کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

همسر وفادار را بهتر بشناسیم

نشانه های همسر وفادار
5/5 - (1 امتیاز)

همسر وفادار از آرزوهای هر فردی است. بر طبق نظر مشاوره زناشویی هر کسی که ازدواج میکند و تشکیل خانواده میدهد از آرزوهایش داشتن همسر وفادار است. همسر وفادار هر آنچه که دارد برای همسرش است. تعهد دارد که قلب و روح او برای همسرش باشد و این توقع متقابل است. همسر وفادار به استحکام پایه های زندگی کمک میکند. وفاداری به اطمینان و اعتماد برمیگردد. اگر همسری وفادار نباشد طبیعتا پایه های این زندگی را سست و لرزان میکند. پس اصل مهم و انکار ناپذیر در شروع و ادامه زندگی زناشویی وفادار بودن است.

اگر در زندگی، زن و شوهر به هم وفادار باشد و این وفاداری را تا آخر نگاه دارند، خانواده از خیلی از آسیب ها در امان خواهد بود.وفاداری از محبت شروع میشود و جلب اعتماد میشود. در نظر بگیرید در خانواده ایی اعتماد نباشد و زن و شوهر به دید بد، به هم نگاه میکنند، خوب در این خانواده نباید دنبال وفاداری باشیم.


بیشتر بخوانید: مرکز مشاوره خانواده تلفنی رایگان


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه همسر وفادار را بهتر بشناسیم با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

نشانه های همسر وفادار

نشانه های همسر وفادار را از نظر فرهنگ و سبک زندگی و ایده هایی که دو طرف برای زندگی دارند، میتوان تعریف کرد. از نظر مشاوره خانواده شخصی که در زندگی وفادار و متعد به همسر خود است تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا زندگی آرام باشد و رابطه را به جنجال نمیکشاند. همسر وفادار به زندگی و تعهدی که به طرف مقابل دارد پایبند است.

تمام کارهای او در راستای آرامش بخشیدن به زندگی است. از نشانه های همسر وفادار این است که هیچگاه بر سر مسائلی که باعث از بین رفتن آرامش خانواده میشود بحث و جدال نمکیند و به طرف مقابل اجازه میدهد تا در آرامش تصمیم بگیرد. یکی دیگر از این نشانه ها این است که همسر بتواند نیازهای طرف مقابل را بر طرف کند. البته ممکن است زمانی نتوانید برخی از نیاز های همسر را برطرف کنید. همین تقویت رابطه صمیمانه و نزدیکی بین دو نفر میتواند به وفادار بودن به همسر کمک کند.


بیشتر بخوانید: چگونه مصرف مشروبات الکلی را ترک کنم؟


ویژگی های همسر وفادار

ویژگی های همسر وفادار این است که زمان بیشتری با همسر و خانواده خود است. زمانی که میتواند با افراد دیگری زمان را سپری کند، آن زمان را با همسرش سپری میکند و ترجیح میدهد در کنار او باشد. در زندگی زناشویی، بیشتر از هر چیز دیگری،به تعهد دو طرف نیاز است. یعنی شما نباید نگران باشید و مدام به این فکر کنید که همسر من خارج ار تعهد عمل کند. به نظر مشاوره خیانت یکی از مهمترین نشانه های و ویژگی های همسر وفادار این است که، همسر از طرف مقابل خود بدگویی نکند چه در مقابل و چه در زمانی که در جمعی یا در جایی حضور ندارد. همسر وفادار باید رازدار همسرش باشد.

در خانواده ایی که رازداری وجود ندارد، پایه های آن زندگی در حال سست شدن است. همسر وفادار باید تمام رازهای خانه را در خانه نگاه دارد. همسر وفادار کسی است که چیزی برای پنهان کردن از طرف مقابل ندارد.


بیشتر بخوانید: مشاوره آنلاین روانشناسی و خانواده


ویژگی های همسر وفادار

همسر وفادار بودن

همسر وفادار بودن در زندگی زناشویی یکی از مهمترین واصلی ترین اصول پیوند زناشویی است. همسر وفادار بودن باعث میشود که همسرتان هم تشویق شود و به شما وفادار باشد. وفادار بودن مهم ترین رکن پایداری زندگی است. ساده ترین و راحت ترین راه برای خاتمه دادن زندگی زناشویی ، خیانت است. همسر وفادار بودن باعث میشود رابطه جنسی خوبی هم برقرار شود. زوجین باید توجه داشته باشند که یک زندگی خوب و پر از عشق ساختتنی میباشد.

هر دو نفر باید کمک کنند تا یک زندگی زناشویی با کیفیت و پویا را بسازند. زوجین میتوانند با مراجعه به یک روانشناس برای قرار گرفتن در روند مثبت و تکاملی زندگی زناشویی خود، برنامه ریزی کنند. مطالعه کتب آموزشی در مورد زندگی مشترک که امروه در دسترس عموم قرار دارد نیز میتواند پیشنهاد مناسبی برای زوجین باشد. بدیهی است که تعامل و همکاری هر دو نفر از ملزومات ساختن یک زندگی زناشویی موفق میباشد.


بیشتر بخوانید: با جدا کردن بستر خواب همسرم چه کنم؟


نکات مهم همسر وفادار بودن

نکات مهم همسر وفادار بودن مواردی است که باید رعایت شود تا این امر در زندگی زناشویی محقق شود.

حتما چند ساعت در روز را فقط به همسر خود اختصاص دهید و با او به تعامل و گفتگو بپردازید.

تا میتوانید ارزش و احترام همسر خود را بالا ببرید.

بهانه ای برای گذراندن هر چه بیشتر وقت بصورت مشترک با همسر خود بیابید. این بهانه میتواند تفریح یا هدف مشترک باشد.

از مواردی که به هر نحوی امکان بوجود آمدن سوتفاهم و شک و تردید در زابطه میشود، پرهیز کنیم.

از دیگر نکات مهم همسر وفادار بودن میتوان به درک کردن همسر خود در شرایط گوناگون اشاره کرد. این شرایط شامل هر موقعیتی اعم از مشکلات روحی وجسمی، مالی میشود.

دائم در تلاش باشید، تا همسرتان متوجه اعتماد زیادی که به او دارید بشود. این مورد باعث افزایش قوت قلب و اعتماد به نفس اومیشود.


بیشتر بخوانید: بهترین سایت روانشناسی خانواده


نکات مهم همسر وفادار بودن

همسر وفادار ابدی

همسر وفادار ابدی برای هر کسی که قصد ازدواج و تشکیل خانواده را در سر میپروراند بسیار مهم و کلیدی است. همسر وفادار ابدی برای یک قالب و یا یک مفهوم سازگار نیست بلکه خو یک نوع مکتب است. اگر همسری به بهترین شکل وفاداری خود را نشان دهد این رفتار جاودانه خواهد شد. موردی که در ابدی شدن این وفاداری وجود دارد، داشتن صداقت است. اگر در رابطه ایی صداقت وجود نداشته باشد معلوم نیست آخر کار چه پیش خواهد آمد. چقدر زیبا میشود وقتی که زن وشوهر در کمال صداقت کنارهم زندگی میکنند و میتوانند مشکلات زندگی را با هم حل کنند و از لحظات زیبای آن هم استفاده کنند.

این مهمترین رمز ابدی ماندن وفاداری بین زن و شوهر است. با وفادار بودن و ماندن میتوان بسیاری از مشکلات زندگی را مرتفع کرد. اگر در قالب یک جمله بخواهید بدانید که زندگی زناشویی از چه طریق و راهی میتواند اودانه و ابدی بماند میتوان به جرات گفت، فقط با وفاداری میتوان این امر را محقق کرد.

گفت و گو در زمان مناسب

اگر همسرتان در زمانی که از محل کار به خانه برمیگردد ومشخص میشود که خسته است، اجازه دهید تا اندکی استراحت کند و بعد اگر صحبت یا درخواستی دارید عنوان کنید. در این مواقع اگر همسر شما براثر خستگی مطلبی را با صدای بلند و یا با عصبانیت بیان میکند، شما فقط شنونده خوبی باشید. مجموعه انجام دادن این رفتارها اگر با صبر کردن همراه باشد از شما همسری وفادار میسازد و همانطور که گفته شد وقتی شما وفادار باشید به طبع، طرف مقابل هم از شما وفاداری یاد میگیرد. به یاد داشته باشد به خاطر هیچ کاری حتی کارناخوشایند، از طرف همسرتان او را قضاوت نکنید، سعی کنید خود را در موقعیت همسر قرار دهید و ببینید اگر در جای او بودید چه کار میکردید، بعد در موقعیت مناسب و با لحنی آرام از او درباره علت کارش سوال بپرسید.

دیگر ویژگی های همسر وفادار

وفاداری در میان زن وشوهر از اصلی ترین پایه های زندگی مشترک محسوب میشود. اگر این پایه ها سست شود قطعا زندگی دچار مشکل میشود. مرد و زن وقتی وارد رابطه زناشویی میشوند باید توجه داشتته باشند که هدفشان به گونه ایی باشد تا این رابطه را مستحکم تر کنند. تا در دراز مدت دچار طلاق عاطفی نشوند. اگر آراستگی و صداقت در بین زوجین نهادینه بشود و دو طرف ملزم به رعایت آن شوند علاقه بین زوجین افزایش میابد. سپس با افزایش این علاقه، لذت و رضایتمندی زوجین نسبت به هم بالا میرود که این امر موجب تقویت وفاداری زن و شوهر نسبت به هم میشود.

صداقت در رابطه زناشویی

صداقت از اصول مهم غیر قابل چشم پوشی در زندگی زناشویی میباشد. زوجین باید یکدیگر را از کوچکترین اتفاقاتی که مربوط به زندگی مشترک میشود با خبر سازند. در مواقعی بنظر میرسد که یک موضوع از اهمیت چندانی برخوردار نباشد به همین دلیل فرد لزومی نمیبیند که آن را با همسر خود در میان بگذارد. ممکن است نگفتن همین موضوع کوچک و به ظاهر بی اهمیت فرد را متهم به نداشتن صداقت و شفافیت کافی در رابطه کند. بنابراین توصیه میشود که تا حد ممکن زوجین تمام اتفاقات رخ داده پیرامون زندگی مشترک را با یکدیگر به اشتراک بگذارند تا دچار این گونه مسائل در زندگی نشوند. صداقت از پایه های مهم یک زندگی عاشقانه و با آرامش میباشد.


بیشتر بخوانید: سایت مشاوره خانواده و ازدواج


صداقت در رابطه زناشویی

سوالات متداول

تعریف همسر وفادار چیست؟

همسر وفادار هر آنچه که دارد برای همسرش است. تعهد دارد که قلب و روح او برای همسرش باشد و این توقع متقابل است. همسر وفادار به استحکام پایه های زندگی کمک میکند

از نشانه های همسر وفادار به کدام مورد میتوان اشاره کرد؟

از نشانه های همسر وفادار این است که هیچگاه بر سر مسائلی که باعث از بین رفتن آرامش خانواده میشود بحث و جدال نمکیند و به طرف مقابل اجازه میدهد تا در آرامش تصمیم بگیرد.

یکی از اصول مهم زندگی زناشویی چیست؟

صداقت از اصول مهم غیر قابل چشم پوشی در زندگی زناشویی میباشد. زوجین باید یکدیگر را از کوچکترین اتفاقاتی که مربوط به زندگی مشترک میشود با خبر سازند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره قبل از ازدواجبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع:Top Reasons Spouses Stay Faithful

براي مشاوره در زمينه همسر وفادار را بهتر بشناسیم

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉