کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چیکار کنم شوهرم دست از رفیق بازی برداره؟

چیکار کنم شوهرم دست از رفیق بازی برداره؟
3.3/5 - (34 امتیاز)

شوهرم رفیق باز است چه کنم؟

اگر بخواهیم از طرف تمامی زن هایی که متاهل هستند صحبت بکنیم، فکر کنیم خوشحال کردن شوهرشان همیشه یکی از اولویت یک خانواده موفق بوده و هست. ولی خب گاهی اوقات این اتفاق نمی افتد و می بینید که هرچه بیشتر تلاش می کنید کمتر به هدف خودتان یعنی شاد کردن همسرتان می رسید. نتیجه این قضیه رفیق بازی شوهر هست. اگر بخواهیم به موضوع شوهر رفیق باز اصولی نگاه کنیم، ریشه در خوشحال نبودن مرد در خانه و خانواده اش داره.

البته این را هم بگویم که باید دید تصور شما از همسر رفیق باز چیست؟ این که همسر شما یک بار در هفته با دوستانش وقت بگذراند رفیق بازی محسوب نمی شود و به تازگی با توجه به تحقیقات معلوم شده است که اگر مردان هفته ای دو بار با دوستان خود وقت نگذرانند از لحاظ روحی دچار آسیب خواهند شد!!! پس قبل از این که بخواهید دنبال راه حل بگردید ابتدا ببینید آیا واقعا مشکلی وجود دارد یا خیر.

خب حالا اگر احساس کردین که مشکلی وجود دارد و نمی دانید که با مرد رفیق بازتان چکار کنید در ادامه این مطلب همراه من باشید تا اول دلایل رفیق بازی شوهرها را بیان کنم و بعد راهکارها را بررسی کنیم.

دلایل رفیق بازی شوهر

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردم رفیق بازی شوهر ناشی از خوشحال نبودن اون هست. بنابراین باید ببینیم اول چه چیزهایی باعث می شود که همسرمان دیگر حس شادی و خوشحالی نداشته باشد.

بر اساس تجربیات و گفته های خود مردان دلایل متعددی باعث می شود که یک مرد در زندگی مشترک اش خوشحال نباشد و به سمت رفیق بازی برود، وقتی این دلایل را دسته بندی کردیم به 4 گروه عمده رسیدم که در ادامه برای شما توضیح می دهم. قبل از این که دلایل را مطالعه کنید باید بگویم که ابتدا رفتار خود را بسنجید و ببینید چه چیزی باعث می شود که شوهر شما دوستانش را به شما ترجیح دهد، سپس دنبال ایراد در رفتار او بگردید.

وقتی که همسرت وقت زیادی را با رفیق هایش می گذراند و یا این که زیاد سر کار می ماند ممکن است نشانه های ناراحتی اش باشد. ولی این موضوع دلیل نمی شود که بخواهد در موردش با شما صحبت کند، زیرا مردها معمولا از جر و بحث کردن با همسرشان فراری هستند. اگر هم که از او بپرسید چه چیزی شده است او در ابتدا انکار می کند، پس بهتر است سعی کنید با ملایمت دلیل ناراحتی او را بفهمید. به او اجازه بدهید صحبت کند. 4 مورد زیر می تواند به شما کمک کند.


بیشتر بخوانید: 10 دلیل کم حرفی مردان که لازم است بدانید


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چیکار کنم شوهرم دست از رفیق بازی برداره؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. به همسرتان به اندازه کافی توجه نمی کنید

توجه نکردن به شوهرتان به خصوص وقتی بچه دار می شوید خیلی در روند دور کردن او از خانه و خانواده و سوق دادنش به سمت رفیق بازی بسیار موثر است. زن ها معمولا بعد از این که بچه دار می شوند احساس می کنند که بچه اشان بیشتر از شوهرشان نیاز به توجه و مراقبت دارد. آن ها حس می کنند که شوهرشان می تواند مراقب خودش باشد و نیازی به توجه ندارد زیرا او یک بزرگسال است.

حقیقت این است که در اینجور مواقع مردها تصور می کنند که فراموش شده اند و آن جذابیت قبل را برای همسرشان ندارند زیرا وقتی به گذشته نگاه می کنند می بینند که آن ها کسی بودند که تمام توجهات در خانه به سمت آن ها معطوف بوده است ولی اکنون حتی به زور یک سلام می شنوند. همین باعث می شود که مرد احساس کند در خانه به او اهمیت داده نمی شود و رو به رفیق بازی می آورد.

دلایل رفیق بازی شوهر

راه حل:

درست است که بچه هایتان در اولویت قرار دارند و باید به آن ها رسیدگی کنید ولی باید تایمی را هم برای همسرتان در نظر بگیرید.

شروع کنید به نشان دادن علاقه و توجهتان به صورت عملی: ناگهان بغلش کنید، ببوسیدش و رفتارهایی که در دوران نامزدی اتان انجام می دادی انجام دهید. مطمئن باشید این کارها باعث می شود همسرتان دوباره اعتماد به نفسش را پیدا کند و بیشتر با شما وقت بگذراند.

کمی به خودتان سختی بدهید و بعد از این که بچه ها را خواباندید به خودتان برسید و همان زنی بشوید که قبل از مادر شدن بودید. این بدان معنا نیست که دیگر مادری نکنید بلکه این بدان معناست که شما متوجه بشوید هم مادر هستید و هم همسر.


بیشتر بخوانید:آموزش راه های بغل کردن همسر


2. شوهرتان احساس می کند که نظرش مهم نیست

بیان دلخوری و ناراحتی از همسر برای مردان همیشه کار سختی بوده است زیرا همانطور که در بالا گفتم مردان سعی می کنند هر طور که شده از دعوا و جنجال مخصوصا با همسر خود دوری کنند.

به طور معمول مردان مسئول کار در بیرون از خانه هستند و اداره کردن امور خارج از خانه و مالی به عهده آن ها است و زن ها بیشتر به کارهای خانه رسیدگی می کنند ولی باید دقت داشته باشند که این بدان معنا نیست که مرد هیچ نقشی در خانه ندارد.

وقتی که شما تمامی کارهای خانه را بر عهده می گیرید باید به این نکته دقت کنید که در مورد مسائل خانه نیز حتما نظر همسرتان را بپرسید زیرا در غیر این صورت مردتان احساس می کند که صدایش در خانه خودش شنیده نمی شود و به نوعی دیگر جای او آن جا نیست و همین موضوع باعث می شود مرد شما رفیق باز شود. وقتی که مردان می بینند در تصمیمات مالی، مسائل مربوطه به فرندانشان و یا چیزهای مهم دیگر هیچ نقشی ندارند سعی می کنند بیشتر وقت خود را با دوستانشان و یا در محل کارشان بگذرانند.


بیشتر بخوانید: آیا کمک مرد در کارهای خانه لازم است؟


راه حل:

همیشه هر چند وقت یکبار تایمی را در نظر بگیرید تا در مورد مسائل مهم و بچه هایتان با همسرتان صحبت کنید. بطور مثال اگر می خواهید پسرتان را در کلاسی ثبت نام کنید از شوهرتان مشورت بگیرید که چه کلاسی برود و یا این که حقوقتان را به چه صورت پس انداز یا سرمایه گذاری کنید. باید نشان دهید که نظر او برای شما مهم است و او هم نقشی در زندگی دارد.

شوهرتان احساس می کند که نظرش مهم نیست

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چیکار کنم شوهرم دست از رفیق بازی برداره؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

3. سعی می کنید تا دخل و خرج همسرتان را کنترل کنید

به طور کلی مردها دوست ندارند زیاد وارد ریز خرج کردنشان بشوید و یا این که دستور بدهید این کار رو بکن یا این کار رو نکن. خوب است که به طور کلی در جریان باشید چه اتفاقی برای پول هایش می افتد ولی هیچ وقت سعی نکنید که او را در این زمینه بازخواست کنید.


بیشتر بخوانید: پنهان کردن مسائل مالی چه عواقبی برای زندگی مشترک دارد؟


راه حل:

با او در مورد مسائل مالی صحبت کنید. اگر گاهی اوقات می خواهد چیزهای گران قیمت بخرد با او مخالفت نکنید زیرا وقتی در مورد این مسائل با دوستانش صحبت می کند مطمئن باشید آن ها از او حمایت می کنند و وقتی این قضیه بارها ادامه پیدا کند مطمئن باشید به همین راحتی مرد رفیق باز خواهد شد. البته دقت داشته باشید اگر هم می خواهید او را از این کار منع کنید باید با لحنی محبت آمیز و بدون درگیری این کار را انجام دهید زیرا در غیر این صورت چیزی جز لجبازی همسرتان را به همراه نخواهد داشت.

4. درخواست رابطه جنسی او را مدام رد می کنید

ممکن است که شما با دلایل منطقی ای درخواست رابطه جنسی همسرتان را رد کنید ولی اگر این کار را مدام انجام دهید شوهرتان احساس می کند که دیگر برای شما جذاب نیست و همین موضوع او را به بیرون از خانه و به سمت دوستانش سوق خواهد داد.

سعی می کنید تا دخل و خرج همسرتان را کنترل کنید

راه حل:

وقتی که شما درخواست او را رد می کنید می توانید به او بگویید که در حال حاضر قادر به انجام این کار نیستید و برای وقت دیگری موکول کنید ولی باید به یاد داشته باشید که در زمانی دیگر خود شما باید پیش قدم شوید و آغار کننده رابطه باشید با این کار او متوجه خواهد شد که شما نیز خواهان رابطه جنسی با او هستید و اعتماد به نفسش تقویت خواهد شد.

خیلی از افرادی که با این سوال(چکار کنم شوهرم دست از رفیق بازی برداره) وقتی به مشاورین خانوده مراجعه می کنند هیچ گاه قبل از آن رفتار خود را نسنجیده اند در صورتی که بیشتر اوقات باید مشکل را در درون خودمان پیدا کنیم و وقتی که آن را حل می کنیم میبینیم که به راحتی رفتار شوهر رفیق باز ما نیز اصلاح می شود و بدون دردسر از او یک مرد زندگی می سازیم

چیکار کنم شوهرم دست از رفیق بازی برداره ؟

(دیدگاه مشاوره خانواده)

سلام یکی از گلایه های زیاد خانم ها اینه که میگن همسرشون خیلی به رفیق هاش میپردازه و اصطلاحا رفیق بازه و این خیلی اونا رو به هم‌ ریخته.
در پاسخ باید بگم شاید یکی از علل اساسی که این مساله برای شما حساسیت ایجاد کرده این است که شما از این رفتار شوهرتون احساس کم یا عدم توجه و به دنبال اون کم مسوولیتی در زندگی میبینید.
یا احساس میکنید این رفیق بازی شوهرتون بدون حساب و کتابه و احتمالا کلاه سر او خواهد رفت. یعنی در تصورتان این ایجاد میشه که مردتون آدم بی حساب کتابیه!!!
ولی بیایید بررسی کنیم و ببینیم واقعا این حس شما درست هست!!! و اینکه شما تا چه حد در بوجود آمدن این مساله موثر هستید؟برای این کار شما باید چند نکته زیر رو خوب دقت کنید.

  • اولین نکته ای که باید بدانید این است که مرد مسئولیت بیرون از خانه رو برعهده داره و قراره با تبادلات اجتماعی با دیگران چرخ زندگی رو بچرخونه و این مستلزم آمد و رفت و گفتگو و رفاقت با دیگر مردان است.

  • نکته دیگه اینه که همین فعالیت ها انرژی زیادی رو از مرد میگیره و اصطلاحا خستگی پیدا میکنند و طبیعیه اونا باید خستگیشون رو تخلیه کنند.

  • نکته دیگه این است که مردان وقتی در کنار یکدیگر هستند احساس میکنند بهتر درک و فهمیده میشن و حرف هم رو متوجه میشن.

  • مساله دیگه این است که مردان بسیاری از مواقع وقتی در کنار یکدیگر هستند حس خوب اقتدار و حتی قدرشناسی رو از همدیگه دریافت میکنند.

    درخواست رابطه جنسی او را مدام رد می کنید

خانم ها چگونه میتوانند شوهرانشان را مرد زندگی کنند؟

بسیاری از خانم ها شیوه های مواجعه با خستگی و یا مشکلات اقایان را نمیدانند.
بسیاری از آنها مساله غار تنهایی مردان رو نمیشناسن و بسیاری از اونا نمیدونن اقتدار مرد چیه و چگونه باید افزایشش بدهند.
ندانستن همین مسائل به ظاهر کوچک باعث میشه بین شما و همسرتون فاصله بیفته و اونا جذب دوستانشون بشوند چون هنگامی که پیش اونا بودن خاطره خوبی دارند.

وقتی از بسیاری از آقایان علل این رفتارشان رو میپرسیم همین عدم درک شدن و نق زدن های مکرر یا به اصطلاح اونا گیردادن ها رو علت این کارشان میدانند در حالی که خود اونا هم درخلوت های خود خیلی از این کاری که خودشان میکنند راضی نیستند.

پس خانم ها اگر میخواهید این رفتار همسرتان اصلاح شود نکات زیر رو رعایت کنید:

  1. سعی کنید برای بیان مشکلات و اندوه هایتان کمی صبور باشید و تا ایشون رو دیدید اونا رو مطرح نکنید. بگذارید اونا به یک تعادل روحی روانی برسند و بعد مطرح کنید.

  2. سعی کنید با ادبیات و رفتارهایی مثل رفتارهای زنانگی که قبلا توضیح دادم به مردانتان اقتدار داده و جوری رفتار کنید که اونا در زندگی مسوولیت پذیر بشوند نه اینکه اصطلاحا خودتان ببرید و بدوزید و اونا صرفا مجری تصمیمات شما باشند

  3. نکته دیگه مساله “قدرشناسی” و گفتن”به تو افتخار میکنم” رو در دستور کارتان با شوهرتان قرار بدید. اینکه او امروز برای شما وقت گذاشته و کنارتان هست رو قدرشناسی کنید نه اینکه لحظاتی که نبوده رو یادآوری کنید. اینجوری او تصور میکنه هرلحظه پیش شماست بابد تاوان نبودن هاشو بده.

     

  4.  مهارت گفتگو کردن را با یک مرد فرا بگیرید.

  5. ببینید اونا از یک دیالوگ چی میخوان مثلا مردان کسب اطلاعات براشون مهمه پس در گفتگوهاتون مسائلی که احساس میکنید براش جذابه رو مطرح کنید.

  6. نکته دیگه اینه که در بیان زشتی رفیق بازی همسرتان اونا رو با دیگران مقایسه نکنید و نگید فلانی به خانمش میرسه و از سرکار مستقیم میاد خونه.

  7. نکته دیگه اینه که جذابیت های جنسی رو در خانه افزایش بدید پوشیدن لباس زیبا و رفتارهای نازگونه و عشوه گرانه میتونن مردان رو به خانه رفتن ترغیب کنند.

  8. نکته دیگه اینکه با گفتن کلماتی از جمله:کجایی و چرا نمیایی خونه و … خودتان رو شبیه بازجو ها نکنید اینجوری مردان شما رغبت کمتری به خانه آمدن دارند.

  9. نکته بعد اینکه در خانه به اونا گیر ندید گفتن کلماتی مانند: پاشو برو حمام یا خونه رو جمع و جور کن یا ظرف ها رو کمکم بشور یا این ور فرش رو بگیر اونم در شرایطی که شما خستگی رو در وجود مردانتان میبینید برای اونا سم هست.

البته این نکته هایی که اشاره کردیم شرحی از وظایف یک زن برای مواجهه با رفیق بازی همسرشون هست ولی خب متاسفانه برخی مردان در رفیق بازیشون افراط میکنند که بررسی علل این رفتارهاشون نیاز به مشاوره تخصصی با اونا داره.ولی به هرحال انجام این رفتارهایی که گفتم میتونه تا حدودی مساله رفیق بازی شوهر رو تعدیل کنه.

سوالات متداول

همسرم علاوه بر اینکه رفیق بازه دوستاش رو هم دعوت می کنه و من خیلی معذبم. هزار بار هم گفتم اما گوش نمی ده. نمی دونم چه کنم!

شرایط شما نیاز به مشاور داره. اما قبل از اون سعی کنید با کسی که تو خانواده همسرتون از همه بهش نزدیک تره صحبت کنید. اجازه بدید اون باهاش صحبت کنه شاید نتیجه داد. البته این منوط به زمانیه که شما کار اشتباهی نکرده باشید.

همسرم خیلی دروغ میگه. معلوم نیست با دوستاش کجا می ره. حس می کنم داره به من خیانت می کنه. خیلی نگرانم!

تنها راه شما اینه که باهاش حرف بزنید و تا می تونید با زبان محبت آمیز و در آرامش باهاش صحبت کنید. اگه دیدید جواب نداد باید به مشاور مراجعه کنید.

من رفیق بازم اما همسرم اجازه نمی ده دوستامو بیارم. همه فکر می کنند زن ذلیلم. سر این موضوع زیاد دعوا می کنیم. به نظرتون چه کار کنم؟

شما ازدواج کردید. باید این موضوع رو اول درک کنید. زندگی مشترک چیزی نیست که بخواد سر این مسائل از هم بپاشه. پس سعی کنید همسرتون رو راضی نگه دارید. باید به خاطر همسرتون رفیقاتون رو کنار بگذارید یا رفت و آمدتون رو محدود کنید.

خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خانوادهبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

براي مشاوره در زمينه چیکار کنم شوهرم دست از رفیق بازی برداره؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 128 نظر:

  1. سلام منم چندماهی میشه عقد کردم نامزدم رفیق بازه حتا میاد خونمون با داداشم یا دومادمون سرگرمه اما ولسه من وقتی نمیزاره

  2. روز بد خوب میشه اما آدم بد خوب نمیشه..شوهر منم همین طوره..از وقتی که عقد کردم تا الان که ۱۱ساله ازدواج کردم همینطور رفیق بازه…هر راهی که فکر کتید رفتم چه با مهربونی چه بادعوا…همش میگه من جوونم میخوام جوونی کنم..من نمیدونم پس ما زنا کی باید جوونی کنیم..

  3. سلام میشه لطفاً بهم کمک کنید نمی‌دونم شایدم اشتباه از منه من نه ماه ک نامزد کردم و ب خاطر شرایط مالی همسرم نمی‌تونیم فعلا عروسی بگیریم من با همه چی کنار اومدم بهش میگم ب جای اینکه همش با رفیقان بری یکم جمع کن یکم ب فکر زندگی باش ولی اصلا توجه نمیکنه همش با همکاراش اونا هر کاری میکنن اینم پشت سرشون انجام میده ماهی یبار دو بار حتی پولشم نداشته باشه قرض می‌کنه می‌ره باهاشون تو رو خدا کمکم کنید

      1. مردی که تو نامزدی اینجوریه،بعد عروسی بدتر میشه همین الآن بفکر چاره باش
        اگه درست شد که بهتر،اگرم درست بشو نیست خودتو حیف نکن
        شوهرمن تو نامزدی خیلی خوب بود عروسی کردیم و بچه دارشدیم ازدست رفت و فقط بادوستاشه الآنم با دوتا بچه نه راه پس دارم نه راه پیش🤒☹️😰

    1. سلام
      فکر نمیکنم اشتباه وجود داشته باشه اما روشتون تغییر بدید
      مردان در کنار زنان قدرت مند احساس ضعف و ترس می‌کنند
      سعی کنید در این دوران از بودن با پارتنرتون با انرژی باشید و از این شرایط برای رشد و ترقی خودتون بهره ببرید هرچقدر به زمان عروسی اهمیت بدهید همسرتان بیشتر بچه گانه لجبازی میکنه
      ممنونم فقط نظر من این بود

  4. سلام من تازه چهار ماهی میشه نامزد کردم نامزدم خیلی علاقه ای نشون نمی ده با من حرف بزنه و بیشتر وقتشو بعداز سرکار بیرون میگذرونه
    همیشه سر این موضوع اذیت میشم اما نمی‌دونم چیکار کنم این رفتارو کنار بزاره
    میشه لطفاً کمکم کنید 🙏

  5. شوهر منم شب ها دیر میاد منم با دوست پسرام وقت میزارم. وقتی از اون محبت نمی‌بینم حقشه که برم سراغ یکی دیگه. چطوره اونا تا از ما بدی میبین زود سیغه میکنن. منم تا بی محلی میبینم میرم سراغ چت کردن با دوست پسرام. خیلی هم شب هایی که نیست خوش میگذره. امیدوارم یه شب خبر مرگش بیاد. راحت شم ازش

  6. شوهر منم شب ها دیر میاد منم با دوست پسرام وقت میزارم. وقتی از اون محبت نمی‌بینم حقشه که برم سراغ یکی دیگه. چطوره اونا تا از ما بدی میبین زود سیغه میکنن. منم تا بی محلی میبینم میرم سراغ چت کردن با دوست پسرام. خیلی هم شب هایی که نیست خوش میگذره. امیدوارم یه شب خبر مرگش بیاد. راحت شم ازش

  7. سلام شوهرمنم رفیق باز هست هرشب از ۸ شب میره ۲یا ۳ برمیگرده اگه حرفی بزنم قهرمیکنه باهام حرف نمیزنه از من دور میشه خودش همش میگه بیرون میرم آهنگ گوش میدم حال وهوام عوض میشه حتی بچه هام به رفیق بازی باباشون عادت کردن من خیلی ناراحتم یکسره خودمو سرزنش میکنه طاقت بی محلی شو ندارم فکر میکنم من بدون اون هیچم فقط اشک میریزم که چرا برای ما وقت نمیذاره من به خاطر اون از دوستام گذشتم خیلی احساس تنهایی میکنم
    *

  8. منم شوهرم بد جور رفیق بازه خیلی عذیتم میکنه صبح میره بیرون باهاشون شب میاد دلم خیلی گرفته هیچکسو ندارم باهاش درد ودل کنم واقعا دیگه خسته شدم نه میتونم طلاق بگیرم نه زندگی کنم انقدر خود خوری کردم خیلی لاغر شدم بهم بگین چیکار کنم

  9. سلام میشه راهنماییم کنید لطفا. من دوساله عروسی کردم. و از روز اول رفتار شوهرم کاملا عوض شد با دوران عقدمون. خیلی بچه ننس هرروز میره به مادرش سر میزنه. برا ناهار خونه نمیاد و میره خونه مادرش در صورتی که خونمون 5 دقیقه با محل کارش فاصله داره. وخانوادش یکبار هم بهش نمیگن تو خودت خونه و زندگی داری برو پیش زنت. روزهای تعطیل هم همیشه با دوستاش میره گردش حتی بخاطرشون مرخصی میگیره و منو هیچوقت نمیبره بیرون.با درس و دانشگاه سر خودمو بند کردم ولی فایده ای نداره. خیلی باهاش حرف زدم و بحث و دعوا کردم و هر راهیو امتحان کردم ولی کار خودشو میکنه و حرف گوش نمیده. افسردگی گرفتم از بس بدون شوهرم زندگی کردم. فقط برا خواب میاد خونه.

    1. سلام دوست عزیز من افغانی استم شوهر منم رفیق باز هسته همش بازی پابجی مینه با رفیق هاش خنده هر هر داره من از مادرم فامیلام دور شدم آمدم به ایران الان اصلان وقت خو خود من نمیگذرونه همش وقت خو با رفیق هاش میگذرونه تاحرف میزنم میگه هازرم تور طلاق بدم ولی از این بازی نمی‌گذرم نمی‌فهمم چیکار کنم حوصلم خیلی سر رفته سه بار هست که من را بخاتر این بازی لت میکنه

  10. من تو دوران عقد هستم قبل عقدمون تو جلسه هایی که باهم صحبت میکردیم همسرم گفت که ۶تا رفیق داره که عین برادرشن منم همون موقع بهش گفتم من از رفیق بازی بدم میاد و هیچ وقت با دوستاش و همسراشون ارتباط برقرار نمیکنم ولی اون میتونه دوستاشو داشته باشه شوهرم زیاد پیش دوستاش نمیره مثلا ماهی یک بار میره پیش دوستاش
    مشکلی که دارم اینه که دوستاش با همسراشون میان و همسر من چون من باهاش نمیرم تنها میره تو جمع اونا
    ولی به نظر من همسرم وقتی دوستاش متاهلی میرن بیرون نباید بره و فقط وقتایی که جمهشون مردونس بره خوبه .
    به نظرم مجردی رفتنش تو جمع متاهلی هم خیلی چیپه و هم شخصیت من و خودشو پایین میاره
    به نظرتون من درست میگم؟
    چطور بهش بگم که نباید مجردی بره تو جمع متاهلی؟

    1. ولی به نظر من شما اشتباه میکنید این خیلی خوب که همسرتون با وجود این که دوستاش مثل داداششن ولی بازم به خاطره شما ماه یک بار میبینتشون به نظر منم شما هم از خود گذشتگی کنید و به جمع دوستانش بپیوندی تا اینجور از همسرت دربرابر خیلی از اتفاقات بدی که ممکن حتی تو تنهای با دوستاش بیفته محافظت کنی

      1. منم با پاسخ این دوستمون موافقم
        وقتی ذوستلن همسرتون آدمهای خوبی هستن بهتره شما هم همپای همسرتون باشید زندگی مشترک یعنی در مواقع لزوم از خود گذشتگی
        همیشه بنظرم باید میانه باشیم نه شور و نه بی نمک
        اندازه

    2. خوشبحالت من دوس داشتم شوهرم خانوادگی با دوستاش رف امد کنه ک منم ببره ولی تنهایی میره پیش رفیقاش میگ خوشم نمیاد رابطه خانوادگی داشت باشم ، تا زنگ میزنن بهش سری میره اعصتبم بهم ریختس کلا

  11. همسرننم فقط یه رفیق داره ومدام باهاش تلفتی صحبت میکنه شده ذوساعت سه ساعت..
    من اصلاادم گیربده ای نیستم اون ازهرلحاظ ازاده امامن به این رفیق حساس شدم ازاینکه انقدتعهدداره بهش انقدبراش وقت میزاره انقدبه خرفاش اهمیت میده یه حس حسادت بهم دست میده
    نمیدونم چیکارکنم هربارم صحبت کردم بهم گفته توبه من گیرمیدی وازاین حرفا..

  12. سلام پنچ ساله ازدواج کردیم دوتابچه دارم
    من ازاین زندگی خسته شدم فقدبخطره
    بچه هام تهمل میکنم شوهرم رفیق
    بازه هرروزکارش اینه هیچی براش مهم
    نیس تومجردی اینتوربود
    وقتی بهش میگم دیگه
    ازدواج کردی زن داری بچه داری
    میگه پیشه توچی کارکنم برای ما وقت نداره
    همش سرزنشم میکنه میگه اگه
    خوشت نمیاد برو من اینم چیکارکنم

    1. شوهر منم رفیق بازه همش با رفیقاشه وقتی پش اوناس خوشحاله وقتی پیش منه ناراحت برا رفیقاش لارج خرج میکنه منم وقتمو تو چت روما میگذرونم اصلنم برام مهم نیست ک گناه باشه یا نباشه چون ناراحتی زن نظر دین اسلام مهم نیس ولی تمام حق حقوق مردای مزخرف باید رعایت شه و خدا هزارن تهدید کرده ک اگر زن چکار کنه چکار نکنه اینجورش میکنم اونجورش میکنم ولی برا مردا همه چی ازاده‌. جهنم همشون مردی ک رفیقاش اولویت بودن براش بدونه ک برا زنشم یکی دیگه اولویت میشه

      1. سلام دوست عزیز اشتباه میکنید، روایت درباره اهمیت ب خانواده و ارزش گزاری زن کم نداریم ولی متاسفانه فرهنگ سنتی ماها باعث کمتر دیده شدن اونا شده.

  13. شک نکن عزیزم منم الان خونه تنهام هی میزاره میره اصن نمیفهمم سرکاره یاکجاس…..

  14. شوهر من اصلا به من توجه نمیکنه و همش پیش رفیقاشه شب موقع خواب فقط خونه است و من از این موضوع دارم دیوونه میشم همش خونه اونا هستم و اون اصلا نمیاد خونه حتی روز های تعطیل من بهش شک کردم

    ولی چنین آدمی نیست دارم دیوونه میشم لطفا کمکم کنید 😢😭

    1. شوهر منم رفیق بازه همش با رفیقاشه وقتی پش اوناس خوشحاله وقتی پیش منه ناراحت برا رفیقاش لارج خرج میکنه منم وقتمو تو چت روما میگذرونم اصلنم برام مهم نیست ک گناه باشه یا نباشه چون ناراحتی زن نظر دین اسلام مهم نیس ولی تمام حق حقوق مردای مزخرف باید رعایت شه و خدا هزارن تهدید کرده ک اگر زن چکار کنه چکار نکنه اینجورش میکنم اونجورش میکنم ولی برا مردا همه چی ازاده‌. جهنم همشون مردی ک رفیقاش اولویت بودن براش بدونه ک برا زنشم یکی دیگه اولویت میشه

  15. یعنی من کسی بودم که میگفتم هیچ اشتباهی در انتخابم نیس و کاملا راضی میشم در زندگی با شوهرم. یکسال تمام آشنایی و رابطه داشتم باش. بعد ازدواج چ بلاهایی ک سرم نیاورد. از رفیق بازی.از نیومدن خونه. خدا نگذره از خودش و مادرش

    1. سلام دوست عزیز من افغانی استم شوهر منم رفیق باز هسته همش بازی پابجی مینه با رفیق هاش خنده هر هر داره من از مادرم فامیلام دور شدم آمدم به ایران الان اصلان وقت خو خود من نمیگذرونه همش وقت خو با رفیق هاش میگذرونه تاحرف میزنم میگه هازرم تور طلاق بدم ولی از این بازی نمی‌گذرم نمی‌فهمم چیکار کنم حوصلم خیلی سر رفته سه بار هست که من را بخاتر این بازی لت میکنه

  16. سلام .. میشه بهم کمک کنید؟؟؟

    شوهرم رفیق زیاد داره شبا تا ساعتای ده یازده پیش اوناست
    هرچی هم تاحالا بهش گفتم ازدواج کردی باید درک کنی که منم هستم و باید به منم توجه کنی
    ولی انگار ن انگار میگه باشه اما کار خودشو میکنه
    امشب هم قرارا با دوستاش بره بیرون کلا
    آخرشب میاد لطفا خواهشا کمکم کنید

    1. سلام علت های عمده در دوری مرد از خانه
      نوع تربیت او در دوران مجردی در خانواده پدری است و نیاز به زمان داره
      ایجاد فضای پلیسی در خانه است و دایم او رو سین جیم می کنید و لازمه تکنیک های صحبت با همسر رو بدونید اصلا امر و نهی نکنید

      خیلی با او دوست نیستید و او در کنار دوستانش احساس ارامش می کند و شما لازمه همین احساس ارامش را در خانه برای او ایجاد کنید
      چون به نیاز های طبیعی جنسی او درست پاسخ ندادید ممکنه بگید به این امر توجه می کنم اما وقتی درست و با ارامش و حس و حال و شوق به این کار توجه نمی کنید این کار برای او کم کاری محسوب می شود و ناراحتی اش را بیرون از خانه کم می کند
      پیشنهاد بدید با افراد متاهل رابطه داشته باشید و طوری که خانم ها هم باشند

    2. به‌نظر‌من‌باید‌بهش‌بگی‌تو‌با‌رفیقات‌خودتو‌خوش‌میکنی‌منم‌با‌چیز‌دیگه‌خودمو‌خوش‌میکنم‌از‌مرد‌هها‌نباید‌ترسید‌به نظر‌من‌باید‌‌در‌این‌مواقع‌نقطه‌ضعفشونو‌پیدا‌کنیم‌از‌هر‌حرفی‌یا‌چیزی‌که‌بدشون‌میاد‌بگیم‌هم‌خودشو‌جمع‌میکنه‌هم‌دلم‌خنک‌میشه

      1. من اینو انجام دادم و فهمیدم مردها در نهایت خونسردی بی توجهی نشون میدن انگار براشون اهمیت نداره ولی در دلشون کینه می کنن و به روت نمیارن و تو بازم حس تنهایی و اینکه دوستت نداره بهت دست میده ولی بقول خودشون آش مردها دیر پخته میشه یه روز یه جا با عمل بهت جواب میدن یهو میبینی بازنده خودتی

  17. سلام من تو عقدم شوهرم بعضی وقتا میره پیش دوستاش البته من تونه داییم هستم اونجا زندگی میکنم ولی وقتی میرم پیش شوهرم اون خونس ولی وقتی من نیستم میره بیرون با دوستاش یک شب هم اونجا خوابیدن من از دوست خوشم نمیاد متنفرم از دوست والانم تولد یکی دوستش هست میخواد شب هم اونجا بمونه هرچی میگم نرو خانوادشم میگه نزار خانوادش از شوهرم میترسه ولی به من میگه تو جلو شو بگیر هرچی میگم نرو حرفمو گوش نمیکنه حرف خودشه برام عصبی میشه بهش میگم نرو به اون راه میزنه خودشو میشه بگین من چیکار کنم شوهرم باید با دوستاش بره بیرون یا من زیاد حساسم بی‌زحمت راهنماییم کنین ممنون

  18. سلام لطفا به منم را حل بدین ۵ساله ازدواج کردم تازه فهمیدم شوهرم داره خیانت میکنه بیش از حد رفیق بازه صبح زودمیره با رفیقاش شب میاد به منم هیچی نمیگه بکر میکنم رفیقاش باعث خیانتش هست الان قهرم چیکار کنم دست از اونا برداره اصلا هم به حرف آدم گوش نمیده یه دنده هست خیلی دست بزن هم داره یه بچه دو ساله هم دارم چیکار کنم توروخدا؟

    1. با سلام
      با این مشکلات دست بزن و خیانت و رفیق بازی بهتره یه مشاور توی شهر خودتون برید

  19. ۱۲سالم بود ازدواج کردم الان ۲۷سالمه شوهرم دوست داشتم میگفت اگه میخوای خوب باشم برامن دوست دختر جور کن ۳بارهم گیرش اوردم الانم همش سر دردم داغانم گردنم درد میکنه چکارکنم ۲تا دختر دارم کار گره ببرنش سرکار نبرنش بیکار صبح تا ۱پیش رفیقاش چکارکنم

    1. خاک بر سر همچین شوهری که میگه برام دوست دختر جور کن طلاق بگیر ازش

    2. احساس میکنم پارتنر منم رفیق بازه و قرار بود ازدواج کنیم حرفای شما رو که دیدم دلسرد شدم

  20. سلام میخام یه موضوعی رو مطرح کنم نمیدونم من زیادی حساسم یا برعکس درسته رفتارم؟؟
    من شوهرم نزدیک ۴الی ۵ ماهه دوستشو ندیده و الن که باهاش رفته بیرون
    منن خیلبییییی حرص میخورم
    البته بگم ما الن توی عقدیم
    و شوهرمم تنها همین رفیق صمیمی رو داره ک خیلی دوستش داره و مرد خوبی هم هس دوسش داره اما هر وقت باهاش میره بیرون من حرص میخورم
    دلم میخاد برم دعوا کنم باهاش
    چمیدونم کلن خوشم نمیاد
    .میشه بگید چیکار کنم
    چی درسته و چی غلطه؟؟

    1. کلا همه این حسو دارن
      رل منم با یدونه رفیقش خیلی اوکیه
      حتی بزور خودشو جاکرد تو محل کار رلم ک اونم اونجا کارکنه وکنار رلم باشه
      موقعی ک دورازهم باشن،،دم ب دقیقه ب رلم زنگ میزنه میگه کجایی،،چی خوردی،باکی حرف میزنی از این چرتو پرتا
      من کلی حرص میخورم،،۱۳بدر خواستیم بریم بیرون رفیقشم اورد،گفتم نیار دوتایی باشیم،گوش نداد

      همیشه کنارهمدیگن،احساس بدی دارم،کم‌مونده تو بغلشم بخوابه

  21. من دوتا بچه دارم با ده سال زندگی خیلی زیاد بود کمتر شده ولی من خسته تر از همیشه ………

  22. سلام لطفا جواب منم بدید همسرمن قبلا فقط ۳روز در هفته میرفت پیش دوستاش ولی الان ۱ساله هرشب از ساعت ۹ شب تا ۱۲ونیم شب با دوستاش یاتو مغازه دوستاشه یا قهوه خونه ی بچه ۴ ساله دارم بهشم میگم دست بزن داره دعواراه میندازه خانوادشم اصلا واسشون مهم نیست

    1. با سلام
      قطعا این رفتار برای شما آزاردهنده شده چاره ای ندارید و باید روند زندگیتون به حالت عادی برگردونید اینجا تنها پیش نرید و با مشاور همگام باشید و اینو به اطلاع همسرتونم برسونید

    2. خانواده شوهر همیشه زن را مقصر میدانند. با یک مشاور خانواده صحبت کن و با راهنمایی او جلو برو

    3. سلام به نظر من یکم بیشتر بهش محبت کن تا فکر کنه هنوزم خیلی عاشقشی مثلاً بگو تا تو نیای غذا از گلوم پایین نمیره پس یکم زودتر بیا تا باهم شام بخوریم. وقتی تو هستی اشتهام دو برابر میشه
      یا وقتی خونه کسی هستی مثلا مادرشوهرت بگو مادرت خیلی زن خوبیه ولی وقتی تو نیستی حوصلم سر میره یا امشب دلم گرفته میشه یکم زودتر بیای چون پیش تو آرامش دارم فقط با تو خوابم می‌بره

  23. سلام راستش من شش ماهی میشه عروسی کردم ولی شوهرم دراوایل خیلی بیرون میرفت ولی تااینکه یروز باهاش دعواکردم به خانوادم گفت نمیتونم باهاش ادامه بدم خانوادمم بهش گفتن که من بهشون گفتم دیگه نمیتونم باتوادامه بده بعددیگه بارفیقاش رابطشوکم کرد تامدتی اصلا نمیرفت بیرون ولی حالاانگاربازدوباره میخادبره روزی یک ساعت یادوساعت میره بارفیقاش بیرون و یابیشترنگرانم میکنه یوقت نکنه دوباره مث قبل شه

    1. سلام

      بهتره برای این موضوع یه پلن تعریف کنید تا هر دوی شما بدونه از طرف مقابل چی میخواد.

  24. سلام لطفا جواب منو بدید من به همسرم خیلی شک کردم، حس میکنم رابطه ی جنسی با دوستاش داره، جدیدا خونه ی یکی میرم شبا میمونه 9 ساله ازدواج کردیم 2 ساله به این شک افتادم، چون جدیدا توی رابطه ی جنسی با من از من تقاضای این داره که خیلی ببخشید واضح حرف میزنم تقاضا داره انگشتم رو داخل مقعدش کنم، من واقعا حالم بد هست دارم روانی میشم با یه پسر تازه آشنا شده یه سر شبا اونجا میمونه نميدونم توهم زدم یا واقعا حسم درسته تروخدا کمکم کنید

    1. سلام
      س میکنم رابطه ی جنسی با دوستاش داره، منظورتون این هست که میل به همجنس داره؟

  25. سلام لطفا جواب منو بدید من به همسرم خیلی شک کردم، حس میکنم رابطه ی جنسی با دوستاش داره، جدیدا خونه ی یکی میرم شبا میمونه 9 ساله ازدواج کردیم 2 ساله به این شک افتادم، چون جدیدا توی رابطه ی جنسی با من از من تقاضای این داره که خیلی ببخشید واضح حرف میزنم تقاضا داره انگشتم رو داخل مقعدش کنم، من واقعا حالم بد هست دارم روانی میشم با یه پسر تازه آشنا شده یه سر شبا اونجا میمونه نميدونم توهم زدم یا واقعا حسم درسته تروخدا کمکم کنید

  26. سلام وقتتون بخیر من ۲ ساله عقد هستم همسرم اوایل خیلی خوب بود ولی الان ۱ سالی میشه خیلی رفیق بازی می‌کنه قشنگ هفته ای دویا سه بار با رفیقاشه حتی شباهم پیششونه یکی از رفیقاش اصن آدم نرمالی نیست اصن خوشم نمیاد ازش با اینکه زن داره ولی با چند نفر دیگم رابطه داره و همش با زناست توروخدا بگید چیکار کنم دیگه واقعا خسته شدم خانوادم میگن جداشو ولی نمیتونم دوستش دارم…

    1. سلام
      این مورد شما داره خیلی حساس میشه حتما با همسرتون مشاوره تشریف ببرید

  27. شوهرم رفیق باز شده قبلا اینجور نبود از نظر همچی بهش اهمیت میدم شب میره بیرون نمیاد تا دیر وقت هرپنج شنبه بیرون دیگه این هفته دیدم یه شیشه عرق تو خونه هست دعوا شد و گریه زاری الانم قهر کرده
    قبلا اهمیت میداد به خونه زندگیش الان یه سه چهار ماهه اینجور شده
    شما بگید چیکار کنم😭

    1. سلام
      اگه داره مسئله به زندگیتون داره آسیب میزنه. پشت گوش ننداز چون حل شدنش نیازمند پیگیری مستمر هست.

    2. سلام من 6 سال ازدواج کردم یه پسر 2ساله دارم شوهرم ازهمون دوره یک نامزدی رفیق باز بود یکسره میرفت پیست موتورسواری آنقدر گفتم این و الان کم میره تو مغازشون چندتاپسرمجرد هستن هرکاری اونا میکنن اینم دلش میخواد انجام بده یه رفیقش تازه طلاق گرفت اصلا ازش خوشم نمیاد خیلی شر هستش بیشتر این به شوهرم یاد میده یکی دگ هم رفیق خودشه زن وبچه داره ولی یه زن صبغه ای داره شوهر من دلش میخواد بااینا بگرده فوق العاده بددهن فحش های رکیک به مادروخواهرم میده ازش متنفرم دلم میخواد ازش جدابشم ولی بابام نمیزاره ازیه طرف هم دوست دارم خوب بشه مثل قبلش بشه زندگیمو دوست دارم بچمم دوست دارم نمیتونم دل بکنم ازاین زندگی

      1. شوهر منم هرشب هرشب یا با رفیقش بیرونه یا میاره خونه بدون استثنا همه ی شبا روزی هزار دفه زنگ میزنه بهش منم که بهش میگم کجایی چکار میکنی میگه زنگ نزن هرچی راجب رفیقش میگم انگار خط قرمزشه باهام دعوا میکنه خستم کرده

  28. شوهرم رفیق باز شده قبلا اینجور نبود از نظر همچی بهش اهمیت میدم شب میره بیرون نمیاد تا دیر وقت هرپنج شنبه بیرون دیگه این هفته دیدم یه شیشه عرق تو خونه هست دعوا شد و گریه زاری الانم قهر کرده
    قبلا اهمیت میداد به خونه زندگیش الان یه سه چهار ماهه اینجور شده
    شما بگید چیکار کنم😭

  29. منم همین جور شده😭😭😭 عقدم هستم ترو خدا برام دعا کنید خب بشه چون خیلی دوستش دارم

    1. شوهرمن تاپای طلاق رفتم حق طلاقم گرفتم هنوزم دزدکی من میره باهاشون مهریمم نبخشیدم ادم بشونیست ازلحاط محبتم ازطرف من کم نداشت خودشم قبول داره

  30. سلام من هم ازرفیق بازیاش خسته شدم اماباید علت خوش بودن بارفیق هاشو پیداکنیم وباهاش حرف بزنیم واگه بشه حلش کنیم

    1. سلام به من راه حل بدید من مادر پدرم رفتن آلمان
      منو آبجیم موندیم خونه ولی هرشب آبجیم من اونجام رو میزاره لبه میز منو تکون تکون میده یا خودش میخابه روم و قلقلکم میده یه با دستش اونجام و قلقلک میده و به دوست پسرش زن میزنه بیاد دوست پسر میخوام رو من خودشو تکون میده یا دست میزنه بع اونجام و اونجام لیس میزنه یا منو میزارن رو دسته مبل منو قلقلک میدن
      بعضی اوقات هم اونجام گاز میگیرن یا دوست پسرش منو رو گوشی پشتی میزارن و تکون تکونم میدن تا قلقلکم در بیاد بعضی موقع هم آبجیم دستو پامو میبنده به تخت و پاهامو بهز میکنن و دوست پسرش اونجارو میزاره رو من به خودشو من قلقلک میده

      نمیدونم چیکار کنم

  31. نه عزیزم نمیذاره خودتو درگیر نکن شوهر منم میگفتن میذاره کنار اما تنها اختلافمون همون دوستاشن

  32. منم عقدم شوهرم خیلی با دوستاش میره بیرون خیلیم سر شده منم خیلی خسته شدم

    1. ۱۲سالم بود ازدواج کردم الان ۲۷سالمه شوهرم دوست داشتم میگفت اگه میخوای خوب باشم برامن دوست دختر جور کن ۳بارهم گیرش اوردم الانم همش سر دردم داغانم گردنم درد میکنه چکارکنم ۲تا دختر دارم کار گره ببرنش سرکار نبرنش بیکار صبح تا ۱پیش رفیقاش چکارکنم

  33. شما اشتباه من را نکنید منم گفتم سر خونه زندگیم میرم خوب میشه ولی متاصفانه زودی حامله شدم و او از همون شب عروسی دنبال رفیق بازیش بود تا الان تازه دایم شک داشتم و تازگیا فهمیدم بهم خیا نت هم کرده و چندین ساله با یه زن رابطه داره البته فکر میکنم از قبل عروسیم بوده

  34. نامزدم ی رفیق داره اوقاتش با اون میگذره ک ب شدت ازش متنفرم من یعنی هرچی عیاشیه این فرد انجام داده دوستی بازنای شوهردار بگیر تا دوستی هم زمان با چن تا زن و دختر
    هزار بار بش گفتم بزارش کنار نزاری رابطمون خراب میشه من از اون خوشم نمیاد کاراش روتوهم اثر میزاره فلان یا وختی باهمید ی زن سوار میکنه توهم بدت نمیاد و ….
    میگه ن کارای کسی رو من اثر نمیکنه فلان و من نمیتونم اون رفیقی ک چن ساله باهاشم بزارم کنار
    و فقط این نیسسسسس
    صب تا شب سره کاره وقتی هم ک میاد انتظار دارم بیاد منو برداره یکم بریم تفریح منم نیاز دارم
    اما میره بیلیارد و تا ساعت ۲ و بیش اونجا میمونه هر چقد اطراف پدر مادرش بش گفتن نرو تو دیگع متاهلی فلان اما اثر نداره فردا خونه خودمونم منو تنها میزاره میره با دوستاش

      1. ای واای توهیچی به خواهرت نمیگی ؟همینجور میشینی هرکاری دلشون خواست انجام بدن..چه خواهر بیشعوری😠 متآسفم براش
        دخترجون خب تهدیدش کن بهش بگو به پدر مادرت میگی یا به یک بزرگتر و عاقلتر بگو چه بلایی سرت میارن، اینجوری پیش بره هم خودت مثل خواهرت میشی، هم باکرگیتو از دست میدی😔

    1. شما اشتباه من را نکنید منم گفتم سر خونه زندگیم میرم خوب میشه ولی متاصفانه زودی حامله شدم و او از همون شب عروسی دنبال رفیق بازیش بود تا الان تازه دایم شک داشتم و تازگیا فهمیدم بهم خیا نت هم کرده و چندین ساله با یه زن رابطه داره البته فکر میکنم از قبل عروسیم بوده

      1. با شوهری که همیشه قهر موقع اومدن به خونه اصلا به زنش توجهی نشون نمیده وهر موقع که ازش پول بخواهن دعواش میکنه بیشتر با دوستاش هست تا خانوادش نه حرفی ن کلامی زن بیچاره هم عذاب وجدان که چرا مردش این طوری هست یه راه حلی بکی بیزخمت

        1. سلام
          با این همه مشکل حتما یه هم اندشی با یک مشاور با تجربه داشته باشید

    2. شک نکن عزیزم منم الان خونه تنهام هی میزاره میره اصن نمیفهمم سرکاره یاکجاس…..

  35. من چی…من تو یه شهر غریب ازدواج کردم ولی اصلا درک نداره گاهی پیش میاد که شبش هم خونه نمیاد منو با یه بچه تنها میذاره😢

    1. گلم منم توی شهر غریب هستم یه بچه ۳ساله دارم ولی شاید توی شبانه روز فقط ۱ساعت ببینمش اونم فقط موقع نهار و شام میاد خونه بچم همیشه توی خونه به زبون کودکیش بهم میگه بابا کجاست و من فقط گریه میکنم واسه من دعاکنید من پدر مادر و هیچ کس ندارم این شوهر هم که باهام اینطوریه

  36. من با یه آقایی قصد ازدواج دارم ولی خیلی رفیق بازه و میگه‌که بعد ازدواج کنار میزاره نمیدونم چیکار کنم

      1. نه کنار نمیذاره دروغ میگن.منم همین مدلی بود دقیقا بدازعروسیمون بدترشده

      2. اگه دیر اومدن برا یکی عادت بشه محاله از سرش دربیاد شوهر منم اینجوریه هشت ساله تحملش میکنم از سرش در نمیاد فقط به خاطر بچهام و ابروی پدر مادرم تحملش میکنم

    1. من 9 ماهه از ازدواجم میگذره دارم بدجور عذاب میکشم شوهرم اصلا خونه نمیاد همش بیرون بارفیقاشه هرجا رفیقاش برن اونم باید بره اصلا بهم توجه نمیکنه ک من چندین ساعت تو خونه تنهام اونم تو شهری ک از خودم ن فامیل دارم ن خانواده اصلا بهم توجه نمیکنه از حرف زدن هم نیست زیر بار کاراش نمیره میگه مشکل از توعه ن من خیلی دارم عذاب میکشم هرروز گریه و دعوا داریم همش میگم بیخیال شم ولی نمیتونم احساس تنهایی میکنم انقد ک فکر میکنم و کلنجار میرم با خودم قلبم درد میکنه 25 سالمونه همه میگن بزرگتر بشه خوب میشه اما در کنارش عمر منم تموم میشه

      1. با سلام
        کاری به بزرگتر شدنش نداشته باشید.
        الان مشکل این هست که شما اولویت زندگی ایشون نیستید و دوستانش جای شما را گرفتند. این موضوه حتما باید حل بشه و برعکس بشه

        1. ببخشید من نمیدونستم چطوری باهاتون حرف بزنم ببخشید من یه مشکلی دارم وقتی همسرم اومد خواستگاری وقتی صحبت کردیم گفت من دوست هامو نمیتونم کنار بزارم رفت امد داریم ولی من فکرشو نمیکردم ک در حد خیلی باشه و وقتی نامزد کردیم فهمیدم خیلی ب دوستاش اهمیت میده و خیلی پیششون میره یک بار بهش گفتم ک بدم میاد از زیاد رفتن پیش دوستات گفت مهدیه من همینم میخوای بخا نمیخای خود دانی گفتم شاید وارد زندگی شم بهتر بشه من همیشه علاقمو احساسمو بهش میفرمونم یا بغل بوسش میکنم از رابطه جنسی هم همینجور کم نمیارم ولی هر جور ک رفتار میکنم انگار مهم نیست باز دوستاشو ب من ترجیح میده هر دفعه ک از سر کار میاد ارزو ب دل موندم بیاد دو دقیقه پیشم بشینه ولی سری تا رفیقاش زنگ میزنن با کله میره یا خودش زنگ میزنه نمیدونم چی کجای سری میره ولی از این رابط ک حرفش راسته واقعا اعتماد دارم ک حرفش راسته ولی رفیق بازی هاش واقعا خستم کرده حتا اینستا اینا هم داره فقط ب خاطر پرسپولیسه و تموم فالو ور هاش دوستاشن چن باریم خودم امتحانش کردم دیدم ن حرفش واقعا راسته حتا بگم گوشیتو بده میده از این ک راست میگه واقعا اعتماد دارم ولی خستم کرده رفیق بازی هاش احساس میکنم ادم بی معنی هستم یا تنهام واقعا نمیدونم باید چیکار کنم

          1. سلام
            مهدیه من همینم میخوای بخا نمیخای خود دانی گفتم شاید وارد زندگی شم بهتر بشه
            ببینید اشتباهات اول زندگیه
            الانم جدی به طرف مقابل بگید دیگه نمیتونید تحمل کنید

          2. عزیزم شوهر منم همین جوربه

            من شدهیهشل کامل نیومدع یا اومدع مست بوده

            شوهر منم وقتی رفیقاش زنگ میزنه بدون چون و چرا میره

            جا رفیقاش که میره بعد که میاد بحث مون میشه

      2. شوهر منم همین جور بود و اصلا خوب نمیشن.اشتباه کردم زودتر جدا نشدم..همش تحقیر و تنهایی توی شهر غریب..بچه ها تا نصف شب گریه و زاری که بابامونو میخوایم و هیچی..حالا بچه ها تقریبا بزرگ شدند ولی اون هنوز بزرگ نشده و عقل کوچکش دنبال این دوست و اون دوسته

    2. رفیق بازیشو کنار نمیزاره بدترم میشه شبح تاعصر منتظری از سرکار لیاد وقتی ام میاد با دوستاش میرخ بیرون تا دوشب این زندگی منه واینده تو از زندگیت حذفش کن با کسی ازدواج کن که عدالت داشته باشه درمقابلت مسئولیت داشته مشتاق دیدنت باشه

      1. من خودم همین مشکل و دارم من نامزدم میرع بیرون بارفیقاش الان نزدیک چن ماه نمیره این پنجشنبه آبجیش میخواد بیاد میترسم منو تنها بزاره برع

      1. منم تمام این مشکلات رو داشتم و تمومی نداشت بعد از ۱۲ سال تحمل ، به رفیقهاش پیامک دادم هر چی از دهنم درومد بهشون گفتم و اونا هم باهاش ‌کات کردن ، چند روزی دعوامون شد ولی تقریبا درست شده چون دیگه کسی نیست باهاش بره بیرون ، دیگه فقط با خودمون و خانوادگی میره بیرون ، من همه راهها رو امتحان کردم جواب نداد ، این آخری شدیدا جواب داد .

        1. این آخری شدیدا جواب داد .

          خخخخخخخخخ. اینم راهکار زندگی باید بلاخره هر کی گلیمش از آب بکشه بیرون
          موفق باشید

          1. سلام منم شوهرم هرکاری میکنم دست از رفیق برنمیداره حتی اومده خونه متمم زده زیر چشمم بدنم کبود شده ولی بازم می‌ره گوش نمیده بعد وقتی می‌ره پیششون من می‌خوام منفجربشم چکارکنم

    3. اصلا با همچین مردی ازدواج نکن داره دروغ میگه هیچ وقت هیچ وقت عوض نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉