کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

13 نکته کلیدی برای درمان بی میلی زنان به رابطه زناشویی

نشانه های بی میلی
3.3/5 - (46 امتیاز)

علت بی میلی زن به شوهر چیست؟

هر رابطه جدید با وعده عشق، صمیمیت و محبت آغاز می شود. اما با گذشت زمان، ابراز عشق کمتر میشود و این اشتیاق افسار گسیخته میتواند کمرنگ شود. عوامل مختلفی میتوانند باعث بی میلی و سردی زن و شوهر شود. مسئولیت های جدید، تغییر اولویت ها، تغییرات بیولوژیکی و فیزیولوژیکی از جمله این دلایل هستند.

آیا در رابطه خود در چنین وضعیتی هستید؟ آیا ممکن است همسر شما به یک زن بی احساس تبدیل شده و با دلسردی با شما رفتار میکند؟ او از ابراز دوست داشتن و رابطه زناشویی پرهیز میکند؟ اگر فکر میکنید که همسرتان عمداً از صمیمیت و ابراز علاقه و رابطه جنسی جلوگیری می کند، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که امور را در دست خود بگیرید تا رابطه خود را دوباره احیا کنید. به این منظور و قبل از هر چیز باید علت سرد شدن زن از مرد را بدانید.

علت سرد شدن زن از رابطه زناشویی با همسرش

در واقع اولین قدم برای رسیدگی به بی میلی زنان به رابطه زناشویی این است که بفهمید چرا همسرتان از شما دوری میکند. با بررسی هر رابطه ای احتمالا به دلایل مختلفی برخورد میکنید، اما به طور کلی علت بی توجهی زن به شوهرش را میتوان در موارد زیر خلاصه کرد:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 13 نکته کلیدی برای درمان بی میلی زنان به رابطه زناشویی با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

1. ارتباط عاطفی از هم گسیخته

یک دلیل عمده برای بی میلی زن به مرد نبودن ارتباط عاطفی عمیق است. اگر همسرتان به طور مداوم از صمیمیت و برقراری ارتباط جنسی با شما اجتناب میکند، توجه به پیوند عاطفی که با همسرتان دارید، میتواند نقطه شروع خوبی باشد. در واقع ممکن است کمبود رابطه جنسی تمرکز شما را برای صمیمیت جسمی تغییر داده باشد در حالی که عدم صمیمیت عاطفی ممکن است همسرتان را از ایده برقراری رابطه جنسی دور کند.

پس میتوان گفت فقدان ارتباط عاطفی می تواند ایجاد صمیمیت جسمی را برای زنان حتی با شریک زندگی خود دشوار کند. بنابراین، ایجاد و حفظ یک رابطه عاطفی نه تنها برای زندگی جنسی قوی بلکه برای سلامت کلی رابطه زناشویی نیز بسیار ضروری است.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد برخور با زن خیانتکار دارید، لطفا کلیک کنید.

2. رابطه جنسی معمول و یکنواخت

گاهی دلیل سرد شدن زن در رابطه جنسی این است که در رابطه جنسی هیچ چیز جدید و هیجان انگیزی وجود ندارد. این امر به ویژه در مورد زوج های 40 تا 50 ساله یا کسانی که بیش از 10-15 سال ازدواج کرده اند بیشتر صدق می کند. در واقع به گفته بسیاری روانشناسان و مشاوران این یکنواختی میتواند دلیل اصلی خیانت زن باشد. اگر بارها برای از بین بردن این سردی و یکنواختی رابطه زناشویی تلاش کردید اما بی نتیجه بوده حالا وقت آن رسیده که از مشاوره خیانت و مشاوران خانواده استفاده کنید.

این کاملا طبیعی است که رابطه جنسی پس از ازدواج یکنواخت میشود و حتی گاهی شاهد بی میلی به رابطه جنسی هستیم. به خصوص اگر هر دو شریک زندگی برای روشن نگه داشتن آتش عشقشان تلاش نکنند. اگر در زندگی جنسی شما جایی برای آزمایش موقعیت های جدید، پوشیدن لباسهای جدید و… وجود نداشته باشد، این احتمال وجود دارد که همین روال رابطه جنسی خسته کننده و طاقت فرسا برای همسرتان ادامه یابد و او از هرگونه تماس بدنی اجتناب کند.

پس سعی کنید تجربه های سرگرم کننده و پرماجرا داشته باشید، تا همسرتان نتواند در برابر شما مقاومت کند. حتی زن و شوهرهای 40 ساله نیز اگر به این ترتیب عمل کنند، می توانند یک زندگی جنسی پر رونق داشته باشند.

3. از بین رفتن اعتماد

گاهی سرد شدن همسر در رابطه به این دلیل است که زن احساس کند با مردی زندگی میکند که به اعتمادش خیانت میکند. مطمئناً چنین زنی تمایل کمتری به برقراری ارتباط عاطفی و جسمی با همسرش دارد. اگر در یک زندگی مشترک نشانه های سرد شدن زن دیده شود و شاهد سرد شدن زن در رابطه جنسی هستید، یک قدم به عقب برگردید و تحلیل کنید که چه اشتباهی از شما سر زده که همسرتان دیگر نمیتواند به شما اعتماد کند.

همسرم از گذراندن وقت با من پرهیز می کند. اگر این یک نگرانی واقعی برای شماست، از خود بپرسید آیا هیچ وقت خیانت یا اشتباهی کرده ام که لایق بی میلی و سردی روابط عاطفی باشم؟؟

4. او واقعاً خسته است

حتی با وجود تمام ابزارها و کمک های موجود، زنان مدرن دل مشغولی های زیادی دارند. که همین نگرانی ها میتواند زمینه ساز بی میلی زنان به رابطه زناشویی باشد. رسیدگی به مسئولیت های خانگی و حرفه ای، کار ساده ای نیست. در این حالت، میتوانید با کمی حفظ فاصله، برای کاهش استرس و فشار، زندگی جنسی خود را تغییر دهید و گامی در جهت درمان بی میلی زنان به رابطه زناشویی بردارید.

در این وضعیت به وضوح می بینید که او بیش از حد کار کرده و از صمیمیت جلوگیری می کند. ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشید و اجازه دهید همسرتان برای خودش وقت بگذارد. او را در یک روز اصلا نگران کنید و یا او را به یک تعطیلات خوب دو نفره ببرید تا یکنواختی را از بین ببرید و آرامشی را که واقعا لازم دارد و شایسته اش است به او بدهید. آیا میدانید 15 دلیل اصلی خیانت های زناشویی چیست؟ برای خواندن مقاله کلیک کنید.

5. وجود روابط فرا زناشویی

اگر بی میلی زن به شوهر ناگهان بروز کرد، این احتمال وجود دارد که همسرتان با فرد دیگری رابطه داشته باشد. این یکی از نشانه های خیانت زنان است، و اگر احساس شما به شما بگوید رابطه شما تغییر کرده و چیزی عجیب است، ممکن است همسرتان از نظر جنسی یا احساسی به فرد دیگری وابسته شده باشد. یا ممکن است همسرتان به خیانت شما مشکوک باشد؟ اگر همسرتان از صمیمیت اجتناب کند، این می تواند راه تنبیه شما برای خیانت به همسر باشد. اگر چیزی برای پنهان کردن ندارید، این را با او در میان بگذارید. اما اگر این کار را انجام دادید، بهتر است که سعی کنید جبران کنید و امیدوار به بخشش باشید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه 13 نکته کلیدی برای درمان بی میلی زنان به رابطه زناشویی با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

6. همسرت از بدن خود ناراضی است

ازدواج، حاملگی، زایمان، همراه با دریایی از تغییرات هورمونی در مراحل مختلف زندگی، میتواند باعث افزایش وزن و تغییر در خانم ها شود. نارضایتی از پوست و زیبایی خود و شرمساری از اضافه وزن یکی از دلایل اصلی است که باعث سرد شدن زن در رابطه جنسی میشود. او تصویری را که در آینه میبیند دوست ندارد و این هرگونه میل جنسی برای رابطه جنسی را فرو می نشاند.

همسر شما از صمیمیت اجتناب میکند زیرا احساس میکند برای شما جذابیتی ندارد. اگر همسرتان چنین مرحله ای را پشت سر میگذارد، شما باید از او حمایت کنید و اطمینان حاصل کنید که احساس اطمینان میکند، مهم نیست که بدنش چه تغییراتی را پشت سر گذاشته است. همراه او باشید و او را متقاعد کنید که هنوز فکر میکنید او به زیبایی روزی است که برای اولین بار با او ملاقات کرده اید. پیشنهاد میکنیم مقاله چگونگی تشخیص خیانت را مطالعه کنید.

7. مشکلات خانوادگی

طبق غریزه ذاتی لانه سازی، زنان به طور طبیعی توجه خود را به خانواده و بچه ها معطوف می کنند، و این ممکن است به نوبه خود بر فضای ذهنی وی که میتواند به شما و خواسته های جنسی شما مربوط باشد، تأثیر بگذارد. اگر مشکلات اساسی دیگری از قبیل محدودیت های مالی وجود داشته باشد، این استرس میتواند علت بی میلی زنان به رابطه زناشویی باشد. شما میتوانید در حل چنین موضوعاتی به همسرتان کمک کنید. این کار برای آرامش خاطر او و بازگرداندن اشتیاق به اتاق خواب شما بسیار مفید است.

8. عدم رعایت بهداشت فردی

به زمانی که قرار ملاقات داشتید فکر کنید. به احتمال زیاد، شما بسیار تلاش کردید تا لباس مناسب بپوشید، خوب به نظر برسید، بوی خوبی داشته باشید و آراسته باشید. اگر این ازدواج باعث شده است که بهداشت شخصی خود را فراموش کنید، احتمالا دلیلی بر سرد شدن همسر در رابطه و پرهیز از صمیمیت است. و شما واقعاً نمیتوانید او را سرزنش کنید. بنابراین نقایص خود را برطرف کنید، لباس آراسته بپوشید، برای او مقداری ادکلن بزنید و…

9. افسردگی یا مسائل بهداشت روان

یک مسئله اساسی و روانشناختی کشف نشده، میتواند میل جنسی را تحت تأثیر قرار دهد و باعث بی علاقگی به همسر و زندگی مشترک شود. به عنوان مثال، افسردگی و همچنین داروهایی که برای کنترل آن استفاده میشود، میتواند به رابطه زناشویی فرد آسیب برساند. در چنین مواردی، باید همراه همسرتان باشید و دست همسرتان را در این سفر فوق العاده پر چالش بگیرید. در نهایت وقتی مشکلات برطرف شوند، رابطه شما قویتر و سالم تر میشود. برای خواندن مقاله دلایل خیانت زنان متاهل لطفا کلیک کنید.

10. مشکلات اساسی سلامت جسمی

درست مانند سلامت روان، عدم سلامت جسمی نیز دلیلی برای بی میلی زنان به رابطه زناشویی است. یک بیماری جسمی تشخیص داده نشده و زمینه ای نیز میتواند دلیل رفتار سرد زن باشد.

به عنوان مثال، در یک مورد با یک زن 28 ساله مواجه شدیم که میخواست از یک زندگی جنسی خوب با همسرش لذت ببرد، اما درد و ناراحتی ناشی از خشکی واژن ادامه کار را برای او دشوار می کرد. بیماریهایی مانند آندومتریوز، فیبروم رحم، درد لگن و… میتواند لذت بردن از رابطه جنسی را برای زنان دشوار کند در نتیجه باعث سرد شدن زن در رابطه جنسی میشود. این باعث می شود که آنها از صمیمیت جسمی دوری کنند. اگر فکر میکنید همسرتان به دلیل یک بیماری زمینه ای از صمیمیت جلوگیری میکند، بهتر است در اولین فرصت به دنبال کمک پزشکی باشید. آیا اعتماد بعد از خیانت درست است؟ برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

11. بچه ها به یک اولویت تبدیل شده اند

همسر شما ممکن است آنقدر در تربیت بچه ها غرق شده باشد که رابطه اش با شما جز اولویت های آخرش باشد. این میتواند منجر به بی مهری زن به شوهر شود. اگر این دلیل اجتناب همسرتان از رابطه جنسی است، شما باید اهمیت صمیمیت بین یک زن و شوهر را برای یک ازدواج شاد و سالم به او گوشزد کنید. شاید او برای اولین بار چیزی را درک نکند، اما اگر به تلاش خود ادامه دهید، میتوانید با سرد شدن رابطه جنسی مقابله کنید. تا در نهایت او نیاز به حفظ تعادل بین نقش های مادر و همسر را درک کند.

12. شما نیازهای جنسی او را تأمین نمیکنید

یک دلیل دیگر برای بی میلی زن به شوهر این است که نیازهای جنسی او برطرف نمیشود. کمی به رابطه خود دقت کنید و ببینید چقدر برای لذت همسرتان سرمایه گذاری میکنید. فراموش نکنید که برای شروع هرگز دیر نیست. نیازهای او را برآورده کنید و خودخواهی را متوقف کنید! رابطه جنسی یک تجربه است که هر دو شریک باید به طور مساوی از آن لذت ببرند.

برای یادگیری رازهای رابطه جنسی که همه زنان دوست دارند، وقت بگذارید. به چیزهایی که او را به وجد میاورد توجه کنید و همان کارها را تکرار کنید. خواهید دید که رابطه شما تغییرات مثبتی خواهد داشت.

13. شما قادر نیستید با او وقت بگذرانید

ممکن است چنان درگیر کار یا دوستان خود شده باشید که وقت با کیفیتی را با همسرتان نمیگذرانید که این بی توجهی علت عمده بی میلی زن به شوهر است. کمبود وقت و توجه به طور طبیعی باعث میشود که در ازدواج فاصله ایجاد شود، که زندگی جنسی شما را نیز متضرر خواهد کرد.

می توانید با برنامه ریزی تاریخ های خاص و تعطیلات کوچک، امور را تنظیم کنید تا بتوانید بدون نگرانی در مورد کار، امور مالی، بچه ها و چیزهای دیگر روی یکدیگر و روابط خود تمرکز کنید. یادتان باشد بهترین راه برای مقابله با زن بی علاقه به زندگی توجه و محبت است.

در نهایت باید گفت بی میلی زن به مرد میتواند یک معمای سخت باشد. در حالی که برخی از عوامل اساسی را میتوان با رویکرد و طرز فکر صحیح از بین برد، اما برخی دیگر میتوانند برای کل رابطه آسیب زا باشند. به هر حال، بهترین کار برای مقابله با بی توجهی زن به شوهرش این است که با یکدیگر همکاری کنند تا این عشق و شور به ازدواجشان بازگردد. در صورت مشاهده نشانه های سرد شدن زن از مرد، در مورد عدم صمیمیت با او صحبت کنید و با هم، به عنوان یک تیم، مشکلات خود را حل کنید. اگر در مورد گذشت از خیانت سردرگمید لطفا مقاله بخشیدن خیانت را مطالعه کنید.

سوالات متداول

علت بی میلی زن به مرد چیست؟

بیماری جسمی یا روحی مثل افسردگی، خستگی و مسئولیت های زیاد، نارضایتی از ظاهر، مشکلات خانوادگی و… از دلایلی است که میتواند منجر به بی میلی زنان شود.

در مواجهه با سرد شدن زن در رابطه جنسی باید چکار کنیم؟

بهترین کار صحبت کردن درباره سردی رابطه و تلاش برای پیدا کردن راه حل مناسب است.

آیا سرد شدن زن از همسرش نشانه ی خیانت است؟

اگر سرد شدن زن ناگهانی و بدون هیچ دلیلی باشد و سایر نشانه های خیانت هم دیده شود، این احتمال وجود دارد.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره خیانتبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه 13 نکته کلیدی برای درمان بی میلی زنان به رابطه زناشویی

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 69 نظر:

  1. سلام من ۴۰سال سن دارم هیچ چیزی دراین دنیا برام لذت بخش ترازسکس باخانمم نیست ولی خانم من اصلاهیچ احساسی ندارد زیادازسکس خوشش نمیادمنم که دلم میخواد هرشب اینکارکنم ولی اگه دوشب استراحت شب سوم بخوام سکس کنم بازم زنم بی میلی میکند چکارکنم دلیلش میتونه چه باشه

  2. منم همین مشکل رو دارم دیگه مغز جواب نمیده این زندگی بیخودی خسته شدم

  3. واقعا خدا لعنت کنه مردی رو که فقط زمان نیاز خودش به زن محبت و ابراز عشق و علاقه میکنه. من که کل روز قربون صدقش میرم ولی آن موقع شب هر دفعه یه بهونه برا فرار از من میاره بنطرت باید چیکار کنم.

  4. من خیلی دوستمیدارم شوهربیچارم مثل نی قلیون شوده فراریه ازم هروزمیخام آتیشم میگید چیکارکنم الان۵ساله ۳۵سالمه

  5. سلام من که خانمم بم کم محلی میکرد با وجود اینکه تو مجردی کوچکترین اشتباهی نکردم وبعد از 15سال زندگی مشترک هیچ وقت خواسته های بحق جنسی وروحیم براورده نکرد .خیلی اوقات هم بد اخلاق بودبعد از این همه صبوری وتحمل زیاد مجبور شدم زن صیغه کنم .با اولین رابطم که واقعا کامل بودپشیمون شدم که چرا از اول زندگی این کارنکردم .الان تو سن 40سالگی طعم زندگی فهمیدم .خدا دوستم داشت

  6. هر کی راضی نیست سرشو بزنه تو دیوار اسکلا طلاق واسه همین روزاس جدا شین چرا انقد اعتراض دارین

  7. چرا همیشه فک مینید کم لطفی در مسائل جنسی از گانب خانمهاست؟!
    مردی که براش بوسه و بغل کردن همسر، فقط و فقط،چند دقیقه قبل از رابطه تعریف شده،دیگه چه انتظارِ بیخودی داره که زنش نسبت به اون و رابطه باهاش مشتاق باشه!!!!!؟؟؟؟
    بابا زنا که برده ی جنسی نیستن که فقط و فقط قبل و حین رابطه بوسش کنید و بغلش کنید،و باقی روز عین سنگ بی روح و بی احساس باهاش برخورد کنید….
    خدا لعنت کنه مردایی رو که فقط و فقط زن رو به چشم هوا و هوس نگاه میکنن و در طی روز در هیچ کاریی کمک حالش نیستن و حتی براش وقت هم نمیذارن….

    1. خدا لعنت کنه زنان و مردانی رو هم که فقط و فقط به فکر خوابیدن به زیر نا محرمان که تنوع به زندگیشون بدن

    2. مرد از صبح علی الطلوع تا آخر شب ۱۲ تا ۱۴ ساعت سگ دو میزنه یه شندرغاز گیر بیاره برا زن و بچه که بیش از نصفیشم میره تو شکم صاب خونه.
      حالا این مردی که ۳ تا ۴ ساعت فرصت دیدن خانواده رو داره تاقبل خواب خرید منزل و پارک بچه ها و آشغال سر کوچه و استحمامش بمونه،
      شنیدن غرغرای این چه وضع پول درآوردنیه؟ حقوقت رو کی می ریزند؟ و… یک طرف استنتاق اینکه پولاتو پس چیکار کردی هم یه طرف.
      حالا این مرد بدبخت خاک برسر باید ظرفا رو هم بشوره، اگه مهمون داشته باشه باید ادای کلی هم توی کارای خونه کمک کنه…
      بابا یه ذره انصاف چی از جون این حیونکی می خواین؟؟؟ تازه می گین چرا فقط قبل از رابطه عشق بازی می کنه؟ اصلا امونش دادین؟
      برای اون دسته از خانومایی که اونا هم کار می کنن باید گفت باید بار زندگی رو با تموم مسائلش با هم بدوش کشید. جر زنی هم ممنوع😜😜😜😜

  8. سلام دوستان، من خیلی مشکل دارم ، بعضی اوقات که واقعا نیاز پیدا میکنم که سریع سکس کنم، بارها و بارها شده خانمم هم میخواد ولی موقعش که میرسه همش یه موردی پیش میاد هی وقت تلف می‌کنه بارها شاید 2 ساعت هم معطلم کرده تا این کار باعث ناراحتم میشه و کلا از همه چیز زده میشم یه بار نشد بدون دردسر سکس کنیم نمی‌دونم چکار کنم راهنماییم کنید لطفا

    1. خانم منم همینطوره
      اصلا انگار دنبال بهونه می گردن حریف رو مقصر جلوه بدن.
      یه وقتایی اینقدر طولش می ده من خوابم می گیره😄😄😄

  9. سلام خانم دکتر.شوهرم مدیر شرکت هستش وسوسه سالی هست که احساس میکنم بهمنشیر شرکتش رابطه داره.ازش سرد شدم وقتی طرفم میاد ازش حالم بهم میخوره.واقعا خسته شدم.دلم میخوادخودکشی کنم.دیگه واقعا کم آوردم.میتونید راهنمایم کنید.

  10. سلام من زنم حتا سر یه کلمه حرف قهر میکنه دوهفته باید نازش بخرم تا صلح کنه رابطه به خواش تمنا بر قرار میکنه چه کار باید بکنم

  11. سلام خانوم دکتر من همسرم۲۸ سالشه وبه رابطه زیاد اهمیت نمیده و سهل انگاری میکنه وهمیشه دوست داره برا رابطمون خودش وقت تعیین کننه خیلی هم مقایسته گر هست ومن بارها میخواستم برم یه جای دیگه لذتشو ببرم ممنون

  12. زن و شوهر یعنی سکس حلال . وگرنه هرزه بیرون ریخته مفت هم هست پس مواظب باشید

  13. خیلی ها اومدن از زناشون شکایت میکنن که زن من سرد شده و… شاید خود شما تو رابطه نتونستین اون زن رو ارضا کنید و اون رو نسبت به خودتون سرد کردین. همیشه فدا کاری از طرف زن درست نیست چرا مردا نباید یکم فداکار باشن. اگه خانومتون افسردگی گرفته ببریدش دکتر . اگر لذت نمیبره باید مشکل رو پیدا کنید .

  14. سلام چگونه.اید عزیزان هر وقت دیدی یا شنیدی گفتن زن فلانی زن خانمی است یا مردش اقایی است بدان از دامان اون زن خانم مرد اقا به وجود امده وگرنه تو دنیا مرد زن زیاد هستن از زن بودن تا خانم بودن دنیا راه است وازمردبودن تا اقا بودن دنیاها کار است .سکس اولین نشانه بشریت است وباید ستایش کنیم سکسه پر مغز را خدا زن را شبیه خودش در یک کار خلق کرد اونم خلق انسان توسط زن ..پسی زن باید شکر خدا بجا کند وهیچ وقت شوهرش را نافرجام از بالاترین لذت که خدا داده کم بزاره …….جواب این پیام صادقانه بدین

  15. دقیقا که میگن از دامن زن مرد به معراج می‌رسد…ولی در دامن زن های سردمجاز و بی احساس مردبه فساد و گناه آلوده خواهدشد

    1. شوهرشو دوس نداره حتما دیگ زوری نیست دوس نداره کار خوبی هم میکنه مرده راضی نیس طلاقش بده

  16. ما مردمی هستیم که عادت کردیم‌ باید یکی مارو نصیحت کنه .هرمنبری میاد تو روضه فقط نصیحت میکنه و جالبه خودش عمل نمیکنه.
    علت ۹۰ درصدطلاق ‌مسائل جنسیه. چرا
    جواب مشخصه ما سواد جنسی نداریم.اهل خوندن نیستیم.‌اگر پدری خیانت میکنه هرکسی یه نظر میده اونم از روی احساس. یکی‌نمیپرسه چرا خیانت میکنه.‌آیا زن شوهرشو ارضا میکنه.‌.متاسفانه همون زن طلبکارانه میگه .چیکاری نکردم براش.‌شام و ناهارش آماده . واز این حرفا. به نظر شما کدوم مردی پیدا میشه که زنش تمام نیازهاشو برطرف کنه واون خیانت بکنه. اینو بدونید هرکاری انگیزه میخواد .‌هیچ مردی‌با فرض اینکه‌‌ بره بفهمه زنای دیگه یه چیز دیگه دارن دنبال خیانت نمیره. ما تا سواد خودمون رو بالا نبریم. این مشکلات هست.‌ در خارج مگر زنها بچه نمیارن .چرا اونا‌بهانه نمیگیرن.‌ زنهای ما یه بچه رو ۹ماه تو شکم دارن تا ۹سال همه چیزو به حاملگی ربط میدند.‌ زنهای ما نمیدونند چرا در میانسالی مردا جوون تر دیده میشند. چون مردا هرطور شده باید نیاز خودشونه برطرف کنن. ولی زنا همشون یا پادردن یا کمر درد وهزار مرض دیگه. علت مرضا بچه داری و حاملگی نیست. علتش خاموش کردن شهوت و غرائز جنسی است.‌پس خواهش میکنم راهنمایی‌احساسی‌نکنید.‌

    1. همینطوره
      طرف اصلا بچه دارم نمی خواد بشه. می گه مگه کنیز آوردی؟ وقتی هم برا سکس می ری طرفش می گه مگه منو برای این مسائل حیوانی می خواستی؟
      بگو نه می خواستم صبح تا شب کار کنم بدم یکی پولامو برینه توش بلد نبودم.
      والا

  17. نظرات رو خوندم. به نظرم یکی از مشکلات اساسی جامعه ما سرد مزاجی خانوم هاست. ازدواج یک مرد گرم مزاج با یک زن سرد یا برعکشس نتیجه ای جز خیانت یا طلاق نداره.

    خیلی سخته از نظر جنسی تحت فشار باشی و خانمت جلوت باشه ولی نتونی باهاش به آرامش برسی

    1. درود کاملا صحیح والله نماز شب خوان هم باشی دربرابر غرائض. جنسی کم میاری همین که خانمت انگار نه انگار یک مسولیتی داره سرد و بی روح

      1. نظرات و خوندم وفقط آقایان درباره رابطه جنسی نظر دادن ک سرد مزاجن و ال وبل من بعنوان یک خانم ک همسرم تمام چن سال زندگی منو ندید محبتی نکرد آدم حساب نکرد پولی برام خرج نکردهرچی تحقیر خودشو خونوادش نثارم کردم میگم سردمزاجی زن مقصر آقاس وبس ..شما ک تو زندگی خانمهای خارجی نیستن اونا شعور ارتباط باهمسر دارن ک خانمش تا آخرعمر عاشقانه پاش میمونه مث اینجا نیس ک زن و ب بردگی میگیرن لطفا قضاوت نکنین الکی

  18. آیا ختنه زنان در رابطه جنسی تأسیر داره یانه و اگر زنی در دوران کودکی ختنه شده باشد و میل جنسی خود را از دست داده باشد راه کارش چیه

  19. آقا محبت میکنی همه کارها را گردن میگیری به خاطر اونکه شب با همسر حال کنی هزار دلیل میاره که نمیشه حالا اگر بری جایی سیقه کنی زمین و زمان را خراب میکنه خوب مرد اگر به خاطر سکس نبود زن میخواد چکار کنه من شغلم آزاده اگر برای خودم کار کنم یک هفته کار کنم تا یک ماه خرج کنم مشکلی ندارم خدا لعنت کنه هر زنی که مشکل سازه

  20. سلام من یه دوست دختر دارم قبلا با هم رابطه خوبی داشتیم اما الان دوسالیه که قطع کرده رابطه رو با من از محبت و عشق و علاقه چیزی براش کم نمیزارم اما رابطه باهام برقرار نمیکنه بهم میگه تحمل میکنم میخواستم ببینم میشه زن بدون رابطه تحمل کنه تازه هم اون ب خودش میرسه هم من همه جوره اکی اکی ولی میگه من تحما میکنم فقط میخواستم ببینم میشه یه زن تحمل کنه دو سالرو یا با یکی دیگه در ارتباط هست که من متوجه نمیشم ممنون میشم بهم بگین

  21. سلام من یه دوست دختر دارم قبلا با هم رابطه خوبی داشتیم اما الان دوسالیه که قطع کرده رابطه رو با من از محبت و عشق و علاقه چیزی براش کم نمیزارم اما رابطه باهام برقرار نمیکنه بهم میگه تحمل میکنم میخواستم ببینم میشه زن بدون رابطه تحمل کنه تازه هم اون ب خودش میرسه هم من همه جوره اکی اکی ولی میگه من تحما میکنم فقط میخواستم ببینم میشه یه زن تحمل کنه دو سالرو

    1. دوای همه دردها جسمی روحی افسردگی شادی بخش حتما انجام بده کم کاری نکن

  22. سلام وقت بخیر.تو سکس ک زناشویی واسه خانومم کم نزاشتم وهمه مدل وهمه راه ها رو رفتم اما خانومم مثل یه چوب فقط کنار منه وهیچ عملی انجام نمیده اما با لذت من گاهی لذت میبره.به جز زناشویی همیشه کنارش تو خونه کمک حالش هستم و بسیاری از کارها وخریدها رو خودم انجام میدم.مهربون هست اما زناشویی واقعا صفر

  23. ایازنی ۵۰ ساله بعلت اعتیاد همسر وپیری رابطه باهم برقرارنکنن زن داره جایی دیگه ارضا میشه

    1. نه عزیز زن سیده 45 سالگی و خلق عادي حوالی چهل یایسه میشه و به هزار دلیل این میل خاموش میشه خواهشا ید دل نیاشید

  24. سلام من هر کاری میکنم که خانمم وقت خواب کنار من بخوابه ولی بهانه میاره وقتی خونه میرم اول حمام میکنم به خودم میرسم کنارش می‌شینم حتی نمی‌ذاره دستشو بگیرم فقط میگه بچه ها لطفاً راهنمایی بفرمایید

    1. سلام منم دردشمارودارم وهرچه فکرمیکنم بجایی نمیرسم کسی هست راهنمایی کنه بخدا خسته شدم بریدم

  25. سلام خانم دکتر من زن دارم که در سن کمی ازدواج کردیم و صاحب دو پسر هستیم زنم حدود دوسالی است خیلی بامن و بچه ها سرد شده و به هر بهانه ای به خانه پدریش میرود و قهر میکند میدانم خیانت میکند ولی به خاطر بچه ها میگم گناه دارن نمیدانم چه کار کنم هرچه بهاش صحبت میکنم فایده ندارد بیشتر وقتهای که پیش من است با دوست هایش وقت میکذراند و من و بچه ها در اولویت زندگیش نیستیم ممنون میشم جواب بدید

    1. اگر مطمئن هستی فقط این را بدان هر وقت میخ طویله از جا کنده شد صد تا به خود حیوان میخوره شاید یک دونه به زمین مثل زمین وبه سان درخت سایه گستر باش خدا بزرگه ،با عمل مثبت خود ،خداوند یا هدایتش میکنه،ویا اگر صلاح دونست رسوا،فقط با رفتار محبت آمیز متوجه اشتباهش کن طوری که فکر نکنه پلهای پشت سرش را خراب کرده و راه برگشتی نیست

    2. واقعا یه مرد همه سختی ها دنیا رو میتونه تحمل کنه بجز این کارهای زنان رو

  26. زنان برای مهریه وتملیک (نصف دارایی مرد)نسبت به مردان بی میل می شوند

  27. سلام .. وقت بخیر خانم دکتر
    همسر من بعد از زایمان کلا دچار سرد مزاجی شده یعنی زایمانش شروع شد با شیوع کرونا … بعدش کلا توی دو سال بیش ۵ بار رابطه نداشتیم انواع بهانه ها کرونا ، بچه ، خسته هستم ، افسردگی بعد از زایمان دارم ، و …. میاره
    تا من نخوام اصلا دیگه میلی به رابطه جنسی نداره … وقتی رابطه برقرار می کنه میخواد زود تموم بشه …
    دیگه موندم چکار کنم توی زندگی هر چیزی خواسته تامین کردم ..

    1. برادر عزیز همه یعنی اکثرا با این مشکل مواجه هستند به خاطر همینه که مرد در صورت توانایی مالی می‌تونه هر چند تا زن بگیره البته این برای مردان هوس بازه ولی مردی که تنها به خاطر ده دقیقه رابطه می‌تونه اعصابش راحت باشه و با ذهن باز سر کارش بره باید زن کمی ایثار و فداکاری بکنه وقتی رابطه لنگ میزنه باید یکی فداکاری کنه در غیر اینصورت زندگی میشه زهر ،وقتی هر دو آماده رابطه هستند که منتی نداره،اینجاست که فداکاری زن مرد را از هر گناه حفظ می‌کنه و خداوند ارحم ال راحمینه به رابطه و جسمشان سلامتی وبرکت میده

      1. برو بابا زنه دوس نداره خب چ کاریه مگ وسیله اس برای رضای خدا زر مفت چرا میزنی

    2. این مشکل اکثر آقایونه فقط یک چیز میگم زندگی سراسر فداکاری و ایثار برای همدیگه است وقتی خانم می‌تونه با کمی حوصله و صبر شوهرش را آرامش ببخشه،پس شوهر هم با فکر باز اعصاب آرام سر کار بره و باعث بشه شوهر مرتکب گناه نشه و خداوند هم به سلامتی هر دو برکت میده

    3. درکل بایدگفت زندگی ازهمین رابطه جنسی شروع میشه بایدبهش خیلی بهاداد

      1. زنم نزدیک به دو سال است با من نزدیکی نمیکنه دلایل مختلف داره نمیدونم چکار کنم هر راهی میرم میگه سکوت کن

          1. منم برام سخت خودکشی خواهم کرد ومنم دوست ندارم به غیرزنم با کسی دیگری عمل زناشویی بکنم

          2. سلام منم یه خانم سادات ۲۸ساله هستم همش داغ هستم شوهربیچارم دیگه ازم فرارمیکنه مثل نی قلیون شوده هروزدوستمیدارم روهم قلت بوخوریم بیچاره میگه کمکم بایدبرم تولوله فاضلاب چیکارکنم کمش کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉