کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چگونه با دوست دخترم آشتی کنم؟ 17 راهکار برای رفع قهر و دلخوری

چگونه با دوست دخترم آشتی کنم؟
4.3/5 - (24 امتیاز)

ممکن است دوستان شما بگویند: “تو بدون دوست دخترت بهتر می تونی زندگی کنی!”. اما در اعماق وجودت می دانی که اون دختر را دوست دارید!

وقتی زنی را دوست داشته باشید، از دست دادن او، درد خاصی به همراه دارد. انگار بخشی از وجودتان گم شده و زندگی به نوعی کسل کننده و بی معنی به نظر می رسد.

اکنون، چند راه وجود دارد که چطور با دوست دختر خود آشتی کنید:

وانمود کنید که این جدایی از دوست دختران دقیقاً همان چیزی بود که همیشه می خواستید.

یا می‌توانید دقیقاً جایی که دعوا در رابطه دوستی تان شروع شد را مشخص کنید و برای بازگرداندن او تلاش کنید.

با این حال، به این سادگی ها هم نیست که به او پیامی بفرستید و برای شام قرار ملاقات بگذارید. اگر به این فکر می کنید که چگونه دوست دختر خود را بازگردانید و با او آشتی کنید، این 17 نکته عشق تان را به شما بر می گرداند. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.

چگونه با دختری که قهر کرده آشتی کنم؟
چطوری با دوست دخترم آشتی کنم؟
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه با دوست دخترم آشتی کنم؟ 17 راهکار برای رفع قهر و دلخوری با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

نباید با عجله وارد شوید.

قبل از اینکه صورتان را اصلاح کنید و با یک دسته گل به دنبال او بروید، دکمه توقف را فشار دهید. ابتدا باید در مورد اینکه آیا دوست دخترتان واقعاً ارزش آشتی کردن را دارد فکر کنید. آیا واقعاً می خواهید عشقتان را بازگردانید؟

اغلب تمایل بازگشت سریع به رابطه، پاسخی به شوک ناشی از جدایی از دوست دختران است.

شاید شما فقط دلتان برای او تنگ شده است، هر چه هست، حس دلتنگی را با عشق اشتباه نگیرید.

این یک واقعیت است که روابط از دور عالی به نظر می رسند، زمانی که از نزدیک وارد رابطه می شوید، مشکلات را بهتر می بینید.

حرف یک مشاور خانواده بی طرف این است.

اگر واقعاً عاشق او هستید، پس بروید و با او آشتی کنید. اما اگر می خواهید فقط کمی با او وقت بگذراند، وقت خود را برای آشتی کردن با او تلف نکنید. دختر دیگری را پیدا کنید که واقعا او را دوست دارید.

وقت گذاشتن برای فکر کردن به آنچه می خواهید و اینکه چرا می خواهید در اینجا بسیار مهم است.آشتی کردن با یک دختر فقط برای اینکه او را دوباره به دست آورید، فایده ای ندارد، بعد تازه یادتان بیاید که چرا از ابتدا با او به هم نزدید!!

اگر میخواهید فراموشش کنید ولی نمی توانید: این مقاله را مطالغه کنید: چگونه کسي را که دوست داريم فراموش کنيم؟

به او زمان و فضا بدهید.

به خصوص اگر اخیراً از هم جدا شده اید، نیازی نیست فوراً با دوست دختر خود که قهر کرده آشتی کنید. به او کمی فضا بدهید تا فکر کند. این می تواند واقعا کارساز باشد. به چند دلیل برای این کار درست است.

اول از همه، باید کمی زمان بگذارید تا به خودتان و اشتباهاتی رخ داده است فکر کنید.

ثانیاً، با دادن فرصت فکر کردن به دوست دخترتان، به او نیز فرصت می دهید تا فکر کند.

می دانیم که دادن فرصت فکر کردن و صبر کردن کار سختی است، اما تنها گذاشتن آنها یکی از بهترین راه ها برای بازگرداندن عشقتان به زندگی است.

البته شما نباید به سادگی تمام ارتباطات را قطع کنید. شما باید به صورت ناملموس با دوست دخترتان صحبت کنید، به صورتی که به نظر برسد که واقعاً نمی خواهید با آنها صحبت کنید.

این متن “ارتباط نا ملموس” را برای آنها ارسال کنید

“حق با شماست. بهتر است در حال حاضر صحبت نکنیم، اما من دوست دارم در نهایت با هم دوست باشیم.»

چرا این کار برای برگرداندن عشق شما مفید است؟؟

شما یک “ترس از دست دادن” را در دوست دختر خود ایجاد می کنید که باعث جذب مجدد آنها به سمت شما می شود.

چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم؟
دوست دخترم قهر کرده چیکار کنم؟

آیا باید دوست دخترم را برگردانم؟

به خاطر داشته باشید که چرا از هم جدا شدید. ما از شما نمی خواهم که خاطرات دردناک را یادآوری کنید. تنها چیزی که مشاوران خانوداه از شما می خواهند این است که چند لحظه به مسیری که شما را به اینجا رساند، فکر کنید.

برخی از چیزهایی که باعث خراب شدن رابطه می شود به راحتی قابل رفع هستند. اما برخی از اختلافات به راحتی قابل حل نیست.

اگر به این دلیل که دوست دختر سابقتان به شما خیانت کرده است، اختلاف پیدا کردید، سخت تر است رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم.

باید نگاه عمیقی به رابطه ای که داشتید بیندازید. سپس باید تصمیم بگیرید که آیا چیزهایی که شما را به سمت جدایی کشاند چیزهایی هستند که هر دوی شما قادر هستید با آنها کنار بیایید یا خیر؟.

وقتی عشقمان ترکمان میکند، هیچ فایده ای ندارد که فقط به خاطر اینکه او برگردد تلاش کنیم. باید مطمئن باشیم که او واقعاً برای ما مورد مناسبی است.
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه با دوست دخترم آشتی کنم؟ 17 راهکار برای رفع قهر و دلخوری با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

دیوانه وار پیامک ندهید.

بهترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که تلفن خود را پیدا کنید و به او پیام دهید و به او بگویید چقدر دلتان برایش تنگ شده است. اما ارسال پیامک های پشت سر هم ایده خیلی بدی است.

شما نباید پسری نیازمند و ضعیف به نظر برسید زیرا زنان واقعاً مرد نیازمند را نمی خواهند. آن‌ها مردی می‌خواهند که قوی باشد.

دوست دختر شما پسری را نمی خواهد که نصف شب برای او پیامک بفرستد و التماس کند که جلب توجه کند.

روش های آشتی کردن با دوست دختر
چگونه دختری که قهر کرده را برگردانیم؟

اوایل چرا شما را دوست داشت؟

وقتی برای مدتی در یک رابطه بوده اید، به راحتی می توانید چیزهایی را که در وهله اول شما دو نفر را به هم نزدیک کرده اند را به یاد بیاورید.

کمی به این موضوع فکر کنید و فهرستی تهیه کنید. دوست دختر سابقتان در شما چه دید و از چه چیز شما خوشش می آمد؟

ممکن است شما او را می خنداندید، یا اینکه همیشه او را تشویق می کردید. ممکن است شنونده خوبی برای او بودید، و به او احساس درک شدن را می دادید که قبلاً هرگز تجربه نکرده بود.

داشتن یک ایده درست از آنچه او در مورد شما دوست دارد باعث می شود که او را به عقب برگردانید یا بفهمید که چه اشتباهی بین شما رخ داده است.

هنگامی که لیست خود را تهیه کردید، روی آن چیزها تمرکز کنید. دفعه بعد که او را می بینید، از اینها استفاده می کند تا به او یادآوری کند که شما یک هیولا نبودید.

تلاش کنید خاطرات خوب را به یادش بیاورد.

دلیل پیام ندادن فقط حفظ حرمت شما نیست. سعی کنید این فرصت را به همسر یا دوست دختر خود بدهید که با دقت به زمان هایی خوبی که با هم گذرانده اید، نگاه کند.

وقتی دوست دخترتان به روابط خود نگاه می کند، باید نکات خوب را به یاد بیاورد. این کاری است که با کمک شما او باید انجام دهد.

روز اول جدایی او ممکن است به این فکر کند که شما چه پسر بدی بودید. اما در روز دهم، او به یاد می آورد که شما آنقدر ها هم بد نیستید.

وقتی او هنوز در فاز عصبانیت خود گیر کرده است، حرف زدن با او فایده ای ندارد. تنها چیزی که اتفاق می افتد این است که به او دلایل بیشتری برای عصبانیت می دهید. شما نباید این احساسات منفی را برای او تقویت کنید.

به او فرصت دهید تا خشمش را پشت سر بگذارد و لحظات خوب را به یاد بیاورد.

فعلا از رابطه جنسی را فراموش کنید.

این مهم است که با زنان دیگر نباید رابطه جنسی و قرار داشته باشید. رابطه جنسی برگشتی ممکن است ایده جذابی به نظر برسد. اما اگر فقط برای پوشاندن احساسات خود، تقویت اعتماد به نفس یا حتی بدتر از آن برای صدمه زدن به او از آن استفاده می کنید، باید از آن اجتناب کنید.

چیزی که ما می‌گویبم این است که اگر واقعاً روی برگرداندن دوست دختر خود تمرکز کرده اید، برای او ممکن است مهم باشد که حتی در ایام جدایی، شما متعهد باشید.

حسادت او را تحریک کنید.

اگر واقعاً می خواهید دوست دختر خود را بازگردانید، احتمالاً باید وانمود کنید با زنان دیگر نیز وقت می گذرانید. مهم نیست چقدر دلتان برای همسر سابقتان تنگ شده است، آشنایی با زنان دیگر ایده خوبی است. شما نباید با آنها قرار ملاقات بگذارید یا با آنها رابطه جنسی داشته باشید. با این حال، می‌توانید با آن‌ها وقت بگذرانید و اجازه دهید دوست دخترتان این را ببیند.

این ممکن است باعث ایجاد حسادت در دوست دختر سابق شما شود و او ممکن است در نهایت بخواهد توجه شما را به خود بازگرداند.

حسادت قدرتمند است. از آن به نفع خود استفاده کنید اما عاقلانه از آن استفاده کنید.

راه های آشتی کردن
روش های آشتی کردن با دوست دختر

از گفتن “متاسفم” شرمنده نباشید.

گاهی اوقات خراب شدن یک رابطه ، تقصیر هیچ کس نیست. ولی در مواقع دیگر قطعاً تقصیر یک نفر هست.

صادقانه به دلایل جدایی خود نگاه کنید. اگر مثلا دلیل قهر کردن دوست دخترتان خیانت شماست، می توان گفت خراب شدن رابطه 100% تقصیر شما است. اما اشتباهات همیشه آنقدر واضح نیستند. مثلا آیا او را نادیده می گرفتید؟ تولد یا سالگردی را فراموش کردید؟

اگر می دانید که کار اشتباهی انجام داده اید، اکنون وقت آن نیست که از خود دفاع کنید یا سعی کنید ثابت کنید که واقعاً تقصیر او بوده است.

عذر خواهی کنید. باز و صادق باشید. اعتراف کنید که کجا تصمیمات بدی گرفته اید و به او بگویید که چگونه از آنها درس عبرت گرفته اید.

اعتراف به اشتباه هرگز آسان نیست، اما تا زمانی که این کار را نکنید، هیچ راه بازگشتی برای برگرداندن عشقتان وجود نخواهد داشت. انجام این کار همچنین به او نشان می دهد که شما بزرگ شده اید، به اندازه کافی اعتماد به نفس دارید و می توانید از اشتباهات خود درس بگیرید.

همان پسری باشید که یک دختر واقعاً می خواهد.

دوست دختر سابق شما با نشستن روی مبل و حسرت خوردن باز نمی گردد. زنان معمولاً مردی را می خواهند که کامل باشد، نه شکسته.

اگر می خواهید او را متقاعد کنید که رابطه تمام شده را دوباره شروع کند، نقطه شروع این است: او باید حس کند شما دوست پسری موفق، با اعتماد به نفس و کاملاً کارآمد هستید که دوستانش به او حسادت کنند.

بهترین راه برای رسیدن به این هدف این است که روی بهترین خود تمرکز کنید، نه فقط اینکه برای بازگرداندن او آشتی کردن تلاش کنید.

او را وادار کنید به شما توجه کند.

آیا به ذهن شما خطور کرده است که او هم مانند شما فکر می کند؟ او ممکن است همین الان در خانه نشسته باشد و در حال خوردن یک چای باشد و در این فکر باشد که چگونه شما را به زندگی خود بازگرداند.

او احتمالاً شبکه های اجتماعی شما را نیز بررسی می کند تا ببیند شما در حال انجام چه کاری هستید و با چه کسی هستید.

شما باید قوی، با اعتماد به نفس و شاد به نظر برسد. اگر او فکر کند که شما بدون او حالتان خوب است، برای او جذاب تر خواهید شد. وقتی عشقمان ترکمان میکند این بهترین کار است.

وقتی قهریم پیام بدیم یا نه
راه های آشتی کردن بعد از دعوا

ضعیف و تسلیم او نباشید.

شما می خواهید با دوست دخترتان آشتی کنید و او را برگردانید، اما این کار به هر قیمتی ممکن نیست. مشاوره شکست عشقی می گوید: اگر بیش از حد بر روی «آشتی با عشقتان» تمرکز کرده اید، شاید، او را از دست بدهید.

شاید وسوسه شوید که به هر چیزی که او می گوید و با هر قانون جدیدی که وضع می کند موافقت کنید. حتی ممکن است در نهایت چیزهایی را که برای شما مهم هستند را قربانی کنید تا عشق خود را بازگردانید. اما این ایده خوبی نیست.

زنان دوست پسر تسلیم و ضعیف نمی خواهند. اگر به تک تک درخواست های او تن بدهید، عزت نفس خود را از دست خواهید داد. و او نیز در دراز مدت احترام شما را از دست خواهد داد.

اگر او هیچ احترامی برای شما قائل نیست، پس نامه ای برای آشتی با عشقتان ننویسید!

احترام در یک رابطه حیاتی است. احترام خودت رو فدا نکن!

تغییرات خود را به او نشان دهید.

اینکه به او بگویید تغییر کرده اید یک چیز است، اما اینکه خودش بتواند آن را ببیند، چیز دیگری است. مهم این است که شما به گونه ای رفتار کنید که برای او جذاب باشید.

دخترها می خواهند با پسرانی قرار بگذارند که شیطنت های خود را پشت سر گذاشته اند، مستقل، با اعتماد به نفس هستند و می دانند از زندگی خود چه می خواهند.

آیا شما شبیه این چنین پسری هستید؟ اگر نه، باید بیشتر تلاش کنید.

از دوستان او استفاده نکنید.

بازگشت به رابطه پس از جدایی مربوط به او و شماست. اگر دوست دخترتان از شما دلخور شده است، شاید وسوسه شوید که سعی کنید برای دوستان یا خانواده او پیامی ارسال کنید تا او را مجاب کنند تا پاسخ شما را بدهد. اما این ایده خیلی بدی است. آنها طرف او هستند نه شما.

این کار باعث ایجاد حس ترحم در اطرافیان شما می شود که در نهایت هیچ فایده ای برای شما ندارد.

چطور با شوهرم آشتی کنم؟
چگونه با عشقم آشتی کنم؟

یک دوست خوب باشید.

راه برگرداندن عشقتان این است که به او یادآوری کنید شخصی که الان هستید که بوده، و شخصی که در آینده خواهید بود، کیست.

شما نمی توانید بگویید مثلا “یا دوست دختر من هستی یا هیچ چیز”.

وقتی دوباره شروع به ارسال پیامک و صحبت کردید، دوستانه رفتار کنید. از او در مورد زندگی اش بپرسید و شنونده خوبی باشید. دوستش باش، این پایه و اساس خوبی برای آشتی کردن با دوست دخترتان ایجاد می کند.

پیگیر و مصمم باشید.

هیچ زنی نمی خواهد به راحتی آشتی کند. او می خواهد شواهد روشنی از تعهد شما به خود ببیند. این بدان معناست که، مانند ارتش ناپلئون، باید آماده باشید تا برای یک لشکرکشی طولانی به نبرد بپردازید.

اگر خیلی راحت تسلیم شوید و کنار بکشید، او فرض می کند که شما واقعا او را دوست نداشتید.

دور از هم بودن یک شروع است نه یک پایان.

در مورد برگرداندن عشقتان و آشتی کردن با دوست دخترتان در نهایت، اگر دوباره به هم رسیدید، به یاد داشته باشید که بازی تمام نشده است. تمرکز شما باید روی دراز مدت باشد، نه فقط برای این هدف خاص.

سوالات متداول

چگونه دوست دختر خود را برگردانیم؟

یادتان باشد این زندگی شماست، بنابراین اگر فکر می کنید این دختر برای شما مناسب است، برای بازپس گیری او دست به کار شوید. اگر دوباره به هم رسیدید، با یکدیگر روراست و صادق باشید و کارهای لازم را انجام دهید و این رابطه را به رابطه ای تبدیل کنید که برای هر دوی شما مفید باشد.

چگونه با عشقم آشتی کنم؟

در وهله اول دلیل جدایی خود را بررسی کنید،نسخه بهتری از خود شوید تا دوباره در یک رابطه شکسته نخورید. برای بازگرداندن آنها یک طرح آشتی تدوین کنید.

مشاوره عشق آویژه

در این مقاله مرکز مشاوره خانواده آویژه در خصوص اینکه چگونه با دوست دخترم آشتی کنم؟ نکاتی را بیان کردیم. اگر شما هم دیدگاه و نظراتی دارید و در این مقاله به آن پرداخته نشده است، از شما تقاضا داریم تا آن را در بخش دیدگاه های پست بنویسید تا دیگران هم از آن بهره ببرند و از سوی دیگر در مقاله دیگری در حیطهشکست عشقی به صورت اختصاصی به آن پرداخته شود.

براي مشاوره در زمينه چگونه با دوست دخترم آشتی کنم؟ 17 راهکار برای رفع قهر و دلخوری

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

دسته بندی:

برچسب ها:

نظرات

- 35 نظر:

  1. آقایون لطفا انقدر قهر نکنید شما غرورتون بیشتر از ما زنهاست خیلی کم پیش میاد برا آشتی پا پیش بذارید ،هم ما داغون میشیم هم شما. اینو به هممون میگم که
    بخدا زندگی کوتاهه انقدر ارزش غصه خوردن نداره تا با هم هستیم قدر همو بدونیم گذشت داشته باشیم برای هم ..من خودم بارها دوس پسرم باهام قهر کرد، در صورتیکه تقصیر خودش بود، اذیت میشد ولی بازمن پیام میدادم جواب نمیداد، خیلی عذاب کشیدم ….

    1. همینه من وقتی قهر میکنم بیشتر ادیت میشم ولی برای آشتی کردن پیش قدم نمیشم

  2. با تحريك حسادت بعداز جدايي براي برگرداندن كسي موافق نيستم بخصوص اگر كارهاي كه من دوست داشتم واسه اون انجام بده و عمدا بخواد به من نشون بده يا اينكه بخواد نقطه ضعف هام به روم بياره از طريق يك دختر ديگه ( چه باهاش باشه چه تظاهر ميكنه كه باهاشه) تا منو ناراحت كنه. من اولش ناراحت ميشم ولي بعدش به اين فكر ميكنم كه واقعا دوستم نداشته و گرنه آزارم نميداد و كاراش باعث ميشه اينطوري راحتتر فراموشش كنم چون فكر ميكنم بهم احترامي نميذاره و شخصيت قابل احترامي هم از اين جهت نداره٠

  3. سلام ببخشید خواستم اگه میشه مشکل منم حل کنید اسمم حسین ۲۰ سالمه من تقریبن ۸ ماهی با یه دختری هستم قصدمون ازدواج ولی بخاطر اون دختر خانم میگه سنم کمه بزار تا ۲۰ سالم بشع بعد الان ۱۷ سالشه. خلاصه ما چند باری همو دیدیم ولی ۳ روز پیش بخاطر مشکل الکی قهر کرده اول خو بلاکم کرد ولی فرداش از بلایی درم آورد مشکلش اینه من رفتم مهمانی چیزی بهش نگفتم اخه من نتونستم بهش بگم بخدا وقتی آدم تو یه جمعی نشسته نمیتونه گوشی بگیر دست خلاصه وقتی از مهمانی آمدم اصلن باور نمیکرد میگه تو میری با دختر مردم. اینا غیر از من کسی دیگه رو داری اول بلاک کرد بعدش کع از بلاکی درم آورد اصلن جواب پیامو نمیده اگه صبح پیام بدی نصف صب پیام میده نمیدونم دیگه بخدا چکار کنم اخه خیلی دوستش دارم نمیدونم من پیام ندم تا یه هفته دیگه شاید خودش پیام داد

  4. سلام ببخشید خواستم اگه میشه مشکل منم حل کنید اسمم حسین ۲۰ سالمه من تقریبن ۸ ماهی با یه دختری هستم قصدم ازدواج ولی بخاطر اون دختر خانم میگه سنم کمه بزار تا ۲۰ سالم بشع بعد الان ۱۷ سالشه. خلاصه ما چند باری همو دیدیم ولی ۳ روز پیش بخاطر مشکل الکی قهر کرده اول خو بلاکم کرد ولی فرداش از بلایی درم آورد مشکلش اینه من رفتم مهمانی چیزی بهش نگفتم اخه من نتونستم بهش بگم بخدا وقتی آدم تو یه جمعی نشسته نمیتونه گوشی بگیر دست خلاصه وقتی از مهمانی آمدم اصلن باور نمیکرد میگه تو میری با دختر مردم. اینا غیر از من کسی دیگه رو داری اول بلاک کرد بعدش کع از بلاکی درم آورد اصلن جواب پیامو نمیده اگه صبح پیام بدی نصف صب پیام میده نمیدونم دیگه بخدا چکار کنم اخه خیلی دوستش دارم نمیدونم من پیام ندم تا یه هفته دیگه شاید خودش پیام داد

  5. عشقای امروز واسه یه لحظه اند دیدین ادما بهت فوش میدن بعد دوباره میگن دوست دارم حالا برگشتی بعدسه سال کی به کی میگه توسنگ دلی کی به کی میگه بی معرفت کی بایدازکی بخاد معذرت*ادم اگه اراده داشته باشه وغرور*واسه دوست دختری که به خاطرشارزگوشی دوست میشه دوست نشه رفیق تو را واسه پولت بخان نمره 0داره سرماکلاه رفته سرشما نره

  6. امیدوارم هیچ پسری نخواد با این راهکارو دوست دخترشو برگردونه😂🙄 حسادت؟؟؟ شاد به نظر برسید؟؟؟ اگه می‌خواید دوست دخترتونو صد در صد از دست بدید این کارا رو بکنید!!! اگه ببینه با زن های دیگه هستید بی‌خیالتون می‌شه که اینقد سریع هرز می‌پرید! شاد به نظر رسیدن هم یعنی بی‌اهمیت جلوه دادن طرف که معلومه ازتون زده می‌شه. طبیعتا نباید زاری کنید ولی اتفاقا باید نشون بدید براتون مهمه.

  7. من با دختری که 8/9سال بود ازمن کوچیکتر بود طو یه دوره ای پی وی من اومد بعد شاید بگم یک ساعت دردودلشو بهم گفت خلاصه رابطمون خوب حرف وفلان بعد گذشت 2ماه یکی بهم زنگ زد گفت تو فلانی وشغلمم میدونست بعد منم اول رابطه بود بهم خواهربرادر دینی میگفتیم بعد زنگ زده دختره که نمیشناختمش گفتم من یکی رو دارم که اصلا ازمن بدشم بیاد دختره گفت کاری نکن پشیمون بشی منم بهش ماجرارو گفتم.گفتم شما بودی که خواستین شوخی کنین این ناراحت شد بعد دوروز هر نه پیامی نه طو تلگرام حرفی بلاکمم کرده نمیدونم میگه چیشد عوض شدی چراناراحتی میگه من ازتوناراحت نیستم بعد میگم مثلا بیا تل مشگلمون روحل کنیم میگه من نمیخوام باهیچکس حرف بعضی موقع یه جوره بعضی موقع یه جور پروفایلمو لباس مشکی انداختم که الان اونم پروفایلشو سیاه کرد .میگم بیا موبوگرام کارت دارم میاد ولی گهگاه پیام میدم ازروزای خوبمون میگم جواب نمیده .حالا هم سنو گیر داده .به نظرتون چیکار کنم دلشو بدست بیارم خیلی راحت بودیم نمیدونم اونیکه زنگ زده بود چرت پرت گفته جواب نمیده .شما بگین شاید واسه شمام اتفاق افتاده بوده .چیکار کردی که آشتی کردین.اونم میدونم ته دلش یه ذره احساس مونده ولی بهترین راه چیه ….

  8. من چند روز که با دوست دخترم قهر کردم و هم من مقصر بودم هم اون و من از دوست داشتن زیادم نسبت به اون همش پشت سر هم بهش پیام دادم و اون هیچ جوابی به من نداد منو از همه جا بلاک کرد و هیچی هم نگفت هر کاری میکنم درست نمیشه خیلی دوسش دارم اما خیلی غرور داره نمیدونم اصلا باید چکار کنم داغون شدم 🖤❤️‍🔥؟

      1. خیلی باحالین😄👏👏 قدر این روزاتونو بدونید به مادگفتن ما گفتیم برو بابا پیری الان دیگه تقریبا میان سالیم و حرفاتونوبرای ما خاطره و لذت بخش به نظرم تو ۲۳ سالگی ازدواج کنید هر چی جلوتر برید واستون خیلی چیزا بی معنی میشه من خودم هرگز فکر نمیکردم حقیقت باشن این حرفا ولی حقیقته ۳۵ سال به بعد کلا میشید که چی یعنی چی تهش واسه چی واسه کی ول کن بابا …

  9. ما قبل از نامزدیم خیلی یکی دیگ رو دوست داشتیم تا که نامزد شدیم بعدش بخاطر ی حرف الکی قهر میکرد دیگ منم که خیلی دوستش داشتم هی بهش زنگ میزدم پیام میدادم ولی جوابمو نمیداد دیگ خیلی اعصابم خورد میشد الانم که قهره نمیدونم چیکار کنم بخدا ذهنم خیلی درگیره میگم بی محلی کنم دیگ ولی بازم میترسم که سرد تر نشه با هام نظرتون لطفا؟

    1. ببین اگه ادم منطقی هست بهش واقعیتو بگو بگوهی قهر نکن من دوستت دارم نمیتونم ببینم قهری اصلا بهم میریزم وبگو هرموقع خواست قهرکنه بیاد دلیلشو واضح بگه که توهم بتونی قانعش کنی واگه خانومت زیادی منطقی نیست میتونی نازشو بکشی بگی که قهرکردن دلیل خوبی برای این رابطه نیست و بدترمیشه وبهش بگی منطقی باشه وحرفای بالاروبهش بزنی

    2. زیاد بهش توجه نکن بعد از مدتی دوباره جذبت میشه. ما زنان از مردان مغرور خوشمون میاد. این تو ذات و ضمیر نا خود آگاه ماست. ما زنان از حرف های کلیشه ای و تکراری بیزاریم. ولی از پرسش و پاسخ خوشمون میاد.

    1. سر چیزای الکی بهش برخورد و دری وری گفت قهر کرد و دلیلش اینه خیلی توجه کردم و پیام میدادم و پیگیرش بودم چون همیشه پیش قدم میشم نمی‌دونم چیکار کنم برگرده و رفتار خودمو درست کنم

  10. مگه همیشه پسراباید پیش قدم بشن واسه آشتی اینارومیگین سردختراگیج میره

    1. وقتی پسر قهر میکنه ما دخترا سعی میکنیم از دل پسره در بیاریم. خوب حالا اگه دختری قهر کرده که دیگه نمیره از دل پسره در بیاره. ما دخترا قهر کردیم پس باید پسره از دلمون دربیاره. البته پسر نباید جوری رفتار کنه که ما حس کنیم که بهمون وابسته هست. ما از پسرای مغرور و با اعتماد به نفس خوشمون میاد.

  11. منم همین امروز با دوست دخترم یه کم جر و بحث کردیم و اون قهر کرد . من تنها اشتبایی که داشتم خیلی پیام دادم و فکر کنم جوری نشون دادم که بهش نیازمندم . خیلی دوست دارم برگرده ، عاشقشم فراوون .

  12. من عزیزترین کسم قهر کرده و خیلییی داغونم و اونو ب حال خودش رها کردم بعد ی هفته ایمیل زده نیستت کجایی تو نمیگی یکی اینجا برات داغونه

  13. خیلی عالی بود متاسفانه فک کنم ده تا از این اشتباهات رو انجام دادم من😑

    1. چند بار باهاش قهر کردم خیلی پیام دادم تا برگرده ولی این بار پیام نمیخوام بدم

      1. منم العان با همسرم قهر كرديم بي دليل يعني به خاطر ترافيك ٢٠ دقيقه دير رسيدم سر قرار پيام داده حرفي بينمون نمونده منم گفتم اصلا من نرسيدم كه حرف بزنيم ههههه
        خودش فردا پيام داده عاشقتم
        پيگيري زياد مسئوليت مياره البته تو بعضي رابطه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉