کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

نشانه های عاشق شدن چیست؟

نشانه های عاشق شدن
2.6/5 - (7 امتیاز)

نشانه های عاشق شدن این است که احساس نیازبه دوست داشتن و دوست داشته شدن میکنید. بیقرار دیدار و صحبت کردن با معشوق هستید. اگر تمام روز در کنار شما باشد بازهم خلا روحی شما پر نمیشود. حس شما نسبت به زندگی تغییر میکند. به اجزای طبیعت علاقه مند میشوید. چون عشق در بدن باعث تولید اکسی توسین میشود در ظاهر شما نیز تغییراتی حاصل میشود. از همیشه زیباتر میشود و احساس میکنید قلبتان رئوف تر و حساس تر شده است. با عشق نگاه نوع نگرش شما به زندگی تغییر میکند. به هر حال نشانه های عاشق شدن زیبا و قوی هستند.

برای شما که میخواهید بدانید فرزندتان، خواهر یا برادرتان عاشق است یانه؟ نشانه های عاشق شدن را میگوییم: !- بیشتر اوقات خود را به خواب میزند تا دررویا فرو رود. 2- آرام تر و صبورتر برخورد میکند اما به حرفهای شما عمیق گوش نمیکند. 3- حواسش پرت است. 4- در کارها و درسهایش افت کرده است 5- سر در گم است 6- احساس آرامش و امنیت بیشتری میکند. اما برای مطمئن شدن بهتر است به مشاوره خانواده بروید و مشاوره روانشناسی عشق بگیرید.

اولین نشانه های عاشق شدن

اولین نشانه های عاشق شدن این است که احساس میکنید چیزی در زندگی کم دارید. اما وقتی او را میبینید پر میشوید. یکی دیگر از اولین نشانه های عاشق شدن این است که به علایق او علاقه مند میشوید. مثلا او نقاشی میکشد یا ویولن میزند. شما در گذشته نسبت به این موارد بی تفاوت بوده اید. ولی الان هر جا نقاشی میبینید عمیق نگاه میکنید. یا به شنیدن آهنگهایی که با ویولن نواخته میشوند گوش میدهید. حتی وقتی ساز ویولن را پشت ویترین ببینید می ایستید و تماشا میکنید. یکی دیگر از اولین نشانه های عاشق شدن این است که تمام روز به او و کارهایش فکر میکنید و ممکن است برای خانواده و یا دوستتان با لذت تعریف کنید. وقتی اورا میبینید با وجود اینکه آرامش دارید دچار هیجان هم میشوید. به رویای باهم بودن فرو میروید. او را خیلی زیباتر و برتر از خود میدانید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه نشانه های عاشق شدن چیست؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

نشانه های عاشق شدن پسران

نشانه های عاشق شدن پسران با احساس تملک و بقول معروف غیرتی شدن نسبت به معشوق ظاهر میشود. معمولا کم حرف تر میشوند. آرام هستند. به دنبال گوشه دنجی میگردند برای فرو رفتن در رویاهایشان. در عین حال که حوصله شنیدن حرف های روزمره را ندارند به مادر خود محبت بیشتری میکنند. شبها دیرتر میخوابند. لاغرتر میشوند. روش زندگیشان کمی تغییر میکند. مثلا از نظافت خانه یا دیزاین لوازم منزل با ملایمت ایراد میگیرند. از دیگر نشانه های عاشق شدن پسران این است که کمتر بیرون میروند. روزها به بهانه خواب در رختخواب هستند ولی نمیخوابند. وقتی وارد اتاقشان میشوید گارد میگیرند یعنی مزاحم نشوید.

نشانه های عاشق شدن پسران

نشانه های عاشق شدن دختران

نشانه های عاشق شدن دختران با هیجان در رفتارشان مشخص میشود. آنها اگر رابطه داشته باشند خیلی خوشحال به نظر میرسند در غیر اینصورت تمایل دارند بیشتر بیرون بروند. به مکانی که احتمال دیدار اتفاقی پسر دلخواهشان میرود. اگر هم رابطه داشته باشند ساعت های مشخصی می خواهند بیرون بروند. تفاوت در ساعات خاص است. دختری که رابطه ندارد هنگام دلتنگی و بدون برنامه ریزی بیرون میرود. اما دیگری از ساعاتی قبل یا روز قبل با خانواده هماهنگ میشود. اما هنگام بیرون رفتن ساعاتی جلوی آینه به ظاهر خود میرسد. دختری که رابطه دارد سرخوش و زیبا با غرور راه میرود.

دختری که رابطه ندارد مدام از ظاهر خود ایراد میگیرد. خاموش تر و آرام تر رفتار میکند. زمان بیرون رفتن اوبدون برنامه ریزی است. در منزل مدام جای مبل ها و وسایل خانه را عوض میکند. بیشتر از قبل آهنگ گوش میکند و البته آهنگهای عاشقانه. برخی اوقات حلقه اشک در چشمانش دیده میشود در خود فرو میرود و گهگاهی آه میکشد. به معشوق که میرسد سر به زیر با نگاهی زیر چشمی رد میشود. برخی دیگر نیز به عاشق شدن خود امیدوارتر هستند. دخترانی که اعتماد به نفس دارند و همیشه موقعیت خود را با احساساتشان وفق میدهند. دخترانی که اعتماد به نفس دارند معمولا زودتر به خواسته هایشان میرسند.

نشانه های عاشقی

نشانه های عاشقی بطور کلی تغییر رفتار محسوس است. برخی رنگ پریده میشوند. برخی دیگر سرخوش و سرحال. برخی در خود فرو میروند برخی به بیرون رفتن علاقه نشان میدهند. برخی بیشتر به ظاهر و آراستگی و پیراستگی خود میرسند (پسرها لباس میخرند به موهایشان میرسند و به مد روز پیرایش میکنند.دخترها آرایش میکنند حتی در خانه، رنگ لاک ناخنشان را عوض میکنند و به نظافت خانه اهمیت بیشتری میدهند). از نشانه های عاشقی تمایل به کارهای هنری در دختران و تمایل به نواختن ساز در پسران است. برخی پسران به کلاس های زیبایی اندام میروند و برخی متاسفانه به دخانیات تمایل پیدا میکنند. دختران به کلاس های هنری میروند تا در زندگی با معشوق نمایی بهتر داشته باشند.

برخی دیگر ظاهر خود رها میکنند. پسران ریش هایشان بلند میشود دیرتر به آرایشگاه میروند. لباس هایشان را معمولی و اتفاقی انتخاب مبکنند. دختران موهایشان کمی به هم ریخته میشود. زیر ابرو نمیچینند و در مواقعی دیرتر دوش میگیرند.آنها هم در انتخاب لباس کمتر دقت میکنند. کمتر به مهمانی میروند و اگر مهمان بیاید بیشتر در اتاق خودشان هستند تا با مهمانان. دختران با دوستانشان در مورد عشقشان حرف میزنند و برخی اوقات برای بزرگنمایی از معشوقشان در مورد او دروغ میگویند. پسران کمتر حرف میزنند.

نشانه های عاشق شدن دختران

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه نشانه های عاشق شدن چیست؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

نشانه های عاشق شدن واقعی

نشانه های عاشق شدن واقعی شدید تر و عمیق تر است. برخی شدیدا ناامید هستند و غم هایشان سنگین تر است ( وقتی رابطه ندارند) برخی دیگر هیجان زیادی در رفتارشان دیده میشود. اما نکته مهم این است که وقتی دو نفر فکر میکنند عاشق هم شده اند نباید به این شیفتگی اعتماد کنند. عشق چند نوع است. عشق جوانی: در این عشق هردو میخواهند در کنار هم باشند. تفریح کنند و نیازهای عاطفی و در حد معقول جنسی یکدیگر را مرتفع کنند. در واقع میتوان گفت کشش نسبت به جنس مخالف است همراه با تفریح و خوشگذرانی. یک نوع دیگر عشق فواره ای است. عشق فواره ای اولش سرشار از دلتنگی، عاشقی و هیجان فراوان است اما مانند فواره همانقدر که تند آغاز شده و بالا میرودهمانقدر نیز زود فروکش میکند.

نشانه های عاشق شدن واقعی به مرور زمان مشخص میشود. دو نفر که با عشق و علاقه با هم آشنا میشوند اگر به تفاهم و همدلی بیشتر رسیدند عاشق هستند. اگر به مرور زمان پیوندشان محکمتر شدو عشقشان هدفمند شد میتوان گفت به عشق واقعی دست پیدا کرده اند. اما اگر روز به روز از شدت عشقشان کاسته شد و از هم فاصله گرفتند مشخص میشود عشق آنان از روی احساسات زودگذر بوده است. آنها هر روز از یکدیگر گله خواهند کرد. یکدیگر را به دروغ، تظاهر، بی وفایی و صفات نه چند خوب محکوم خواهند کرد. اما عشق واقعی هر روز فاصله ها را کمتر میکند. نقاط مشترکشان افزایش پیدا میکند و غرق در شور و نشاط خواهند شد.

سوالات متداول

آیا در عشق واقعی هم باید هم کفو بود؟

مسلما بله کفو هم بودن یعنی هم طراز بودن از نظر فرهنگی، اجتماعی، تحصیلی، شغلی و خانوادگی. هم کفو بودن یکی از نشانه های عشق واقعی است که به آن دوام و ماندگاری میبخشد.

تفاوت سنی در عشق واقعی چه جایگاهی دارد؟

تفاوت سنی نیز در زیر شاخه کفو بودن قرار میگیرد. در نظر بگیرید یک جوان بیست ساله چه خواسته هایی دارد، با چه چیزهایی تفریح میکند، ورزش و کارهای هنری و فرهنگیش به چه گونه است و فردی چهل ساله به چه گونه. مسلما این دو نمیتوانند خلا های زندگی یکدیگر راپر کنند.

در عشق واقعی هم خیانت شکل میگیرد؟

ممکن است کسی که عاشق است تنوع طلب باشد و با وجود شدت علاقه بازهم خیانت کند ولی در زمره عشق واقعی قرار نمیگیرد. چون در عشق واقعی، شخص بیشتر در ایجاد شادی برای معشوق تلاش میکند تا خود. البته خود نیز از تفریحات سالم و خوب بهره میگیرد ولی همیشه معشوقش را در فکر و نظر خود دارد.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره ابراز عشقبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع:11 signs that you’re falling in love, according to science

براي مشاوره در زمينه نشانه های عاشق شدن چیست؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

دسته بندی:

برچسب ها:

نظرات

- 14 نظر:

  1. سلام من ۴۱ سالمه کسی که عاشق شدم اصلن خودم نمی‌فهمم چقدر دوسش دارم علاقه دارم فقط باهاش حرف بزنم ولی اون نیم ساعت حرف میزنه میگم خوابم میاد عشقم یه بوس بده من برو بعد فردا میگه ساعت ۴ صبح ۴ بود هنوز نخوابیده بودم من آنقدر دوسش دارم که شب روز ندارم ازتون خواهش میکنم یه نظر بدین من راحت باشم

  2. من عاشق دختر عمومم نمیتونم بهش بگم چون پیشنهاد هیچکس و قبول نمیکنه میدونم الان از کجا بفهمم اونم عاشق منه

  3. یه پسررودوس دارم اونم دوسم داره یعنی البته اون اول ابراز علاقه کردبهم عاشقشم اماخانوادم بهمون اجازه رسیدن نمیدن چیکارکنم من بدون اون نمیتونم تروخدایه راهکاری بهم بدین دارم روانی میشم

  4. سلام من ی حسی به دختر داییم پیدا کردم هی بهش فکر میکنم اسمش که میاد قلبم تند تند میزنه بهش نگاه نمیکنم اما همیشه بهش دقت میکنم خانوادش مذهبی هستن خودش هم مذهبی خودمم مذهبی هم جرعتش ندارم که بهش بگم میترسم که هیچ علاقه ای بهم نداشته باشه بنظرتون چیکار کنم میشه بهم کمک کنید

  5. سلام
    من چند وقتع یعنی ۱ماه یک حسی نسبت به یک پسر پیدا کردم
    همیشه با حوصله و انرژی بلند میشم برم مدرسه ک فقط بتونم از دور ببینمش
    خیلی بهش فکر میکنم
    اما نمیتونم بگم
    ن جرعتش دارم نه اعتماد به نفس میشع کمکم کنید

    1. با سلام
      چند سالتونه؟ فکر نیمنی اونم به شما حسی داره؟ بهتره شما پیشنهاد ندی برای رابطه اینطوری شان شما حفظ میشه

  6. سلام خوب هستین
    ببخشید من یکی رو خیلی دوست داشتم دیونه اش بودم طوری که همه آهنگام شاد بود و کلیپای غمگین انگار برام جالب نبود و وقتی زنگ میزد خیلی شوقم میرفت بالا و وقتی قطع میکردم از خوشحالی زیاد نمیتونستم بنشینم جیغ میزدم به خودم روحیه میدادم ولی از وقتی گرفت بهم نامردی کرد رفت همه چی رو پخش کرد دگه باهاش درارتباط نیستم الانم یکی جای منو پر کرده و خانواده ام فهمیدن گفتن بلاکش کن خیلی حالم بده چون نمیتونم آخرین بازدیدگیش رو ببینم آیا احساس من عشقه یا وابستگی سه ماه گذشته بیادشم عشقه؟

  7. سلام من دختری ۱۳ساله هستم من از ۷سالگیم پسر داییمو دوس دارم (عرفان)۱۴سالشه،من قبلا باهاش بازی میکردم اما وقتی 9سالم شد مادرو پدرم تهدیدم کردن که دیگه بهش سلامم ندم، عرفان قبلا بهم گفته بود منو خییلللیی دوس داره،من یه ماهه پیش تو برنامه شاد بهش پیام دادم که خییلللییی دوسش دارم،من یه دختر خاله دارم ۱۵سالشه، عرفان قبلا با دختر خالمم بازی میکرد،من فکر میکنم که عرفان دختر خالمم دوس داره،الان نمیدونم منو دوس داره یا نه میخوام ازش بپرسم اما نمیدونم چجوری میشه راهنماییم کنید خواهش میکنم لطفا

    1. با سلام
      عشق با التماس به درد نمیخوره به حرف والدینت گوش کن

      1. سلام من دختری 13ساله هستم.
        که از دوست پسر عموم که 14سالشه خوشم اومده.
        ی چندتا نشونه داره براتون میگم.
        نگا میکنه.
        اگه ازش کمک بخوام کمکم میکنه.
        وقتی داره صحبت میکنه اگه صداش کنم بعد پایان صحبتش میگه بله …… چیزی میخواستی بگی.
        ی بار هم یکی از راز هاشو بهم گف.
        و باهم کمی راحتیم
        منتظر جوابتون هستم؟

    2. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣نابود شدم
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉