کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

آیا ازدواج با مردی که طلاق گرفته است ایراد دارد؟ 6 نکته برای ازدواج با مرد مطلقه

3.6/5 - (11 امتیاز)

آمار طلاق متاسفانه رو به افزایش است و حدودا نیمی از ازدواج‌ ها به طلاق ختم می‌ شود. پس احتمال بالایی وجود دارد که حداقل یک دوست، همکار و یا آشنایی داشته باشید که طلاق را تجربه کرده‌ است. شاید شما حتی خواستگاری را داشته‌ باشید که قبلا طلاق گرفته‌ است و تصمیم دارد مجدد، زندگی جدیدی را آغاز کند. شما ممکن است از شنیدن این موضوع که خواستگارتان مردی مطلقه است ناراحت شوید. شاید شما از مردی خوشتان آمده و متوجه شده‌اید که او یک بار ازدواج ناموفقی را تجربه کرده‌ است. هر کدام از این اتفاقات سوالات زیادی مانند آیا ازدواج دختر مجرد با مرد مطلقه اشتباه است؟ آیا ازدواج با مردی که طلاق گرفته سرانجام تلخی دارد؟ و … را در ذهنتان به وجود می‌ آورد. مشاوران مرکز مشاوره آویژه در این مقاله سعی کرده‌اند به سوالات شما درمورد ازدواج با مرد مطلقه پاسخ مناسبی بدهند. شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید. پس با ما همراه باشید.

آیا آشنایی با مردی که قبلا ازدواج کرده است اشتباه است؟

قرار ملاقات و صحبت با مرد مطلقه اصلا کار اشتباهی نیست. شاید شما از مردی خوشتان آمده باشد و به این نتیجه رسیده‌ باشید که مورد مناسبی برای ازدواج است. اما شاید فهمیدن این موضوع که او قبلا ازدواج ناموفقی داشته‌ است باعث شود که درمورد تصمیم خود تردید داشته‌ باشید.حتی اگر آن مرد قبلا ازدواج ناموفقی داشته‌ است. شما می‌توانید با او قرار ملاقات بگذاریدو سوالات خود را بپرسید. طلاق و ازدواج ناموفق مرد مورد تایید شما نباید باعث شود که از احساسات و دوست داشتنتان به راحتی بگذرید. اگر شما مشکلاتی در زمینه ترس از ازدواج کردن دارید می توانید با کلیک بر روی ترس از ازدواجاطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید. مطالعه این مقاله به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را در رابطه با آینده و زندگی مشترک خود بگیرید.

ازدواج دختر مجرد با مرد مطلقه

 

اگر می خواهید با مرد مطلقه ازدواج کنید، این 6 نکته را بدانید

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه آیا ازدواج با مردی که طلاق گرفته است ایراد دارد؟ 6 نکته برای ازدواج با مرد مطلقه با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

نسبت به طلاق گرفتن او دید منفی نداشته باشید

حواستان باشد طلاق گرفتن نشانه‌ بد بودن یک فرد نیست. بدون در نظر گرفتن مفاهیم منفی طلاق که در ذهن اکثر افراد وجود دارد، با او قرار ملاقات بگذارید. خیلی از زوج‌ ها بعد از اینکه باهم زیر یک سقف زندگی می‌کنند متوجه می‌شوند که سازگاری لازم را برای زندگی مشترک ندارند و به همین دلیل نتوانسته‌ اند زندگی دو نفره خود را ادامه بدهند و روابط بلند مدت داشته‌ باشند.

پایان ازدواج برای افراد مختلف می‌تواند دلایل و معانی بسیار متفاوتی داشته باشد. شما نمی‌‎توانید نه خود فرد و نه همسر سابقش را به تنهایی مقصر بدانید. با آرامش دلایل جدایی او از همسرش را بپرسید و جواب‌‎های طرف مقابلتان را بسنجید و درمورد مشکلاتی که داشته‌ اند تحقیق کنید. مطمئن شوید خواستگار شما مشکلی ندارد و می‌توان به او به عنوان گزینه‌ای مناسب برای ازدواج فکر کرد. اگر شما به دنبال این هستید که در رابطه با نشانه ها و ویزگی های مرد خسیس نیز اطلاعات کسب کنید. توصیه می کنم مقاله ازدواج با مرد خسیسرا مطالعه بفرمایید.

ازدواج برای هر کسی معنای متفاوتی دارد و طلاق نیز دلایل مختلفی دارد

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌ شود یک فرد در مقطعی از زندگی خود به ازدواج فکر کند. همچنین تصمیم بگیرد زندگی مشترک خود را آغاز کند. اما با گذشت زمان زوجین متوجه می‌ شوند که هدف‌‎ های متفاوتی در زندگی دارند. بعضی مواقع زوج‌ ها برای حل مشکلات و یا فرار از آنها، بچه دار می‌ شوند. سپس متوجه می‌ شوند که حتی با وجود یک کودک نیز نمی‌ توانند زندگی شاد و سالمی داشته‌ باشند.

آنها در نهایت به این نتیجه می‌ رسند که باید راه خود را از هم جدا کنند. حتی گاهی اوقات زوج ها برای مدت طولانی زندگی شادی را در کنار هم دارند. اما اتفاقاتی برای آنها رخ می دهد که به رابطه و زندگی دو نفره آنها آسیب می رساند و باعث جدایی آنها می شود.

پس طلاق گرفتن به این معنی نیست که فرد در تمام روابط خود نمی‌ داند چه می‌ کند. یا اینکه برای همیشه شیفته همسر سابق یا شوهر سابق خود خواهد بود.

مشکلات او را بپذیرید

مسلما مرد مطلقه بیشتر از مردی که ازدواج نکرده‌ است مشکلات و ناراحتی دارد. او شاید به خاطر ازدواج قبلی خود مشکلات مالی داشته‌ باشد مثل مهریه، حمایت از فرزندان و … . همچنین مرد مطلقه مشکلات عاطفی زیادی را تحمل کرده است. مرد مطلقه به دلیل مشکلاتی که پشت سر گذاشته‌ است به سختی اعتماد می‌ کند. نسبت به سایر مردها بیشتر شما و زندگی‌ اش را چک می‌ کند و نگرانی بیشتری دارد. شما می‌ توانید با مراجعه به روانشناس یا مشاوره خانواده اطلاعاتی را در مورد حساسیت‌ ها و ویژگی‌ های مرد مطلقه کسب کنید. شما باید مشکلاتی را که وجود دارند، بدانید و آنها را بپذیرید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه آیا ازدواج با مردی که طلاق گرفته است ایراد دارد؟ 6 نکته برای ازدواج با مرد مطلقه با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

توجه کنید که آیا کلمات و حرف هایش با رفتار او مطابقت دارد یا خیر

این نکته که فرد مقابل شما تا چه میزان نسبت به حرف‌ ها و قول و قرارهایش پایبند خواهد بود بسیار مهم است. شما باید در موقعیت‌ های مختلف او را امتحان کنید. تا ببینید به چه میزان نسبت به آنچه که گفته است، صادق خواهد بود. آیا او می داند که چه می خواهد؟ آیا همسر سابق و ازدواج قبلی خود را فراموش کرده است؟ آیا او مهارت‌ های آشنایی موثر دارد؟ او باید بتواند مرزهای عاطفی و فیزیکی رابطه را حفظ کند. آیا او مهارت‌ های ارتباط موثر را بلد است؟ او باید در برقراری ارتباط قاطعانه و واقعی، حفظ صمیمیت، محبت کردن و آسیب پذیر بودن مهارت داشته باشد. اگر شما نگران این موضوع هستید که او بعد از تجربه تلخ طلاق، وابستگی شدیدی به مادر و یا خانواده اش پیدا کرده است یا خیر؟ می توانید از مقالهشوهران وابسته به مادر کمک بگیرید.

درباره سوالاتی که برایتان پیش آمده صریح و صادقانه صحبت کنید

در مورد اینکه چه چیزی باعث شکست و جدایی ازدواج قبلی او شده‌ است؟ و دلیل جدایی آنها چه بوده‌؟ سوال کنید تا بتوانید مشکلات را حل کنید یا اشتباهاتی را که در گذشته وجود داشته‌ است، اصلاح کنید. همچنین به او یادآوری کنید که چیزهایی که در رابطه گذشته اتفاق افتاده هیچ ربطی به رابطه آینده ندارد. مطمئن شوید که او قبل از اینکه به شما تعهدی بدهد، احساسات خود را در مورد همسر سابقش فراموش کرده است.

در مورد فرزندانش و آینده آنها صحبت کنید

این حق شماست که در مورد زندگی مشترکتان نگران باشید. شاید نگرانی شما هنگامی که متوجه شوید مرد مطلقه فرزند نیز دارد، بیشتر شود. در مورد فرزندانش و نحوه‌ حمایت از آنها سوال کنید. آیا قرار بر این است که فرزندانش با شما زندگی کنند؟ آیا همسر سابقش به ملاقات فرزندانش می‌ آید؟ و … .

 

مشکلات ازدواج با مرد مطلقه که بچه دارد

ازدواج با مرد مطلقه دارای فرزند

ازدواج دختر مجرد با مرد مطلقه بچه‌ دار شاید در نگاه اول سخت و یا غیر ممکن بنظر برسد. اما زوج‌ های زیادی وجود دارند که با بودن فرزندان همسر سابق شریک زندگی خود، زندگی شاد و سالمی را ساخته‌‎ اند. در این قسمت نکاتی را بیان می‌ کنیم که دردسر ازدواج با مرد مطلقه بچه‌ دار را کمتر می‌ کند و باعث می‌ شود روابط خوبی را با فرزندان همسرتان بسازید و آن را حفظ کنید. همچنین اگر شما به دنبال ایده هایی برای پیشنهاد ازدواج دادن هستید حتما خواندن مقاله چگونه پیشنهاد ازدواج بدهیم؟ را از دست ندهید. در زیر نکاتی در مورد ایجاد رابطه با فرزندان مرد مطلقه و ملاقات با آنها گفته شده‌ است:

در مورد نقش خود و مسولیت‌ هایی که در مقابل فرزندان شریک زندگی خود دارید صحبت کنید.

در ملاقات با فرزندان عجله نکنید و زمان مناسبی را برای آن پیدا کنید.

با بچه ها در محیط مناسب خودشان آشنا شوید و ارتباط مناسب برقرار کنید.

وقتی برای اولین بار با بچه هایش ملاقات می‌ کنید، شاید آنها هیجان زده شوند و یا مقاومت و پرخاشگری کنند، پس صبور باشید.

اگر با مقاومت و ناسازگاری آنها روبه رو شدید، سعی کنید با صحبت هایتان آنها را قانع کنید مثلا بگویید: «می‌ دانم که این موضوع برایت سخت است. اما می‌ خواهم بدانی که من به پدرت اهمیت می‌ دهم و تو را خیلی دوست دارم؛ اگر روزی خواستی صحبت کنی، من اینجا هستم. ”

سعی کنید مدتی را با آنها سپری کنید، فرزندان همسرتان را به شهربازی ببرید و دقایقی را با آنها تنها باشید. این به شما کمک می‌ کند تا کودکان را بشناسید و به آنها اجازه دهید شما را بشناسند.

 

نکات مثبت ازدواج با مرد مطلقه

تجربه ازدواج با مرد مطلقه و نکات مثبت آن

طلاق، نباید سایه تاریکی را برروی هیچ مرد و زنی به جا بگذارد. از بعضی جنبه ها ازدواج با مردی که قبلا ازدواج کرده نکات مثبت بیشتری نسبت به عوارض ازدواج با مرد مطلقه دارد. اگر انتخاب درستی داشته باشید و تمام جوانب را سنجیده باشید حتی شاید با مرد مطلقه‌ای روبرو شوید که از ازدواج ناموفق خود درس گرفته و قصد دارد از آن برای تشکیل آینده‌ ای بهتر استفاده کند. در زیر به صورت مختصر برخی از این فواید را بیان می‌ کنیم.

او تعهد داشتن را می فهمد و درک می کند.

از اشتباهاتی که انجام داده درس گرفته است.

او می داند چگونه از شما قدردانی کند.

در برقراری روابط زناشویی و جنسی بهتر عمل می کند.

طلاق این قدرت را دارد که فرد را به سمت بهتر یا بدتر بودن تغییر دهد و اگر بهتر شدن را پیش بگیرد باعث می شود خودش را بهتر بشناسد.

ازدواج با مردی که دوبار طلاق گرفته است

سخنی از مشاوران آویژه

برخی از افراد شاید یک بار ازدواج کرده باشند و به طلاق ختم شده باشد. اما توانسته اند دوباره عشق پیدا کنند و دوباره ازدواج کنند و سپس تا پایان عمر با خوشحالی به زندگی جدید و سرشار از شادی و محبت خود ادامه بدهند. در موارد دیگر، داشتن یک ازدواج بسیار زیان بار که منجر به طلاق می‌ شود، می‌ تواند برای برخی آنقدر آسیب‌ زا باشد که با خود عهد می‌ کنند دیگر ازدواج نکنند. به هر حال، نمی توان گفت فردی که طلاق گرفته است دیگر نمی تواند زندگی شاد و روابط سالمی را بسازد و تجربه کند. اگر شما نیز خواستگاری دارید که قبلا ازدواج ناموفقی را تجربه کرده است نباید صرفا به این دلیل او را رد کنید. شما می توانید از روانشناسی ازدواج با مرد مطلقه کمک بگیرید و با کمک روانشناس و یا مشاوره ازدواج تصمیم درستی درمورد زندگی خود بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا دختر مجرد می تواند با مرد مطلقه ازدواج کند؟

بله، البته ازدواج با مرد مطلقه، اگر انسان خوبی باشد، خوب است. نمی توان از روی وضعیت تاهل یک فرد را قضاوت کرد. شاید دلایل مختلفی برای طلاق او وجود داشته باشد. اگر او فرد خوبی است، ارزش ازدواج با او را دارد، زیرا او بیشتر از شما مراقبت خواهد کرد.

 

آیا 3 بار ازدواج کردن یک خطا و هشدار قرمز است؟

آیا ازدواج های متعدد اشتباه است؟ بستگی دارد. تا زمانیکه حقایق را ندانیم و از آنچه که رخ داده است اطلاع نداشته باشیم، قضاوت و پیبش داوری کردن بر اساس تعداد دفعاتی که فرد ازدواج کرده است اشتباه و نادرست است.

سوالات متداول

آیا دختر مجرد می تواند با مرد مطلقه ازدواج کند؟

بله، البته ازدواج با مرد مطلقه، اگر انسان خوبی باشد، خوب است. نمی توان از روی وضعیت تاهل یک فرد را قضاوت کرد. شاید دلایل مختلفی برای طلاق او وجود داشته باشد. اگر او فرد خوبی است، ارزش ازدواج با او را دارد، زیرا او بیشتر از شما مراقبت خواهد کرد.

آیا 3 بار ازدواج کردن یک خطا و هشدار قرمز است؟

آیا ازدواج های متعدد اشتباه است؟ بستگی دارد. تا زمانیکه حقایق را ندانیم و از آنچه که رخ داده است اطلاع نداشته باشیم، قضاوت و پیبش داوری کردن بر اساس تعداد دفعاتی که فرد ازدواج کرده است اشتباه و نادرست است.

براي مشاوره در زمينه آیا ازدواج با مردی که طلاق گرفته است ایراد دارد؟ 6 نکته برای ازدواج با مرد مطلقه

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 21 نظر:

  1. سلام. منم ۴۰سالمه خواستگار دارم طلاق داده.الان سه تا فرزند داره وقتبرا آشنایی بزارم یا جواب رد بدم؟

    1. من خودم این تجربه روداشتم ولی یک فرزند پس اکه مجردی وبامرد مطلقه ای که خوبه وفرزند هم نداشته باشه عالیه خیلی خیلی این جور مردا از پسرای مجرد بهترن

  2. سلام. منم ۴۰سالمه خواستگار داشته ام که مطلقه بودند همه رو رد کردم.الان یکی هست سه تا فرزند داره آیا با توجه به شرایط خودم که دیگه سنی ازم گذشته اجازه خواستگاری واشنایی بهش بدم؟؟

  3. نه اشتباه هست من خودم با مرد مطلقه ازدواج کردم زندگیم روز ب رور بهتر میشه مادر شوهرم میگه شوهرت خیلی دوست داره عاشقته باتو خیلی بهتره تا بازنه قبلیش سعی کنید اونو عاشق خودتون کنید زندگی بهتر از زندگی قبلیش درس کنید

  4. منم متارکه کردم مدت ۱۰ ساله بخاطر ترس از طلاق ازدواج نکردم و اصلا پاپی این قضیه نبودم و این اواخر آقایی بهم پیشنهاد داده که از همسر سابقش جدا شده و دو فرزند دارد که با مادرشون زندگی میکنند و این آقا نفقه اونا رو میده و محل کارش در شهر کوچکی است و ترس از اینکه بچه ها رو بعد ازدواج مادرشون بفرسته که با ما بمونن و تفاوت قومی و مذهبی باعث شده نتونم خوب تصمیم بگیرم فرد متدین و عاقلی است علت طلاق رو هم خیانت همسرش عنوان می کند اونایی که تجربه دارند لطفا راهنمایی کنند و با همسر سابقش ارتباط تلفنی در خصوص بچه ها و مسائل از اینکه با فلانی ازدواج نکن زشته یا بعد ازدواج بهم قیافه نگیر از طرف خانم گفته میشه اینا در گفتگو هاشون رد و بدل میشه

      1. من هم خواستگارمطلقه داشتم، بیشعورهمون جلسه اول گفت بچه ها به مادرنیازدارن، ترسیدم که بازن سابقش دوباره ازدواج کنه، و ازآنجایی که درازدواج مردمطلقه رضایت زن دوم مهم نیست،بخاطرهمین ترسیدم این خواستگاروردکردم…

  5. بهتره افراد مطلقه با افراد مطلقه ازدواج کنند. الان از هر 2 ازدواج 1 ازدواج به طلاق می انجامد بنابراین جمعیت مطلقه ها زیاد هست. پیشنهادم به دخترهای باکره این هست که اصلا با پسر مطلقه ازدواج نکنید حتی همین پیشنهاد را به پسرهای باکره میدهم که با دختر مطلقه ازدواج نکنند. مگر در شرایط خاصی مانند عشق شدید یا شرایط خاص و ویژه مالی و اجتماعی که باعث میشه فرد ترغیب به ازدواج با چنین افرادی بشه.

  6. بنده یک ازدواج ناموفق دارم و قصد ازدواج هم به دلایل ذیل ندارم
    اولا برای اخذ یک مجوز دامپروری نیاز است گیرنه مجوز یه دوره های مهارتی مربوط به ان حرفه را گذارنده باشد، انگاه چطور میشود دختر یا زنی که هیچ مهارت و اموزشی ندارد چگونه میتواند صلاحیت اداره یک خانواده را داشته باشد؟
    در ثانی برای گرفتن یک وام خرد چند ضامن می گیرند تا در صورت عدم پایبندی به تعهدات، متعهد، ضامن دچار خسارات میشود، ولی در ایران دست شما در ازدواج در صورت عدم پایبندی طرفین به هیچ کجا بند نیست همین مسئله باعث خسارات جبران ناپذیر به مردان است

  7. دورست از نظر منم اشتباه است منم پنج سال ازدواج کردم برام شده شکنجه یک زربل مثل هست ک میگه زن مرده را زن بده زن طلاق داده راه سنگ بده هر گفت بجا ودورست گفت

  8. من دارم با مردی اردواج میکنم که یه ازدواج ناموفق داشته ۳سال طول برد آشناییمون و اینکه بتونم بشناسمش اینکه یه نفریه ازدواج ناموفق داشته به معنی بدبودن اون آدم نیست گاهی طرفین همدیگررو درک نمیکنن باید به این مدل آقایون فرصت داد که خودشون رو به مابشناسونن و…من خودم ارشدروان شناسی بالینی دارم و درمورد ازدواج اطلاعات خوبی دارم و با اطمینان میگم یک مرد یا زن صرف بر طلاقی ک داشته آدم بدی نیست…

  9. من خودم بامردی ازدواج کردم که دوبارطلاق گرفته بود همش هم میگفت زن هایم بدبودن نگو خودش مقصر بود وکارمنم به طلاق انجامید پس این کارصلاح نیست

  10. من دو بار خواستگار،که مردان مطلقه بودند داشتم،بسیار شکّاک و بدبین بودند،فقط کلافت میکردند،اصلا باهاشون ازدواج نکنید،
    حرفاشون باعث شد جواب منفی بدم

  11. من یه خواستگار دارم که قبلا یکبار ازدواج کرده و جدا شده . انسان بسیار خوب مهربان و دست و دلبازی هست. من خیلی علاقه مندم با ایشون ازدواج کنم ولی پدرم صرفا به دلیل اینکه ایشون جدا شده مخالف هست… ☹💔

  12. کارشناسان شما فرض بر صداقت گفتار همه افراد گذاشتن در صورتی که مرد مطلقه با سلام و صلوات از همسرش جدا نشده ومجموعه ای از مشکلات واسیب ها رو پشت سر گذاشته وهیچوقت با صداقت مد نظر شما بیان مشکلات نمیکنه در نتیجه ازدواج با چنین مردانی معمولا از اجبار و فرار از تنهایی ست بخصوص دخترانی که تصمیم گرفتن به هر قیمتی ازدواج کنن

    1. سلام من هم جدا شدم و در حال صحبت با مرد مطلقه هستم میشه راهنماییم کنید خودم دو فرزند دارم ازدواج کرده آندو طرف مقابل تنها وهمسر وفرزندان روابط نداره البته من بچه ها راتنها بزرگ کردم و بیشتر علاقه نداشتن به همسران و ازدواج زورکی بود و طرف مقابلم خیانت دیده و جدا شده البته بخاطر همین فرزندانش راهم ترک کرده راهنمایی میخام لطفا

      1. عزیزم الان از هر مردی که جدا شده بپرسید دلیلش رو .میگه زنم خیانت کرد.بمون خونه پدرت بی دردسر .

    1. بهتره با پسری که قبلا به همسرش خیانت کرده یا قبل از ازدواج با دختری رابطه داشته ازدواج نکنید. چون پسری که قبلا خیانت کرده یا قبل از ازدواج با دختری رابطه داشت باز هم میتونه بهتون خیانت کنه و با دخترایی دیگه رو هم بریزه. از طرف دیگه میتونی از دخترای دیگه بیماری بگیره و به شما منتقل کنه. ارزش شما خیلی بیشتر از این هاست.

    2. در طول زندگیم همسرم بهم خیانت کرد، من جدا شدم. ایشون هم با همون خانم مطلقه ای که رابطه داشتن، ازدواج کردن، فعلا 12 سال هست زندگی میکنه با اون خانم…
      منم الان با یک آقا که همسرشون فوت شده آشنا شدیم و تصمیم ازدواج داریم، وقتی گفتار و رفتارشون رو با هم مقایسه میکنم، خیلی تفاوت وجود داره، همسر سابقم خیلی دروغ میگفت، یادش میرفت، دفعه بعد دروغش رو تکرار می‌کرد و رسوا میشد.. الان تنها نگرانیم از فرزندم هست که بتونه با خواستگار جدیدم کنار بیاد یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉