دیگه حریم زندگی ای نمی مونه اگر نشه که باز رفتار ادامه داره. واقعا کدوم زنی دلش میخواد اطرافیان نگاه منفی به همسرش داشته باشن.برفرضی تکرار نشد و نگاه آدما تا به آخر باقیه.
        این چرتو پرتا رو جمع کنید .اسم مشاور هم روی خودتون گذاشتید…

        1. اتفاقا بهترین کارو میکنن، ازدواج ی تعهده چرا باید زوج یا زوجه دنبال هرزگی و هوس بازی برن مخصوصا با داشتن بچه، تهدید باعث میشه بخاطر ترس از آبروش ولش کنه، ووقتی ک زن بخواد طلاق بگیره آبروی مرد بیشتر میره ک ، خیانت وحشتناک ترین اتفاق برای هر زنیه، زندگی از هم میپاشه و رابطه ها سرد میشه من یکی میشناسم ک بخاطر خیانت شوهرش عصبی شده بود و بچه هاش تو خونه وحشتناک کتک میزد ، اگه نگه و تو خودش بریزه اینطوری نمود پیدا می کنه

  44. سلام خسته نباشید من ۷ماه ازدواج کردم شوهرم قبل ازدواج با خانوما برای رفع نیاز جنسی رابطه داشته به خودم گفت اما چون قبل ازدواج بود کنار اومدم اما چن ماه متوجه شدم بااون خانوم درارتباطه و هرقت بهش گفتم گفته اون خانوم مزاحم من میشه درحالی که مطمئنم دروغ میگه من چیکار کنم خیلی دوسش دارم هنوزم ۱۹سالمه همش به فکر مرگم

    1. با سلام
      یک مقاله کامل در این مورد توسط روانشناسان مرکز تالیف شده به نام (( چگونه با خیانت همسر برخورد کنیم؟ 3 مرحله و 22 نکته ای باید انجام دهید)) حتما مطالعه کنید.

  45. سلام من ۴۹سال دارم بعداز ۲۷سال زندگی مشترک همسرم برام خیانت کرده البته صد در صد مطمعن هستم چون گوشی همسرم ضبط مکالمه گذاشتم چون بهش شک کرده بودم حالا چکارکنم چندروز پیش بهش گفتم کلا انکار کرد ولی من بهش نتونستم بگم گوشی ضبط مکالمه نصب کردم میترسم بهش بگم خیلی داغونم گاهی فکر خودکش به سرم میزند خواهشاً راهنمایی کنید دارم دیوانه میشم حتی جواب سلامشو نمیتونم بدم داغونم کمکم کنید

    1. با سلام
      اصلا نیازی نیست بهش بگید از کجا به این مسئله پی بردید مهم این است که این پیام برسونید این رفتار نمیتونید تحمل کنید

    2. باید باهاش صحبت کنی دلیل این کاری که کرده میگی خیانت کرده چی بوده شاید شما براش کم گذاشتی دلیلش پیدا کن همه چی باحرف زدن درست میشه اینقدر باید بگی که از خریت بیاد بیرون من بینتون نیستم داستان چیه ولی خوب میتونم کمکتون کنم وقتی خیلی راها هست چرا باید خودتو داغون کنی

  46. با سلام من تو سن ۲۲ سالگی ازدواج کرد و نه تازگی فهمیدم که زنم تقریباً یه ماه به من خیانت میکنه و من باید چه کار کنم

    1. خدا زن و مردی رو خیانت می کنند لعنت کنه که هم زندگی خودشون رو خراب می کنن و هم زندگی طرف مقابل بدبخت رو

  47. تازهگی فهمیدم شوهرم داره بهم خیانت میکنه چیکارکنم مچش بگیرم گوشیش رمز گذاشته نمیتونم بازش کنم فکرکنم تاالانم چندباری رفته پیشش.لطفا کمکم کنید

    1. اگه رمز کذاشته شما چطور فهمیدید که رفته پیشش یعنی حس میکنید که خیانت میکنه لطفا در موردش بیشتر و بادقت بیشتری فکر کنید تا مطمئن شوید سپس حتما با همسرتون مطرح کنید

  48. ازدواج دوم من و شوهرمه، دخترش هم با ماست. به من خیانت میکنه. زیر بار نمیره. دفعه اول رو بعد از هزار جور سند که نشونش دادم، قبول کرد و ظاهرا تموم کرد. این بار دیگه نمی دونم چه کار کنم.

    تا حرفمون میشه، به راحتی میگه بهتر از من پیدا نمی کردی. اگه ناراحتی بذار و برو.
    نمیذاره بچه دار بشم. سنم دیگه داره از سن باروری میگذره.

    شاغلم، می تونم زندگی مجردی خودمو مدیریت کنم ولی دغدغه پدرومادرم و اینکه طلاق دوباره من داغونشون می کنه، رهام نمی کنه!

    1. با سلام

      نمیذاره بچه دار بشم. سنم دیگه داره از سن باروری میگذره
      دلیلشون چیه؟؟

  49. سلام من پدرم به مادرم خیانت کرده و من و مامانم امروز متوجه شدیدم باید چه کار کنیم

  50. دوسالی میشه شوهرم به من خیانت میکنه من تازگیافهمیدم 9ساله ازدواج کردم ویه پسر6ساله دارم..الان که همه چی فاش شده شوهرم قسم میخوره که دیگه باهاش درارتباط نیس ولی زنه همش زنگ میزنه اس میده یه جوریه ثابت میکنه که شوهرم باهاش درارتباط شوهرمودوست دارم نمیخوام زندگیم ازهم بپاشه چیکارکنم توروخداکمک کنیدایاشوهرم به‌خواست خودش باهاش حرف میزنه یاازروی اجباره خواهشن جوابموبدین🙏🙏🙏🙏

    1. با سلام
      خوب وقتی اینجا آینده خودتون و یه بچه وسطه همسرتون راضی کنید برید مشاوره خیانت همسر

  51. باسلام شوهرم دوساله بایک زن درارتباطه والان با کمک یکی از دوستان شنیدم ک صیغه کرده ومیخوام محضری کند آیا این امکان دارد

  52. من 35سالمه وهمسرم50اله همسرم از همون دوران تحصیل در دانشگاه با دخترای زیادی رابطه داشته وداره حتی سعی در پنهان کردنش هم ندارد با هرکسی در حد 1ماه یا2ماه دوست هست واین دوستی به تخت خواب کشیده میشه.میگه بی نهایت منو دست داره والبته هرکاری برای من انجام میده بی نهایت مهربون وراستگوهت دکترای اقتصاد داره وبی نهایت پولدار من خیلی دوسش دارم وتو این سالها که باهاش زندی کردم تاحالا باهام بدرفتاری نکرده اما این موضوع که همیشه چشمش دنبال زنای دیگست ومیدونم که بازنای دیگه رابطه برقرر کرده باعث شده من ارمشمو ازدست بد وبی نهایت خسته وافسرده شدم جالب اینجاست که همسرم همیشه حق وبه من میده ومیگه توبهترینی برای من اما همچنان به کارش ادامه میده
    بگید چکارکنم من بارهادیدم وبرام جالبه که چه طر دخترایی با سنای کم حاضرن با همسر من رابطه برقرار کنن من بی نهایت همسرم ودوست دارم واصلا نمیخوام ازش جدابشم فقط میخوام بدونم چکارکنم

      1. اگه آنقدر خوبه به اون زنا به چشم پول بنزین نگاه کن که گذری هستن خودتو از موقعیت همسرت استفاده کن برای خودت شغل و موقعیت مالی خوبی ایجاد کن ‌

    1. منم مثل شما.موندم چیکار کنم با چهارتابچه .مگه آدم چقد تحمل می‌کنه .

    2. تنها راه اینا تمام اموالشو به نام خودت کنی فقیرش کنی بعد خیانت کنی بعد طلاق بگیری زیباترین راه

  53. با سلام و خسته نباشید
    من شوهرم تو این کانال تلگرامی بنام گپ و گرام با خانوم های عضو گروه حرف میزنه و چت و فلان این اتفاق برای بار هزارم افتاده دیگه واقعاااا خداشاهده خسته شدم راهنمایی کنید لطفا ممنون.

    1. سلام من ۱۰ سال ازدواج کردم و دوتا دختر دارم شوهرم به من توجی ندار و همش با‌زنانی دیگر حرف میزنه و رابطه داره خسته شدم میشه منو راهنمایی کنید

      1. شوهرم همش خیانت میکنه هرروز بایه دختری هست دیگه نمیدونم چیکارکنم

      1. سلام من باهمسرم ک بعده ۱۰ سال دوستی تازه نامزدکردیم وبهم رسیدیم حدوده ۵ سال پیش فهمیدم ک بای دخترافغانستانی سنی ک تازه ی ماه بودک ازافغانستان اومده اشناشده یعنی اون موقعه هم بامن بوده هم بااون رابطشون انقدرعمیق شدک حتی ب خواستگاریشم رفت ولی خوب خانوادش مخالفت کردن ونزاشتن وصلتی صورت بگیره ولی بعده یکسال ازخواستگاری رفتنه دختره یکسال بعدش دختره ازدواج کردبای شخص ایرانی دیگه ولی الان صاحب ی بچه ی هست ولی خوب بعده این همه سال نامزدم هنوزهنوزم دلش پیشع اون دخترهست وبهش فکرمیکنه منم نمیتونم این موضوع هضم کنم ازاونورم باکلی ومشکلاتوگرفتاری سختی بهش رسیدم ودوسش دارم نمیخوام ازدستش بدم لطفابگین من بایدچیکارکنمن

  54. شوهرم تمام وقت سرش تو گوشی وقتی برای من بچه هاش نمیزاره مدام در حال چت کردن نمی دونم با کیاچت می کنه خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید

    1. سلام خسته نباشید من 11سال باشوهرم هستم ولی ازروزی که باشوهرم ازدواج کردم اون وقت داره بهم خیانت میکنه جیکار کنم تا منو دست داشته باشه بهم بگیم لطفا

  55. شوهرم تمام وقت سرش تو گوشی وقتی برای من بچه هاش نمیزاره مدام در حال چت کردن نمی دونم با کیاچت می کنه خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید

        1. سلام شوهرمو بعداز یه سال زندگی مشترک بهم خیانت کرد حالم ازخودم هیکلم بهم میخوره داغونم حتی به خودکشی هم دادم فک میکنم میتونین کمکم کنین

          1. یکم به خودت زمان بده وبه رفتاراش که داره تو رو تحریک میکنه که حسادت کنی واکنش نشون نده

          2. خود کشی که نشد راه . طلاق بگیر راحت زندگی کن . آسوده خاطر .مردها انقدر لیاقت ندارن که اون دنیا رو هم به خواهی براش تباه کنی

    1. با سلام و خسته نباشید
      من شوهرم تو این کانال تلگرامی بنام گپ و گرام با خانوم های عضو گروه حرف میزنه و چت و فلان این اتفاق برای بار هزارم افتاده دیگه واقعاااا خداشاهده خسته شدم راهنمایی کنید لطفا ممنون.

        1. سلام خسته نباشید من 17 سال ازدواج کردم ودوتا فرزند دارم اما شوهرم با زن های دیگه رابطه داره دیگه این کارش منو آزار میده موندم چیکار کنم تورو به خدا راهنماییم کنید ممنون

          1. با سلام
            این موارد نیاز به بررسی تخصصی یک روانشناس داره. در کل زندگی چنین وضعیتی قطعا بحرانی هست و نباید دست کم گرفته شود.

      1. بزن تودهنش توروخدا آبروی کسایی که خیانت میکنن ببرید وتاابد دلتون باهاشون صاف نشه خداوند لعنت کنه ادمای خیانتکارکه طرفونابودنابودمیکنه خدانابودشون کنه

        1. خدایا هرچی مرد از روی زمین پاکشون کن زنهای که از دست شوهراشون خون بگویید آمین

      2. سلام . منم دقیقا همین مشکل دارم . کانال داره همسرم . به همین بهانه هر چند روز به یه نفر در حال چت و تماس و دوستی و …
        تا حالا چند بار به روش آوردم . گفتم ناراحتم و .. اما انکار میکنه و مسخره می کنه . کیگه تو مشکل داری و ….
        دو تا فرزند دارم و گرنه اصلا نمی موندم .
        خسته شدم …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉