کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چگونه با همسر خود رفتار کنیم؟ نحوه صحیح ارتباط کلامی و عاطفی با همسر

رفتار با همسر
3.8/5 - (16 امتیاز)

اگر تازه ازدواج کرده اید پس حتما سوالاتی در مورد رفتار درست با همسر برای شما ایجاد شده است. به این نکته توجه داشته باشید که همه نوع روابط بر پایه ارتباطات محکم شده اند. پس اگر به دنبال این هستید که یک زندگی مشترک شاد و موفق را با همسرتان بسازید، باید بر نحوه صحیح رفتار زوجین با یکدیگر و برقراری ارتباط عاطفی و کلامی تسلط کافی پیدا کنید.

افراد زیادی به مرکز مشاوره روانشناسی آویژه مراجعه می کنند، و این سوال را می پرسند که چگونه با همسر خود رفتار کنیم که عاشقمان شود؟ به همین منظور مشاوران مرکز مشاوره خانواده آویژه یک مقاله جامع و تخصصی در مورد روش های ارتباط موثر با همسر و نحوه برقراری یک رابطه خوب با همسر را برای شما نگارش کرده اند. اگر به دنبال این هستید که رفتارهای خود با همسرتان را سامان بدهید و روابط عاطفی و کلامی و زناشویی خود را تقویت کنید پس حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید.

 

ارتباط با همسر

چگونه با همسر خود رفتار کنیم که عاشقمان شود؟

مهارت های ارتباطی خوب کلید هر زندگی موفقی است زیرا ارتباط صحیح با همسر باعث تقویت رابطه عاطفی، زناشویی، جنسی و … بین زوجین می شود. طبق تحقیقات انجام شده اکثر زندگی هایی که منجر به طلاق می شوند به دلیل نداشتن ارتباط درست و موثر با همسر بوده است. داشتن مهارت برای رفتار با همسر بسیار مهم و حیاتی است. این موضوع حتی برای تربیت کودکان نیز اهمیت خاصی پیدا می کند زیرا بچه ها اولین تکنیک های ارتباطی خود را از والدین یاد می گیرند. کاربردی ترین و مهم ترین روش های ارتباط موثر با همسر عبارتند از:

 

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه با همسر خود رفتار کنیم؟ نحوه صحیح ارتباط کلامی و عاطفی با همسر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

ایجاد الگوهای ارتباطی سالم

در رفتارهای خود با همسرتان الگوهای سالم ارتباطی را ایجاد کنید. یعنی به دنبال رفتارهای مثبت و سازنده در ارتباطات خود باشید. شما باید به دنبال رفتارها و الگوهای مناسب در خانواده خود باشید و از رفتارهای نامناسبی که مشاهده می کنید الگو برداری نکنید. مثلا آیا در خانواده شما همیشه اختلاف نظرها و مخالفت ها به داد و فریاد والدین ختم می شود؟ و یا خانواده شما سعی می کنند به نظرات یکدیگر احترام گذاشته و اختلاف نظرها را به آرامی و منطقی حل کنند؟

هر خانواده متناسب با فرهنگ و سبک زندگی خود، سبک رفتاری مختلفی را در هنگام مشکلات و سختی ها دارد. این سبک رفتار ،خواه سالم باشند و خواه ناسالم، می تواند به الگوهایی برای فرزندان تبدیل شود و شما از این الگوهای رفتاری در روابط خود استفاده کنید. انسان ها سریع الگو برداری می کنند و رفتارها برایشان به یک عادت تبدیل می شود. پس سعی کنید الگوهای درستی را برای زندگی و رفتار با همسر انتخاب کنید چون ترک رفتارهای نامناسب بسیار سخت و زمان بر است. رفتارهای صحیح اطرافیان خود را الگو قرار بدهید. رفتارهای مناسب می توانند به شکل دادن شخصیت ارتباطی ما کمک کنند.

 

احترام گذاشتن به خودتان را فراموش نکنید

اغلب ما برای احترام گذاشتن و اهمیت دادن به دیگران تمام تلاش خود را انجام می دهیم. غافل از این موضوع که هر فردی ابتدا باید احترام گذاشتن به خودش را تمرین کند. ما برای رفع نیازهای اجتماعی، عاطفی و فیزیکی از روابط و تشکیل زندگی مشترک استفاده می کنیم. پس یاد بگیرید حتی بعد از ازدواج کردن به خودتان نیز اهمیت بدهید. حفظ رابطه خوب با همسر مستلزم اهمیت دادن به خودتان و شریک زندگی است. در ارتباطات خود با همسرتان از خود گذشتگی داشته باشید اما در کنارش به خودتان نیز اهمیت بدهید. در مورد نیازهایتان با همسر خود صحبت کنید. در این باره می توانید از مقاله چگونه با همسر خود صحبت کنیم؟ کمک بگیرید.

 

برای حفظ ارتباط خوب با همسر قوانینی را تنظیم کنید

چه شما و چه همسرتان هر دو باید برای داشتن یک رفتار عاشقانه با همسر و ساختن یک زندگی خوب تلاش کنید. زوجین باید برای ایجاد الگوهای ارتباطی سالم هر دو تلاش کنند. شما می توانید یک ارتباط خوب با همسرتان داشته باشید اگر قوانین را در زندگی مشترک خود تعیین کنید. این قوانین باید احترام متقابل، اهمیت دادن به یک دیگر، رفتارهای صحیح با خانواده ها و… را در ارتباطات شما با همسرتان تقویت کنند.

مثلا می توانید با همسرتان این قانون را تعیین کنید که در هنگام عصبانیت و ناراحتی و مشکلات، هیچ گونه خشونت فیزیکی، مثل هل دادن یا درگیری، نباید وجود داشته باشد. در قوانین خود از تایم استراحت یا زمانی برای آرام شدن در هنگام درگیری ها استفاده کنید. بد زبانی و تحقیر کردن را در ارتباطات خود ممنوع کنید. مطالعات نشان داده است زوج هایی که از زبان توهین آمیز در برابر یکدیگر استفاده می کنند، رضایت کمتری از زندگی خود دارند. یاد بگیرید هر آنچه که در ذهن دارید نگویید. ویرایش افکارتان قبل از صحبت کردن، نشانه بلوغ و عاقل بودن شماست. این یک سیاست رفتار با شوهر یا زن به حساب می آید.

 

همسر خود را به عنوان فردی منحصر به فرد بشناسید

قبول کنید که همسر شما یک انسان منحصر به فرد است و سبک ارتباطی خاص و مربوط به خودش را دارد. ویژگی های شخصیتی، اختلاف های فرهنگی، گرایش ها و اعتقادات، سبک زندگی و … همگی می تواند بر نحوه ارتباط دو نفر تاثیر گذار باشد. حواستان باشد که مردان و زنان سبک های ارتباطی کلامی، عاطفی و … متفاوتی دارند. اغلب گفته می شود که مردان ساکت، منطقی و گاهی عصبانی هستند در حالیکه زنان بیشتر احساساتی هستند. البته این ویژگی ها در مردان و زنان یکسان نیست و قابل تغییر است. مهم این است که شما قبول کنید هر فردی با مدل متفاوتی برای برقراری ارتباط تلاش می کند.

مثلا شما ممکن است ترجیح بدهید با گفتن هر چیزی که به ذهنتان خطور می کند، ارتباط برقرار کنید. در حالیکه همسرتان ترجیح می دهد ابتدا درباره مسائل فکر کند و سپس به طور مختصر در مورد آن صحبت کند. شما باید این تفاوت ها را درک کنید تا بتوانید یک ارتباط موثر با همسر خود داشته باشید. برای اینکه به درک درستی نسبت به تفاوت های رفتاری یکدیگر برسید می توانید از راهنمایی مشاوره حضوری خانواده کمک بگیرید.

چگونه با همسر خود رفتار کنیم که عاشقمان شود؟

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه با همسر خود رفتار کنیم؟ نحوه صحیح ارتباط کلامی و عاطفی با همسر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

برای برقراری رابطه خوب با همسر فعالیت های جدیدی را امتحان کنید

تحقیقات نشان می دهد زن و شوهرهایی که به دنبال امتحان چیزهای جدید با یکدیگر هستند و تازگی را به روابط خود اضافه می کنند، زندگی موفق تری دارند. به جای صحبت های تکراری در مورد پرداخت اجاره خانه، وام های عقب افتاده و یا غذای سوخته و … به دنبال راه های جدید برای ارتباط با همسر خود باشید. می توانید به دنبال فعالیت های هیجان انگیز مثل رفتن به شهربازی، انجام بازی های سرگرم کننده گروهی، پختن یک کیک با یکدیگر و … بپردازید. فعالیت های جدید ارتباط بین فردی را لذت بخش تر کرده و استرس ها و تنش ها را از بین می برند.

در روابط سالم، اختلاف نظر طبیعی است!

اینکه رابطه ای بدون اختلاف نظر و متفاوت بودن نظرات باشد، اصلا وجود ندارد. رابطه سالم، رابطه ای هست که در آن زوجین گاهی دچار کشمکش و اختلاف نظر می شوند و می توانند این اختلافات را به درستی مدیریت و حل و فصل کنند. اگر اختلاف نظر در رابطه ای وجود نداشته باشد پس مطمئن باشید یکی از زوجین از بیان احساسات و نظرات واقعی خود اجتناب می کند. به هرحال، شما باید سعی کنید از جملات مثبت و تعریف و تمجید در کنار اختلاف نظرهای خود استفاده کنید. تا بتوانید ارتباط موثر خود را حفظ کنید. برخی از جملات مثبت برای حفظ رابطه خوب با همسر عبارتند از:
همسر عزیزم! از اینکه یک شام عالی آماده کردی با اینکه به شدت خسته بودی سپاس گزارم.
من برای پدر و مادر تو بسیار ارزش و احترام قائل هستم.
از اینکه به جای من در جلسات اولیا و مربیان شرکت کردی بی نهایت ممنونم.
ممنون که بخاطر آرامش و رفاه من و فرزندانت سخت کاری می کنی.
و …

 

صمیمیت عاطفی از دست رفته را بازیابی کنید

اگر چند سالی از ازدواج شما می گذرد و احساس می کنید نسبت به اوایل ازدواج صمیمیت عاطفی با همسر خود ندارید. پس به فکر بازیابی آن باشید. انسان ها در طول زندگی دائما تغییر می کنند. پس با پرسیدن سوالاتی مانند: چه اهدافی برای امسال خود داری؟ دوست داری چه تفریحی را با یکدیگر امتحان کنیم؟ آیا از کنار من بودن راضی هستی؟ و … نیازها و خواسته های همسرتان را در مورد ارتباط عاطفی با خود پیدا کنید. بهترین رفتار با زن و همچنین بهترین رفتار با مرد این است که به نیازهای عاطفی او پاسخ صحیحی داده شود.

هر هفته زمانی را برای تجدید روابط عاطفی خود و همسرتان و برقراری ارتباط عاطفی با شریک زندگی خود، انتخاب کنید. داشتن یک ارتباط عاطفی قوی با همسر باعث می شود که او همیشه در کنار شما باشد و اگر بین شما و همسرتان فاصله ای ایجاد شد، به سرعت دلتنگ شما و محبت های شما شود. اگر به دنبال این هستید که همسرتان را دلتنگ خود کنید می توانید به مطالعه مقاله نحوه دلتنگ کردن شوهربپردازید.

 

گفتن نظرات منفی ممنوع

انتقادهای کوبنده و نظرات و انرژی های منفی را از مکالمات خود با همسرتان حذف کنید. اگر می خواهید یک ارتباط خوب با همسر خود برقرار کنید از منفی نگری فاصله بگیرید. در رفتار خود با همسرتان انرژی و نشاط را نشان بدهید و بی حوصلگی و بی ذوقی را از خود دور کنید. سعی کنید به طور مثبت، قاطعانه، صادقانه و محترمانه با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. بخصوص مراقب باشید که از شریک زندگی خود به تندی انتقاد نکنید. شکایات و اختلاف نظرهای خود را با احترام بیان کنید. از جملات زیبایی مانند «دوستت دارم» و «روز خوبی داشته باشی» و «تو بهترین همسر دنیایی» و … در مکالمات خود استفاده کنید. گاهی ارسال پیامک یا پست صوتی همراه با انرژی مثبت فراوان را امتحان کنید. این کار باعث تقویت روحیه همسرتان و ایجاد ارتباط مثبت با او می شود.

سیاست رفتار با شوهر

صداقت، لازمه حفظ روابط با همسرتان است

زندگی مشترک باید سراسر صداقت و راستگویی باشد. هرگز از دروغ و پنهان کاری در رفتار خود با همسرتان استفاده نکنید. حتی اگر می دانید گفتن حقیقت رابطه شما را شکرآب می کند باز جز حقیقت چیزی را بیان نکنید. سعی کنید موقعیتی را فراهم کنید و دلایل خود را برای اشتباهی که انجام داده اید، بگویید. نشانه های دروغ گویی همسر سریع نمایان می شوند. پس گفتن حقیقت تلخ بهتر از دروغ شیرینی است که بعدا رسوایتان می کند. با شفافیت و صداقت ارتباط برقرار کنید.

 

روابط سالم با همسر، نیاز به صبر و بردباری دارد

یکی از ضروری ترین مهارت های ارتباطی برای زوج ها، افزایش صبر و بردباری است. که افراد باید در روابط خود آن را پرورش دهند. مسلما پرورش صبر در زندگی مشترک بسیار کار دشواری است. اما به شدت مهم و ضروری است. همسرتان فراموش کرده است زباله ها را بیرون بگذارد؟ حواسش نبوده و غذا سوخته است؟ ناامید شدن یا حتی عصبانی شدن در مورد چنین چیزهایی آسان ترین راه و همچنین بدترین راه است. سعی کنید نفس عمیق بکشید و تمرین کنید تا صبر و آرامش خود را تقویت کنید. تکنیک های ارتباطی موثر می تواند به شما در کاهش استرس ها و تنش ها و افزایش صبر کمک بسزایی کند. یکی از جنبه های کار بر روی مهارت های ارتباطی در یک رابطه شامل پرورش صبر و عدم تحمیل مکالمات استرس زا به همسر خود است.

 

مراقب زبان خود باشید

لطفا مراقب زبان خود باشید. یکی از عواملی که ارتباط موثر را خاتمه می دهد استفاده غلط از کلمات و زبان گزنده است. مشکلات گذشته که مدت ها پیش اتفاق افتاده است را مجدد بازگو نکنید. مخصوصا وضعیتی که حل شده یا بخشیده شده است. از کلماتی مثل شما یا افعال رسمی برای صحبت با همسر خود در هنگام ناراحتی ها و قهر کردن ها استفاده نکنید. این کلمات مسلما روابط و رفتار شما با همسرتان را تحت تاثیر قرار می دهند. در عوض سعی کنید نام کوچک همسرتان را با محبت صدا بزنید. این یک تکنیک عالی برای کاهش خشم است. پس به لحن گفت و گوی خود توجه کنید.

 

در ارتباط با همسر خود از معجزه جمله دوستت دارم غافل نشوید

به گفتن جمله دوستت دارم به همسرتان، عادت کنید. در ارتباط با همسر خود از معجزه جمله دوستت دارم غافل نشوید. اگر یک شب خوب با همسر خود داشته اید پس با ابراز احساسات خود و استفاده از جملات عاشقانه این شب را به بهترین شب زندگی خود تبدیل کنید. سعی کنید رابطه مناسبی بین ارتباط عاطفی و ارتباط کلامی خود برقرار کنید. گفتن دوستت دارم یک عادت عالی برای تقویت رابطه و ارتباطات شما با همسرتان است. یکی از راه های به دست آوردن دل شوهر یا همسر استفاده از جملات عاشقانه در مکالمات خود با همسرتان است. از ابراز احساسات به همسر خود برای برقراری یک رابطه عاطفی قوی استفاده کنید. شما باید بتوانید احساست خود را به همسرتان نشان دهید و ثابت کنید او را دوست دارید.

 

رفتار عاشقانه با همسر

سخنی از مشاوران آویژه

در رفتارهای خود با همسرتان صداقت، احترام، عشق و بیان احساسات را جدی بگیرید. سعی کنید رفتار با همسرتان را به سمت رفتارهای درست و مناسب هدایت کنید. عادت به تندخویی، فریاد زدن، نادیده گرفتن همسر و … بسیار مضر و مخرب است و ترک این عادات نیاز به تکرار و تمرین زیادی دارد. پس قبل از اینکه به رفتارهای نامناسب عادت کنید، از آنها دوری کنید. برای ایجاد یک ارتباط قوی با همسرتان وقت بگذارید و تلاش کنید. طرز برخورد و رفتار زوجین با یکدیگر در تربیت فرزندان نقش بسیار بزرگی دارد. آنها به شما نگاه می کنند و از رفتارهای شما الگو برداری می کنند. پس سعی کنید در مقابل فرزندان احترام یکدیگر را حفظ کنید. تا آنها نیز احترام گذاشتن به شما، یعنی احترام گذاشتن به پدر و مادر خود، را یاد بگیرند.

برای حفظ رابطه و رفتار مناسب بین زوجین هر دو نفر باید تلاش کنند و این موضوع را جدی بگیرند. اگر همچنان نمی توانید روش های ارتباط با همسرتان و طرز رفتار کردن با او را در زندگی خود قرار بدهید. به یک مشاوره خانواده مراجعه کنید. روانشناس یا مشاور خوب به شما یاد می دهد که چگونه با همسر خود رفتار کنید تا ارتباطات عاطفی و کلامی سالمی بین شما و شریک زندگیتان برقرار شود.

سوالات متداول

علت عدم ارتباط صحیح با همسر در زندگی مشترک چیست؟

برخی از دلایلی که زوج ها در برقراری ارتباط صحیح در رابطه خود شکست می خورند عبارتند از: نداشتن زمان کافی با هم، که بتوانند صحبت کنند و گوش دهند. انتظار زیاد در رابطه با این که همسر باید بداند طرف مقابل چه فکر می کند. عدم تمایل یکی از طرفین به در نظر گرفتن دیدگاه طرف مقابل.

پیامد نبود ارتباط قوی بین زوجین چیست؟

نبود ارتباط مناسب و قوی در رابطه زناشویی در برخی از موارد باعث جدایی زوجین می شود. بدون ارتباط مناسب زوج ها نمی توانند به فراز و نشیب های زندگی مشترک پاسخ مناسبی بدهند و باعث رنجش یکدیگر می شوند. درگیری و تعارض در این رابطه ها بسیار شدید است و به سلامت جسمی و روانی زوجین ضرر می رساند.

براي مشاوره در زمينه چگونه با همسر خود رفتار کنیم؟ نحوه صحیح ارتباط کلامی و عاطفی با همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 15 نظر:

  1. سلام خوبید. من زن گرفتم به تازگی خیلی هم دوست دارم تمام وقتم براش بزارم خیلی آدم خوبی هست همسرم ولی نمی‌دونم چرا گاه گاهی استرس و اینکه چرا ازدواج کردم میاد سراغم. دوستان اگر کسی راهنمایی داره من در خدمتم.

    1. قبل اینکه استرس بیاد سراغت ، ی جمله رو بگو و بهش باور داشته باش ، اینکه ی مرد خودش میتونه ی مرد معمولی باشه یا مث مرد واقعی عمل کنه ، در مقابل هر مشکل بزرگی ، تو قدرتمند تر و بزرگتر باش ، و درضمن در رفتار با همسرت همه چی تموم باش ، وگرنه بنظرم ی کار نصفه نیمه ، همیشه نصفه نیمه س ، مگ اینکه همه جوره کامل باشی

  2. سلام میگم رابطه من و شوهرم چند وقت هست که خیلی خراب هست نه میدونم چیکار کنم میشه یک نظر برام بدین هر بار با هم دعوا میکنیم اصن رابطه مون خوب نیست

    1. سلام منم همینطوری شده بایدبیشتربرای هم وقت بزاریم باید بیشتر توجه کنیدبهم تو هرمسئله نظرهم بپرسید تو هرموضوع تو پوشیدن لباس و آرایش و..تعریف کنید
      سکوت و تائیدکردن هرچیزی
      یادر زمان صحبت کردن بهم نگاه کنید گوش بدیدبهم…

  3. سلام من دوست دارم که شوهرم جلو خانوادش بهم احترام بزاره از حرف های بد بهم نزنه ولی نمیدونم باید چه کارکنم تا ازین کارش دست برداره،وقتی باش حرف میزنم زود از کوره در میره

  4. سلام خوبین من و همسرم مشکل خاصی نداریم فقط اینکه ایشون دائم میگن که من نمی‌زارم بچه هام ازدواج سنتی کنند یا اینکه من تو رو دوست دارم اما در کنار تو تا وقتی جوون هستم چندتا زید هم میزنم بعد که من ناراحت میشم یا اینکه جلوی مادر و خواهرشون گفتم میگه من شوخی کردم توروخدا کمکم کنید که چیکار کنم. واینکه وقتی دعوا میکنیم باهم می‌ره و تنهایی رو انتخاب میکنم.

    1. توهم برو تنهایی حال کن و با دوستات خوش باش، بگو پس اگه تو زید میگیری منم میگیرم تا عدالت برقرار باشه. البته فقط در حد حرف باشه تا متوجه بشه رفتار خودش چه تاثیر بدی روی شما داره

  5. سلام‌من یه مرد 38ساله الان 15ساله ازدواج کردم ثمره ازدواجم دوتافرزندیه دخترویه پسرکه واقعا این پانزده سال همش تومشکلات مالی بودم چون ازبدوازدواجم ورشکسته مالی شدیم وتمام سرمایه ازدست رفت بعلت خشکسالی که تغییر مکان وشغل دادم اما واقعا عصابنیت وورخاشگری مخرب هست وبه جرات میتونم بگم یه سرمایه بزرگ مثل همسر خوب را برای همیشه از دست میده من تازه سه روزه فهمیدم که تمام رفتار این حداقل پنج سال گذشتم خیلی اشتباه بوده وبا داد وبیداد یا قهرهای بی مورد هیچی درست که نمیشه هیچی بلکه یه ثروت مثل همسر خوب وپاک را درآستانه ازدست دادن دارم که الان دوروزه دارم به همه التماس وخواهش میکنم ورفتم به پاش بیوفتم که فقط برگرده من کاملا عوض بشم وحتما عوض میشم به خودم قول دادم به خدای خودم هم قول دادم اگر بدترین شرایط هم که پیش بیاد دیگه دل همسرم رو نسوزونم چون یه عشق دیگه بوجودنمیاد فقط یکبار یک عشق درست رقم میخوره عزیزان من به خودم اومدم ومن راه راکج رفته بودم امیدوارم باورم کنه وبرگرده برام دعا کنید برای رضای خدا برای من دعا ، اجرتون را خود،،خداخواهد داد ،،،،،

  6. سلام شوهرم تازگیاحرفای زشتی میزن بااینکه هرچی فکرمیکنم کاری نکردم قول ووعیدهایی خوب عالی میده به دیگران که به من بایدبده چون نیستم کنارش این قول ووعیدهارابه اونامیده مثلاهمون دوستاش واونایم ازاین وضعیت سواستفاده میکنن وکارایی که ازتوی همین مطالبتون که میخونم واجرامیکنم این ادماهمون دوستاش سریع اون کارمیکنن بعدتودل شوهرم میشینن این وراونورمیرن باهم ولی من ازاون دسته ادماییم همه جاباشوهرم میخوام بگردم دوکلام باشوهرم حرف نمیتونم بزنم عوض اینکه وقتی میخوام باشوهرم حرف بزنم ساعتاباهم حرف بزنیم نمیشه چه کارکنم بگه بخنده بامن سرمیزغذاخودش به من کج میکن همین درست ؟بایدکاراوحرفای خوب آروم کننده بزن به من ومنم همسرموردعلاقش باشم تاخودم مثلاارایش میکنم بهش میگن توچیزنشوکه جذبم نشه همین درست؟من دوست دارم خونم پردرخت باش ولی متاسفانه اون نمیتونه این کاراکن من میگم سگ نیارمیترسم بچه به من نمیده سگ میاره یاپرورش سگ بازمیخوادبکن آخه من بایدچه کارکنم هی فکرمیکن چون من یکمی دارومیخورم مریضم وبایدبامن بدحرف بزن دوست دارم کنارم باش همه جاهم باهش برم چیزی که خودش میخوادچه کاربایدکرد؟

  7. سلام خیلی ممنون از راهنمایی های خوبه کردید واقعا من زیاد توجه نداشتم ولی مخوام سعی میکنم که اینکارها راانجام بدهم انشالا نتیجه بگیرم تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉