کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

بهترین مشاوران خانواده و روانشناسان حضوری در تهران

مشاوره حضوری در تهران
1.5/5 - (2 امتیاز)

آیا به دنبال یک مشاوره خانواده حضوری می گردید؟ آیا در زندگی مشترک خود با مشکل مواجه شده اید و نمی دانید چه تصمیمی باید بگرید؟ آرامش خود را حفظ کنید و نگران نباشید. شما می توانید به راحتی با بهترین مشاور خانواده در تهران ارتباط مفید برقرار کنید. برای راهنمایی ها و راهکارهای مشاوره روانشناسی حضوری در تهران با مرکز آویژه تماس بگیرید.

همه ما در زندگی فردی و یا زندگی مشترک خود با مشکلات و اشتباهاتی رو به رو می شویم. گاها حل این مشکلات برای ما سخت و یا غیر ممکن خواهد بود. وقتی اتفاقی رخ می دهد که آرامش را از شما و یا خانواده شما می گیرد بهترین ایده استفاده از مشاوره روانشناسی حضوری است. با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری در مورد خدمات مشاوره حضوری کسب کنید.

مشاوره حضوری در تهران

چرا مشاوره حضوری آویژه؟

در مشاوره حضوری این فرصت را دارید تا در مورد مشکلاتی که روی شما تاثیر منفی می گذارد صحبت کنید.

یک مشاور خانواده خوب به شما برای داشتن یک زندگی شاد و رضایت بخش کمک می کند.

شما می توانید بدون ترس یا روانشناس و مشاور خانواده در مورد مشکلات خود صحبت کنید.

مشاوران بدون قضاوت در مورد شما به مشکلاتی که در خانواده و یا مشکلات فردی که دارید گوش می دهند.

مشاور راهکارهایی را برای ایجاد تغییرات و حرکت به سمت جلو برای ساختن یک زندگی شاد به شما معرفی می کند.

مراجعه به مرکز مشاوره آویژه یک تجربه عالی است تا بدانید چه چیزی از گذشته در درونتان وجود دارد که هنوز شما را آزار می دهد.

در مرکز مشاوره آویژه راه های مختلفی برای ارتباط شما با مشاور وجود دارد: مشاوره حضوری خانواده، مشاوره تلفنی، مشاوره ویدیویی.

مرکز مشاوره روانشناسی حضوری آویژه در غرب تهران با یک محیط توام با آرامش، به فرد این امکان را می دهد آرامش از دست رفته خود را بازپس بگیرند.

مرکز روانشناسی آویژه در غرب تهران از بهترین و مختصص ترین مشاوران و روانشناسان برای مشاوره و راهنمایی کمک می گیرد.

بهترین مشاوران حضوری روانشناسی آویژه این کمک را می کند که فرد احساساتش را بهتر بشناسد و درک بهتری نسبت به آنها پیدا کند.

مشاوره حضوری روانشناسی آویژه در غرب تهران در قسمت مشاوره ازدواج خود، به زوجین برای ساختن یک زندگی مشترک عالی کمک بسزایی می کند و به حل مشکلات در زندگی زناشویی می پردازد.

روانشناسان حضوری آویژه همه از بهترین مختصصان در زمینه روانشناسی و مشاوره و فارغ التحصیل از بهترین دانشگاها هستند.

همه روانشناسان حضوری آویژه مورد تایید سازمان نظام روانشناسانی ایران هستند و از این سازمان مجوز فعالیت دارند.

مشاوران مرکز مشاوره آویژه رویکردهای عالی و تخصصی را در تمام زمینه های مشاوره اعم از مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره کودک، مشاوره خیانت و طلاق، مشاوره نوجوان، مشاوره فردی و … در اختیار شما قرار می دهد.

روانشناس و مشاور خانواده آویژه به شما کمک می کنند تا هر چیزی که زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد و شما را از یک زندگی شاد دور می کند، از بین ببرید.

 

مشاوره روانشناسی حضوری در تهران

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه بهترین مشاوران خانواده و روانشناسان حضوری در تهران با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مشاوره خانواده و روانشناسی حضوری

مشاوره خانواده حضوری در یک محیط خصوصی و محرمانه انجام می گیرد.

اگر به دنبال بهترین مشاوره حضوری در غرب تهران هستید آویژه بهترین گزینه برای شماست.

در مشاوره حضوری آویژه مشاور و یا روانشناس با مراجعه کننده ارتباط موثری برقرار می کند.

مرکز مشاوره آویژه یک مشاوره حضوری در تهران است که مکانی آرام بدون نیاز به جلسات خسته کننده و طولانی مدت است.

مرکز مشاوره خانواده حضوری برای مراجعه حضوری تک به تک اعضای خانواده و یا همه اعضا با هم راه اندازی شده است.

یک روانشناس خوب در جلسات مشاوره حضوری با دقت و حوصله به مراجعه کننده گوش می دهد. و او را درک می کند، سپس به او کمک می کند تا راه حل هایی برای مشکلش پیدا کند و دید او را نسبت به آنها عوض می کند.

مشاوره حضوری خانواده راهی برای امکان انتخاب یا تغییر یا کاهش سردرگمی هاست.

بهترین مرکز روانشناسی تهران

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه بهترین مشاوران خانواده و روانشناسان حضوری در تهران با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

در مشاوره حضوری چه می کنند؟

در جلسات مشاوره روانشناسی و خانواده حضوری، مراجعه کننده می تواند در مورد جنبه های مختلف زندگی و احساسات خود آزادانه و بدون ترس از قضاوت صحبت کند. ارتباط برقرار کردن با مشاور و صحبت در مورد تمام ناراحتی ها، نگرانی ها و یا هرچیزی که در ذهن فرد است راحت تر از صحبت کردن با دوستان و خانواده در مورد آن موضوع است. چون شما مطمئن هستید که مشاور شما را قضاوت نمی کند. بهترین مشاوره خانواده حضوری در غرب تهران، به مراجعه کننده کمک می کند تا احساسات مخفی خود مانند خشم، اضطراب، اندوه و خجالت و …را به صورت آنچه که هست بیان کنند. و مشاوره فرصتی برای کشف آنها فراهم می کند و امکان درک آنها را آسان تر می کند.

در جلسات مشاوره روانشناسی، مراجعه کننده به بیان احساسات خود تشویق می شود تا بتواند در کنترل احساساتش مهارت پیدا کند. مشاور و روانشناس باید به فرد کمک کند تا افکار منفی خود را درک کند. به جای مننفی نگری، مثبت اندیشی را پیش بگیرند.

مزایای مشاوره روانشناسی حضوری

مشاوره حضوری یکی از موثرترین و قدیمی ترین راه های برقراری ارتباط با مشاور و روانشناس است. که به دلیل مزیت هایی که دارد همچنان پا برجاست و افراد زیادی از آن استقبال می کنند. با پیشرفت علم و تکنولوژی مشاوره آنلاین و یا مشاوره تلفنی نیز گسترش پیدا کرده است. اما این روش ها همچنان نتوانسته اند مشاوره حضوری را کمرنگ کند. برخی از مهمترین مزیت های مشاوره حضوری که افراد آنها را بعد از استفاده از مشاوره

 

آویژه بیان کرده اند در زیر گفته شده است.

 

ایجاد ارتباط غیر کلامی موثر

در مرکز مشاوره خانواده آویژه در غرب تهران با برگزاری جلسات مشاروه حضوری این امکان را به افراد می دهد که ارتباط موثری با مشاور خود برقرار کنند. در مشاوره حضوری ارتباط غیر کلامی از ارتباط کلامی پشتیبانی می کند.

روانشناس در مشاوره حضوری از طریق حالت های چهره و با استفاده از زبان بدن متوجه احساسات درونی فرد می شود. ایجاد ارتباط غیر کلامی موثر می تواند به روانشناس کمک کند تا نیازهای شما را بهتر درک کند. ارتباط غیر کلامی در مشاوره حضوری یکی از مهم ترین مزیت های مشاوره حضوری در مقابل مشاوره تلفنی و یا آنلاین است.

 

برگزاری جلسات مشاوره در محیطی آرام و خنثی

جلسات مشاوره حضوری مرکز مشاوره آویژه در مکانی آرام و به دور از استرس و تنش های موجود در خانه برگزار می شود. محیط خنثی مرکز مشاوره به فرد این امکان را می دهد که به دور از فضای زندگی خود و یا به دور از مکان هایی که برایش استرس و اضطراب را ایجاد می کند، از مشاوره استفاده کند. مسلما شما در مکانی که احساس آرامش و خنثی بودن را منقل می کنند بهتر می توانید در مورد مشکلات و یا زندگی خصوصی خود صحبت کنید.

 

حمایت درمانی حضوری

برخی از بیماری های روانی و یا مشکلات و نیازهای سلامت روان نیاز به برقراری ارتباط مستقیم و حمایت درمانی حضوری دارد. استفاده از راه های درمانی برای حل مشکلات و بیماری ها به صورت رو در رو و حضوری موثرتر خواهد بود. همچنین در هنگام ناراحتی و یا بوجود آمدن شرایط استرس زا برای شما هنگام مشاوره، روانشناس بهتر می تواند که شما را آرام کند و به کاهش استرس شما کمک کند.

 

ایجاد مشاوره خصوصی تر و شخصی تر

وقتی شما از مشاوره تلفنی استفاده می کنید. این احتمال وجود دارد که افرادی که در اطراف شما هستند نسبت به مشکل شما مطلع شوند. شاید شما اصلا نخواهید کسی متوجه این موضوع شود که مشکلی دارید و یا از مشاوره استفاده می کنید. پس برقراری ارتباط هنگام حضور دیگران برای شما سخت می شود. اما وقتی از مشاوره حضوری کمک می گیرید شما در یک محیط خصوصی و شخصی قرار خواهید گرفت و هیچ کدام از آشناها یا اطرافیان شما از مشکلتان مطلع نخواهند شد.

 

بهترین مشاور خانواده در تهران

چگونه از بهترین مشاوره روانشناسی حضوری استفاده کنم؟

اگر شما می خواهید از بهترین مشاوره حضوری در غرب تهران استفاده کنید. می توانید با مرکز مشاوره آویژه به شماره تلفن 02162999066 تماس حاصل فرمایید. باتوجه به موضوع شما کارشناس مربوطه و متخصص در آن زمینه برای شما در نظر گرفته می شود. در اسرع وقت برای شما وقت مشاوره حضوری تعیین می شود. شما می توانید از مشاوره حضوری با کارشناس متخصص و خبره در زمینه موضوع خود بهره مند شوید. مشکلات موجود در زندگی، مشکل برای تصمیم گیری برای ازدواج، و بیماری های روانی و … را برطرف کنید. آدرس مرکز مشاوره روانشناسی حضوری آویژه را به خاطر بسپارید. تا در هنگام ناراحتی ها و مشکلات به ما مراجعه کنید. و زندگی خود را شاد و روابط را بهبود ببخشید. آدرس: تهران، اتوبان جلال، بعد از گیشا.

سوالات متداول

مشاوره چیست ؟

مشاوره نوعی درمان است که به فرد کمک می کند بر مشکلات خود غلبه کند. علاوه بر این، به آنها کمک می کند تا اعتماد به نفس از دست رفته خود را به دست آورند. مشاوره یک فرایند کمک به فرد برای غلبه بر مشکلات و ناراحتی هاست.

 

مدت زمان مشاوره چقدر است؟

مدت زمان مشاوره برای هر فردی با توجه به مشکلات و احساسات و روحیه خود فرد متفاوت خواهد بود. و نمی توان به صورت دقیق و قطعی برای تمام افراد یک مدت زمان مشخصی را تعیین کرد. اما به طور کلی و طبق تحقیقات انجام شده میانگین زمان برای مشاوره اولیه بین 30 تا 40 دقیقه بوده است. که گاهی این زمان بیشتر و یا گاهی کمتر شده است.

 

مشاوره حضوری خانواده به صورت تک نفری برگزار می شود یا خانوادگی؟

اینکه شما برای مشاوره خانواده از مشاوره گروهی استفاده کنید. و یا از مشاوره فردی بستگی به نظر مشاور و همچنین بستگی به نظر خودتان دارد. گاهی افراد نیاز دارند که به تنهایی در مورد مشکلات و ناراحتی های خود صحبت کنند. و گاهی نیاز است برای ارائه راه حل ها و تصمیم گیری ها در مورد خانواده به صورت چند نفری و خانوادگی در جلسات حضوری مشاوره شرکت کرد.

براي مشاوره در زمينه بهترین مشاوران خانواده و روانشناسان حضوری در تهران

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉