کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

خصوصیات یک مرد ایده آل از نظر زنان

خصوصیات یک مرد ایده آل از نظر زنان
3.8/5 - (39 امتیاز)

چگونه مرد ایده آل باشیم؟

مرد یا زن فرقی نمی کند، وقتی پای صحبت از ازدواج و ملاک های انتخاب همسر در میان باشد هرکس در ذهنش همسر ایده آلش را تجسم می کند. همین موضوع باعث شد تا روانشناسان به این فکر بیفتند تا تحقیقاتی را در مورد ایده آل مردها و زن ها انجام دهند. در این مقاله ما مرد ایده آل را از نظر خانم ها بررسی کرده ایم.

خصوصیات یک مرد ایده آل از نظر زنان

تحقیقات گسترده ای بر روی مرد ایده آل از نظر زنان در ایالات متحده آمریکا انجام شده است که نتایج آن بسیار جالب بوده است. در این تحقیقات که با نظرسنجی از زنان بین زنان 18 تا 75 سال شکل گرفته است به طور جالبی خصوصیات یک مرد خوب از نظر زنان با خصوصیات یک دوست خوب از نظر آن ها شباهت بسیاری داشت. محققین این موضوع را از تطابق نتایج این نظرسنجی با نظرسنجی های قبلی متوجه شدند. در ادامه با شرح دادن برخی از این ویژگی ها با ما همراه باشید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه خصوصیات یک مرد ایده آل از نظر زنان با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. بامزه بودن

جالب است یکی از مهم ترین خصوصیات همسر ایده آل برای خانم ها بامزه بودن و شوخ طبع بودن همسرشان است. از نظر آن ها مردانی که اهل شوخ طبعی نیستند بسیار خسته کننده هستند و وقت گذراندن با آن ها حوصله سر بر است. مطمئن باشید شما هم به عنوان یک مرد اگر همسرتان آدم خشک و جدی ای باشد از دست او کلافه خواهید شد. برای خواندن مقاله زنان خطرناک برای ازدواج لطفا کلیک کنید.

2. شنونده خوبی باشد

فکر کنم همه ما می دانیم که زن ها بیشتر از مردها صحبت می کنند و نسبت به این موضوع هیجان خاصی هم دارند. بنابراین این موضوع خیلی مهم است که شنونده خوبی باشید. زیرا وقتی صحبت از شنونده بودن یک مرد شد تقریبا هیچکدام از زنانی که از آن ها نظرسنجی شده بود از این ویژگی بدشان نمی آمد. از نظر آن ها یک شوهر خوب باید باید به تمامی صحبت های آن ها با حوصله گوش دهد.

خصوصیات یک مرد ایده آل از نظر زنان

3. راستگو باشد

گاهی اوقات حقیقت می تواند آزاردهنده باشد، اما به یاد داشته باشید که دانستن حقیقت آغاز بهبود یافتن است. یک مرد اید آل متوجه هست که گفتن حقیقت کار آسانی نیست ولی همیشه صادق است زیرا می داند که بالاخره یک روز دروغ برملا خواهد شد. رفتار زنان ثابت کرده است که آنان همیشه در جست و جوی حقیقت هستند حتی اگر به آن ها آسیب بزند. برای اطلاعات لازم برای تست تفاهم قبل از ازدواج کلیک کنید.

راستگو باشد
مردان مناسب برای ازدواج

4. غرور داشته باشد

یکی از اساسی ترین خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج از نظر خانم ها داشتن غرور است. زن ها دوست ندارند که مردشان بازیچه هر شوخی و یا تمسخری شود. آن ها نیاز دارند با کسی باشند که پرستیج داشته باشد و شخصیت خودش را حفظ کند. دقت داشته باشید تعریف اشتباهی از غرور نداشته باشید. گاهی اوقات برخی از مردها فکر می کنند همین که یک دنده باشند و به نظر همسرشان توجه نداشته باشند یعنی غرورشان را حفظ کرده اند در صورتی که این موضوع کاملا اشتباه است.

5. تطبیق پذیر باشد

یک مرد خوب همیشه تحت هر شرایطی باشد راهی را برای عوض کردن اوضاع پیدا خواهد کرد. انطباق پذیری چیزی است که باعث می شود یک زن به مردش تکیه کند. او می داند که هر مشکلی پیش بیاید همسرش آن را حل خواهد کرد. برای یک همسر خوب این ویژگی مهمی است.

6. رفتار محترمانه ای داشته باشد

مرد ایده آل خانم ها باید با آن ها همانند یک ملکه رفتار کند. این چیزی است که خانم ها به آن فکر می کنند. شما به عنوان یک مرد باید بدانید که زن ها روحیه لطیف تری دارند بنابراین باید با آن ها با ظرافت خاصی رفتار کنید.

7. دوستان خوبی داشته باشد

از قدیم گفته اند اگر می خواهی کسی را بشناسی به دوستان او نگاه کن. افرادی که دور و بر شما هستند تا حد زیادی منعکس کننده شخصیت شما هستند. وقتی خانم ها بخواهند یک مرد واقعی را پیدا کنند حتما به دوستان او توجه خواهند کرد. زن ایده آل از نظر مردان کیست؟ برای خواندن این مطلب لطفا کلیک کنید.

دوستان خوبی داشته باشد
مرد ایده آل | ویژگی های یک مرد ایده ال

8. اعتماد به نفس داشته باشد

«مرد ایده آل من کسی هست که به توانایی های خودش باور داشته باشه و توی زندگیش به فکر به دست آوردن بهترین ها باشه» این پاسخی است که بیشتر زن ها وقتی در مورد خصوصیات شوهر خوب از آن ها پرسیده شد دادند.

9. فنی باشد

یکی از خصوصیات یک مرد ایده آل از نظر زنان فنی بودن او است. به طور کلی خانم ها از مردانی که آچار به دست هستند و می توانند کارهای فنی را انجام بدهند خوششان می آید. این موضوع به آن ها این حس را القا می کند که مردشان می تواند نیازهای مختلف خانه را برطرف کند و لازم نیست که هر دفعه از کسی بخواهند که این کار را انجام دهد. مرد ایده آل زنان مردیست که بتواند نیازهای خانه اش را خودش برطرف کند.

وضعیت مالی خوبی داشته باشد
خصوصیات یک مرد خوب برای ازدواج
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه خصوصیات یک مرد ایده آل از نظر زنان با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

10. وفادار باشد

زن ها نیاز به امنیت دارند. آن ها باید بدانند که جایگاهشان در زندگی یک مرد مستحکم است و قرار نیست برای جایگاهی که دارند با کسی بجنگند. از نظر آن ها مرد واقعی مردی است که چشم چرانی نکند و همیشه به زنش وفادار بماند. مردان نامناسب برای ازدواج برای خواندن این مقاله کلیک کنید.

11. به جزئیات توجه داشته باشد

دوست داشته باشید یا نداشته باشید خانم ها به طور کلی بر روی جزئیات حساس هستند. آن ها توقع دارند که کوچکترین تغییر را در آن ها و محیط خانه تشخیص دهید. مرد ایده آل برای ازدواج از نظر خانم ها مردی است که به تغییرات آن ها توجه کند و در مورد آن ها نظر بدهد.

12. همیشه برای بهتر بودن سعی کند

آقایانی که این مقاله را می خوانند توجه داشته باشند اگر تعدادی از خصوصیاتی که در بالا گفته شده است را دارید نباید فکر کنید که کار تمام شده است و شما آن چیزی هستید که یک زن می خواهد. وقتی از خانم های مختلفی سوال شد مرد ایده آل کیست؟ آن ها علاوه بر موارد بالا به این موضوع نیز اشاره کردند که مرد ایده آل آن ها همیشه باید سعی کند بهتر شود. این یعنی اگر فکر می کنید که از نظر یک زن کامل هستید اشتباه است و همیشه باید سعی کنید که خودتان را بهبود ببخشید.

13. وضعیت مالی خوبی داشته باشد

شاید موردی نباشد که تمامی خانم ها به آن اشاره کنند ولی باید به یاد داشته باشید یک مرد ایده آل از نظر زنان باید بتواند مخارج زندگی خودش را تامین کند و یک شغل واقعی داشته باشد که بتوان روی درآمد آن حساب کرد. تشخیص دختر خوب برای ازدواج برای خواندن این مقاله کلیک کنید.

14. در برابر زورگویی کوتاه نمی آید

از مهم ترین ویژگی های همسر ایده آل از نظر یک خانم ظلم پذیر نبودن او است. زن ها از مردهایی که همیشه حقشان خورده می شود خوششان نمی آید و می خواهند با مردی ازدواج کنند که می تواند از حق خودش دفاع کند. پس اگر به دنبال تبدیل شدن یک مرد ایده آل برای ازدواج هستید باید از همین الان تمرین کنید که زیر بار ظلم نروید.

15. شجاع باشد

شخصیت یک مرد ایده آل باید به گونه ای باشد که از چیزی نترسد و بتواند تحت هر شرایطی آرامش خود را حفظ کند. از نظر خانم ها مردی شجاع است که از زیر بار مشکلات شانه خالی نکند و برای گذر کردن از آن ها تلاش کند. برای درک نشانه های آمادگی برای ازدواج کلیک کنید.

16. ویژگی های یک رهبر را داشته باشد

زن ها وقتی ندانند که چکار باید بکنند همیشه چشمشان به همسرشان خواهد بود. یکی از ویژگی های همسر ایده آل برای آن ها قدرت رهبری یک مرد است. اگر خانمتان مضطرب و پریشان شود مطمئن باشید که اول از همه از شما انتظار دارد که مشکل را حل کنید.

به طور کلی می توان گفت مرد خوب و مرد ایده آل برای ازدواج از نظر خانم ها مردی است که بتوانند به آن ها تکیه کنند و نتیجه نظرسنجی ها نشان داده است که این موضوع در نظرسنجی ها برای اکثر زن ها صادق است. یعنی به طور کلی همه ی زن ها به دنبال این چنین مردی هستند.

سوالات متداول

یک مرد ایده آل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک مرد ایده آل از نظر خانم ها باید صادق، شجاع، وفادار و شوخ طبع باشد. البته ویژگی های دیگری نیز وجود دارد ولی مهم ترین آن ها همین موارد هستند.

آیا زن ها از مردان مغرور خوششان می آید؟

بله، خانم ها فکر می کنند که یک مرد باید غرور و پرستیج داشته باشد تا هرکسی به خودش اجازه ندهد او را دست بیندازد

آیا مردان یک دنده و خودرای جذاب هستند؟

خیر! نظرسنجی ها نشان داده اند از نظر خانم ها مردی جذاب است که انطباق پذیر باشد.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره روانشناسی و خانوادهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره تلفنی ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه خصوصیات یک مرد ایده آل از نظر زنان

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 5 نظر:

  1. موارد بالا اصول هستند و به جغرافیایی خاصی محدود نیست. اصول رو نمیشه تغییر داد. اینها پایه های اساسی در ارتباط هستند ربطی به نژاد و یا جغرافیایی خاص ندارد.تمامی موارد فوق برای زنان سرزمین من ایران نیز صدق میکند. از نویسنده ممنونم.

  2. درضمن خیلی مواظب هستین که نظرات کنترل شده رو بزارین اره؟ افرین؛ چه سایت بازی دارین از همه نظر بازه

  3. اخه یه کشور دیگه چه ربطی به اینجا داره؟ چه مشاوری هستین که نمیدونین هر کشوری زمین به آسمون رفتارشون باهم فرق میکنه؟ نمیبینید زنی که توی فلان کشور میگن خوشگل توی کشور ما حساب یه آدم معمولی هم نمیکننش؛ وقتی توی کشورا حتی جذابیت های ظاهری هم فرق میکنه چطور میشه چیزایی که برای اونا مهمه برای ماهم باشه؟ این دیگه چه مشاوره ایه؛ الان توی فلان کشور از پسری خوششون میاد که سیاه سیاه باشه ماهم اینطوریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉